Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Mei 2012

KURAP PAN SIAPKAN FILEM PORNO





FILEM YANG DI TUNGGU TUNGGU








NALLA DEDAH PELAKU DALAM VIDEO SEKS
- meloya

KUALA LUMPUR 29 Mei - Senator Dewan Negara, Datuk S. Nallakaruppan mendakwa rakaman video `panas' yang beliau serahkan kepada peguam membabitkan seorang pemimpin politik dengan isteri orang.

Video tersebut dirakam pada tahun 90-an di ibu negara dan ia akan menjadi bukti kukuh bahawa pemimpin parti politik itu mempunyai masalah moral. - UTUSAN MELOYA

KURAP PAN



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI GEMPAQ... INI HEBAT.... kah kah kah..

kah kah kah... BERTAHUN MENUNGGU.... kah kah kah..

kah kah kah... AKHIRNYA EDITING SIAP.... kayh kah kah..

kah kah kah... AKHIRNYA COLOR CORRECTION SIAP.... kah ah kah

kah kah kah...AKHIRNYA DUBBING SIAP.... kah kah kah..

kah kah kah...AKHIRNYA SOUND TRACK SIAP.... kah kah kah..

woit... .. INI FILEM PORNO INDIA.... kah kah kah..

kah kah kah...MANA FILEM PEJUANG PENJIHAD ISLAM?... kah kah kah

kah kah kah...MANA DIA FILEM MURTAD HASAAN ALI BERAS JATI.... kah kah kah...


layari sekarang:






12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah...kah....kah....
bila nak berhenti menipu?

Tanpa Nama berkata...

hasan akidah & zul kulup tgh cari pengaruh utk jadi calon PRU...

org meno pon tak berani nak rekemen pd mamat berdua ni...

mati bergagan sampai tua lahhhh....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah itu tanda najibun dapat mimpi basah tarikh pilihanraya kah kah kah...bos ada subtitle tak

Tanpa Nama berkata...

makin hari makin tensionlah rosmewah kerana si ajib asik nengok pilem porono buatan tempatan sejak 3 hari lepas si ajib asik layan k-pop jer dengau kata ajib ponya asik pancut kat dinding

Tanpa Nama berkata...

sex, sex, sex .. rosak puak2 ni. jadi senator bukan kerana pandai. tapi ada video. ada kotak.

Tanpa Nama berkata...

Apo la lamo sangat editing tahun 90an.. kalau beranak anak pompuan dah jadi anak dara leh bunting dah..

Tanpa Nama berkata...

Nanti masuk court kita Pakat tengok nala tera mana Mamat India ni? La Chong la puas2!

Pakcik Lan

Tanpa Nama berkata...

eh ehhhh AMY SEARCH masuk UMNO??

eh ehhhh dulu kemaruk orang PAS belagakk..

eh ehhh terkedu orang PAS taktau nak cakap apa?

padan mukaaaaaaaaaaa

aku tunggu BOB LOKMAN masuk UMNO..

Tanpa Nama berkata...

kurap pan
kah kah kah kah
kah kah kah kah

nak buat filem berkurap pun ambik masa 9 tahun!!!

wowwwwww!!

Tanpa Nama berkata...

Bible- Tindakan Kementerian Pelajaran Malaysia untuk memperkasakan Bahasa Inggeris perlu dibantah sekeras-kerasnya! Kefasihan dan keupayaan pelajar2 Melayu dalam Bahasa Inggeris memberikan implikasi buruk terhadap agama Islam. Mereka dikhuatiri akan membaca Bible dalam Bahasa Inggeris dan ini akan memesongkan akidah mereka & seterusnya boleh memurtadkan mereka...ahak3!

Tanpa Nama berkata...

Ni jak la modal korang- pancut, 13 tompokan, tilam, dubur, moral, sperma, luar tabii & segala macam kelucuan & kelucahan! Macam mana rakaman tu mudah sangat sampai ke tangan ko ha? Co ko explain... Atau ko yang rakam? Ntah2 ko jd plakon pembantu!

FrankRose berkata...

kepada Tanpa Nama 9:15 PTG

kau pernah pergi restoran cheng ho melaka tak....

kah kah kah

kah kah kah

apa maknanya tu....