Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 14 Mei 2012

ZIONIS TEMPATAN MULA RAMPAS TANAH




ZIONIS TEMPATAN RAMPAS TANAH








KOMENTAR TUKAR TIUB

ini bukan menentang pembangunan
ini kes tanah orang kampong dirampas
kalau orang kampomng tak nak jual
guna akta tanah negara

akta ini dilulus oleh madey

orang kampong dah beratus tahun duduk di sana
kenapa mereka diapkasa pindah
kenapa ambil tanah mereka

tak kiralaaa tebesar di asia ke
tak kiralaaa terpanjang di asia ke
tak kira laaa tergemok di asia ke

persoalan kenapa ambil tanak orang kampong?

jawapan hanya satu
lawan!


ZIONIS RAMPAS TANAH PALESTIN





RAPID PUSAT MINYAK, GAS TERBESAR ASIA :PM
- beritab hairan

KOTA TINGGI: Pelancaran Projek Loji Bersepadu Penapisan Minyak dan Petrokimia (RAPID) di Pengerang dekat sini, semalam dengan nilai pelaburan RM120 bilion, akan menjadikan negara sebagai pusat minyak dan gas serta petrokimia terbesar di Asia dan antara yang terbesar di dunia.

ZIONIS RAMPAS TANAH PALESTIN





SULTAN JOHOR SELAR TOLAK PEMABMNGUNAN
- beita hairan

KOTA TINGGI: Sultan Johor, Sultan Ibrahim Iskandar, menegur tindakan pihak tertentu yang menghasut masyarakat supaya menolak pembangunan dilaksanakan kerajaan di negeri ini dengan membuat bantahan serta permintaan tidak munasabah.


NOTA :

mana dia mat mat gaza
tokan tokan candu
yang naik kapal ke gaza
kerana israeli rampas tanah arab

kenapa zionis tempatan rampas tanah
tak datang naik bas

kenapa nampak di gaza
kenapa tak nampak di kota tinggi


hanya radio bansar utama berani melapor:

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/

http://www.radiobangsarutama.blogspot.com/





4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mat gaza depan orang kampong berani la.kat gaza sana semua memberak je menipu. yang lawan israel semua orang turki dan indon. mat gaza time tu menyorok takut..pikir anak bini, pikir loan, pikir nak dapat dato'.

balik malaysia gebang cerita nak mati syahid,kena tolak sampai luka..

toksah nak menipu laa..video dah ada..memalukan! padan muka kena bahan..

Tanpa Nama berkata...

pernah ke dengar istana lak kena sapu dek jentolak? sbb nak buat jamban bengkok??? u know, if the king talk less or dont talk at all is the better.a sacred entity like God maintains His honor by His Great Silence!!!

jgn lupa sejarah singapura, siapa yg gadai, siapa yg akur?

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. boddoh la cerita semua ni.. sultan tu nak kaya jer.. asyik nak merembat jer kerja dia.. pembangkang jugak yang jahat..

ada patut ka!! berkata...

Sultan johor jangan bercakaplah....keluar bau palat kau!!!!Keluarga kau pun kau seksa...apa peduli dengan rakyat johor...SULTAN PAYUNG RAKYAT...kah...kah...payung bocor...itu pun rakyat johor masih tak sedar...sokong BN sampai mampus...kena batang hidung sendiri baru padan muka....Kembara johor...rakyat cium asap motosikal je le....khuaiktui!!!!