Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 15 Jun 2012

MINTA BANTUAN ORANG RAMAI



SIAPA ADA NAMPAK?




PENGUMUMAN
adalah dimaklumkan
bahawa anak gadis ini
telah menghilangkan
diri dari rumah

kali terakhir berita
mengatakan bahwa gadis ini
telah kelihatan di lapangan
terbang heathrow london

bantuan orang ramai diminta
kerana ayah dan ibu gadis ini
sedang mencari gadis ini

ayah gadis ini cukup sedih
kehilangan gadis ini telah
memaksa ayah gadis ini
menangguhkan pilihan raya umum

ibu gadis ini cukup kecewa
kerana rancangan ibu gadis ini
untuk menjadi kerabat sultan
telah gagal meleset

ibu gadis ini telah mengancam
jika gadis ini tidak pulang ke rumah
si ibu akan menjadi anak dara sekali lagi
dan mencari laki yang baru
kah kah kah


sila layari radio bangsar utama:





12 ulasan:

pro rakyat berkata...

Inilah karma mat mongol dan bik mama kerana membunuh altantuya, anak gadisnya lari ikut jantan keparat, aku rasa minah ni ada kat Kazakhstan. Barulah Mat Mongol rasa macam mana bapak Altantuya rasa hilang anak, tapi Mat Mongol kira bernasib baik anaknya masih hidup, Setev Shaariibuu anak kena letup hingga berkecai. Padan muka kau Mat Mongol, kalau Pakatan Rakyat berjaya tubuh kerajaan pusat aku tak sabar nak tengok kau,bik mama, madey kutty, daim, samy vellu,ling liong sik, chua soi lek dan rakan-rakan meringkuk kat penjara sungai buloh. Marilah kita berganding bahu menggulingkan umngok-be end masa pru-13.

pro rakyat berkata...

Inilah karma mat mongol dan bik mama kerana membunuh altantuya, anak gadisnya lari ikut jantan keparat, aku rasa minah ni ada kat Kazakhstan. Barulah Mat Mongol rasa macam mana bapak Altantuya rasa hilang anak, tapi Mat Mongol kira bernasib baik anaknya masih hidup, Setev Shaariibuu anak kena letup hingga berkecai. Padan muka kau Mat Mongol, kalau Pakatan Rakyat berjaya tubuh kerajaan pusat aku tak sabar nak tengok kau,bik mama, madey kutty, daim, samy vellu,ling liong sik, chua soi lek dan rakan-rakan meringkuk kat penjara sungai buloh. Marilah kita berganding bahu menggulingkan umngok-be end masa pru-13.

Tanpa Nama berkata...

jgn risau dia akan balik selepas berancuk2....
kah...kah...kah....

Pro_Pembaharuan berkata...

pro rakyat... gua setuju yang ini... ini bukan balas dendam... ini untuk memberi keadilan pada rakyat2 lain yang melakukan kesalahan sama dan dihukum sebegitu... skarang ni, buat kesalahan begitu, HENDAKLAH DIHUKUM BEGITU!

ComOt berkata...

Kalau ikutkan karma, anak perempuannya mungkin telah diletupkan

Tanpa Nama berkata...

macam mana pulak dengan Azmin Ali? apakah yang Azmin telah lakukan sehingga menerima karma masalah keluarga, bersengketa dengan kakaknya ummi hafilda, dituduh derhaka oleh ibunya, gambar hisap kote disebarkan, dibangkitkan kembali kes rasuah Azmin yang lampau - adakah ini karma untuk Azmin?

apa yang telah Azmin lakukan sehingga menerima karma ini?

Tanpa Nama berkata...

Nelajar pantun 4 kerat:

lebar atas lebar bawah,
Siapa punya tu,
lebar atas lebah bawah
lanun kazak suka tu...

he he

Tanpa Nama berkata...

Aku dengar BF aka tunang dia ni dah lari dari NYC sebab takut kena subpoena ke mahkamah di Manhattan.
Mungkin sembunyi di Pekan atau di Temerloh menymar sebagai pekerja kilang buat screw kereta kebal dan mengaku dari Nepal, Vietnam, Myanmar dan filipina.
kalau dia nak lari ke Manila lagi bagus. Boleh jadi pelakon sinetron tagalog. Sekali dengan tunang dia. Bukan orang filipina kenal pun.

Tanpa Nama berkata...

Oh ya!!!
ini sumber bacaan
$20M apt. ‘thief’: I’m still happily married to Kazakh accuser

By REUVEN FENTON and DAREH GREGORIAN

Last Updated: 7:05 AM, June 14, 2012

Posted: 1:31 AM, June 14, 2012

Read more: http://www.nypost.com/p/news/local/manhattan/didn_steal_apt_bC1mQOz4OcPWRYNOrVxRWP#ixzz1xqJi4S8M

http://www.nypost.com/p/news/local/manhattan/didn_steal_apt_bC1mQOz4OcPWRYNOrVxRWP

Tanpa Nama berkata...

pro rakyat berkata...

TUAN!
Kita tak perlu menggunakan pendekatan yang sama.
Biar mahkamah tentukan kesalahan mereka dan bicarakn dengan adil bukan untuk membalas dendam.

tobang berkata...

Anon 12.19 Ummi Hafilda bukan kakak tapi adik Azmin. Aku walaupun tak berapa suka Azmin tapi aku tahu ini bukan karma Azmin tapi lebih kepada kerja jahat Umngok-BeEnd untuk aniaya Azmin. Kenapa kes yang dorman selama 17 tahun muncul kembali tak madey masa tu tak tahu, madey takkan lepaskan pengikut-pengikut Anwar begitu saja, cuba fikir ?

Tanpa Nama berkata...

ini hukum karma-wings