Jumaat, 11 Mei 2012

SPR MERANCANG UNTUK MENIPU PRU13




INI DIA TUNTUTAN BERSIH





ROSAKKAN SISTEM PILIHAN RAYA - meloya

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) hari ini merumuskan bahawa perhimpunan haram Bersih 3.0 yang diadakan pada 28 April lalu iaitu rentetan daripada Bersih 1.0 serta Bersih 2.0 hanyalah untuk merosakkan sistem pilihan raya di negara ini, bukannya menuntut satu sistem pilihan raya adil dan bersih.

Timbalan Pengerusinya, Wan Ahmad Wan Omar berkata, selain itu S. Ambiga yang menjadi pengerusi kepada penganjuran perhimpunan haram itu merupakan seorang yang tidak ikhlas, tidak jujur, retorik dan penuh dengan permainan politik.

Beliau berkata, sekiranya Ambiga dan Bersih ikhlas sudah pasti bekas Presiden Majlis Peguam itu tidak akan meminta penyokong-penyokongnya turun ke Dataran Merdeka sehari selepas Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC) Berhubung Dengan Penambahbaikan Proses Pilihan Raya membentangkan laporannya di Dewan Rak yat, 2 April lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... RAKYAT BUKAN NAK ROSAK KAN SISTEM PILIHAN RAYA... kah kah ka...

kah kah akh...INI KERJA BODOH...SISTEM INI MEMANG DAH ROSAK... kah kah kah...

kah kah kah...MAT BANGLA MENGUNDI.... kah kah kah..

kah kah kah...MAT INDON MENGUNDI.... kah kah kah...

kah kah kah....ADA PENGUNDI HANTU.... kah kah kah..

kah kah kah.... 240,000 PEKERJA SPR UNDI AWAL..TAPI TAK PAKAI DAKWAT... kah kah kah

kah kah kah...PILIHAN RAYA INI MENIPU.... kah kah kah..

kah kah kah... RAKYAT MAHU SATU BADAN BARU... kah kah kah..

woit...MAMAT INI BANGANG... TAK BACA KE 8 TUNTUTAN BERSIH... kah kah kah..

woit... KALAU SIAPA KENAL KELUARGA MAMAT INI MINTA MALAON INI CARI KERJA YANG HALAL.... kah kah kah..

kah kah kah...SPR INI KERJA MENIPU.... kah kah kah...


hanya rabu yang berani melawan:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/






2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

weiii perkasa puida dah mula demo depan rumah Ambiga...ini bagi idea untuk rakyat pada masa akan datang utk berdemo di depan rumah2 org jahat/ penjenayah rasuah di Malaysia, besok nanti kita demo di depan rumah menteri, jangan nak enjoy menjoy duduk rumah besar mcm istana hasil duit rasuah!!!!

average joe berkata...

Beliau berkata, sekiranya Ambiga dan Bersih ikhlas sudah pasti bekas Presiden Majlis Peguam itu tidak akan meminta penyokong-penyokongnya turun ke Dataran Merdeka sehari selepas Jawatankuasa Khas Parlimen (PSC) Berhubung Dengan Penambahbaikan Proses Pilihan Raya membentangkan laporannya di Dewan Rak yat, 2 April lalu

aik??? dia ni teramatsangat sebok ke, sebok buat apa ek, sebok buat keje2 extratime suruhanhinggaberjaya pengelentongan rakyat ke? sebok jelajah 1malaysia bagi ceramah untuk UMNgOk kot, kan dia ahli... oh, mungkin sebok design, ambik order dan print baju2 dan banner baru yg dah ditukar kpd warna selain kuning!

kalau dia tak sebok tahap badak berkubang, mesti dia sedar ada berita nazri baru umumkan pindaan proses pilihanraya yg Kera2 depa dok bergegas luluskan malam tuhari dah ditarikbalik - biasa la budaya Kera UMNgOk-BoNgok, buat keje nampak sebok bukanmain, tapi sebenarnya hampeh acuh tak acuh tanpa isi tanpa nak dengar cakap orglain, bongkaksombong takboleh ajar, baru je lepas buat keputusan, kena tarikbalik, tanpa ada rasa kemaluan pun melekat kat body memasing!

-average joe-
klakka-la.blogspot: MARI BELAJAR DAN MEMAHAMI: Simpulan Bahasa (LET'S LEARN AND UNDERSTAND: Malay Idioms)