Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Jun 2012

LAGI HUKUM KARMA UNTUK NAJIB DAN ROSMAH

BERITA PECAH

adalah dimaklumakan
najib dan rosmah
telah pergi ke luar negara
atas perbelanjaan negara
atas duit rakyat

ertinya kita semua yang bayar

najib dan rosmah sengaja
rancang program ke luar negara
untuk tengok anak konvo

dua laki bini ini
ada dua laki bini
yang amat cekai

dari maklumat tukat tiub
najib dan rosmah hilang
dari washington


kemana meghilang?

ke milan itali
kerana rosmah nak bershopping
rosmah takut kerana ini mungkin
kali terakhir dapat bershopping
guna duit rakyat

najib juga takut mungkin ini
kali terakhir dapt bershopping
sebelum interpol keluar waran tangkap


BIK MAMA BERSHOPPING LAGI



NOTA:
bershopping bukan satu jenayah
yang jadi orang ramai marah
ialah bershopping pakai duit kerajaan
yang oramng ramai marah ialah
nak tengok ank konvo buat program di amerika
anak nak berancuk buat seminar islam di kazakhtan
nak menang pilihanraya suruh spr tipu undi
ini yang salah



RM3 JUTA UNTUK KUNJUNGAN SINGKAT PM KE LUAR NEGARA
- mikini

Lawatan Najib Razak ke kota kosmopolitan London, New York dan Washington menyebabkan kerajaan menanggung kos hampir RM3 juta.

Menurut satu jawapan bertulis kepada MP DAP Seputeh Teresa Kok, Najib membelanjakan RM849,175.33 ketika berada di London antara 13 hingga 15 Mei untuk menghadiri satu majlis anjuran Putera Charles.

Lawatan itu diikuti dengan mesyuarat perdana menteri di Majlis Penasihat Sains dan Inovasi Global di New York antara 16 hingga 18 Mei, dengan kos RM1,606,402.75.

Najib seterusnya, bersama para pegawai, berkunjung ke Washington untuk "kunjungan peribadi" antara 19 hingga 24 Mei dengan kos RM452,985.75.

layari sekarang:





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa ke jadah ke Washington DC belanja sampai 1/2 juta?
Hai takkan duduk DC sampai 1 minggu?
Kalau yer pun nak tengok anak konvo pakai duit ko sendirilah.
Dah lah anak ko pergi sekolah di DC tu naik kereta kedutaan. Apa ko ingat ko anak PM bapak ko punya ker harta kerajaan ni?
Ko jangan lupa anak anak drebar dan tukang sapu lagi pandai dari ko pun x dapat masuk universiti di DC sebab bapak dia orang susah.
Orang tak akan lupa di zaman internet ni.
Sebab tu sekarang ni orang nak tengok sijil bapak ko dari Nottingham tu.
Kalau betul graduate Nottingham kenapa sampai sekarang tak ada gambar bapak ko punya sijil dan apa gred dia dapat.