Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 18 Julai 2012

FUK WA BER FUK WA LAGI





KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH




HARAM JATUHKAN KERAJAAN NEGARA ISLAM
- meloya

KUALA TERENGGANU 17 Julai - Ahli Majlis Fatwa Masjidil Haram, Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi menegaskan adalah haram bagi umat Islam menyokong kumpulan yang berniat atau bertindak mahu menjatuhkan sesebuah kerajaan negara Islam walaupun dalam kepimpinan itu didapati berlaku kesalahan melibatkan hukum syarak.

Kata beliau, ia kerana tindakan menjatuhkan kerajaan negara Islam itu adalah tidak dibenarkan agama, apatah lagi jika umat Islam tersebut mahu menggantikan dengan pemerintahan yang boleh mendatangkan bahaya lebih besar.

Tambah Profesor Jurusan Akidah, Mazhab dan Firaq, Universiti Ummul Qura, Mekah itu, hukum berkenaan jelas berpandukan sebuah hadis sahih yang menyatakan perkara tersebut.

"Hadis itu ialah "sekiranya datang kepada kamu orang yang mahu memecah-belah kesatuan kamu sedangkan ketika itu kamu bersatu, maka hendaklah kamu pancung tengkuknya'' dan daripada hadis itu hukumnya jelas adalah haram menyokong kumpulan yang mahu memecahkan kesatuan yang sedia ada iaitu kerajaan Islam," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... PERGI MAPOOOS LAAAA.... kah kah kah..

kah kah kah...PERGI HANTUK KEPALA LAAAA.... kah kah kah..

kah kah kah.... PERGI LANCHOW LAAAA.... kah kah kah..

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... AGAMA APA BANGANG MACAM INI.... kah kah kah...

kah kah kah... INI AJARAN AGAMA BODOH.... kah kah kah...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


NOTA:
jelas
amat jelas
amat jelas agama digunakan untuk bodohkan penganut
amat jelas agama digunkan untuk menindas rakyat



ANAK ANAK MUDA BERSEDIA JIKA DITIPU





15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang sekarang bukan bodoh.. pandai fikir.. boleh akses maklumat banyak..

Rakyat bukan nak tumbangkan Islam.. rakyat dan orang Islam nak tegakan dan pemerintahan Islam betul.. yang takda rasuah takda makan komisen takda menindas..

So nak tukar kerajaan yang betul-betul Islam.. tak kira la pemimpin ni Melayu Islam ka India Islam ka Cina Islam ka.. pemimpin yang nyata yang tak menindas dan susah sama-sama susah senang sama-sama senang.. sama-sama menikmati kemakmuran negara sama-sama membangunkan negara..

bukan untuk kroni dan kaum keluarga saja.. atau kaum bangsawan..

walk the talk..

MUFTI INTERNET berkata...

Inilah bukti yang paling terbaik dan terbest bahawa agama adalah alat yang paling suka diguna oleh pemerintah yang kejam dan zalim untuk terus berkuasa dan merampas harta kekayaan negara daripada rakyat.

Tunggu sebentar. Mufti yang bagi fatwa itu mufti Mekah dari Arab Saudi yang bermazhab Wahabi. Kenapa fatwa dia boleh pakai di Malaysia sedangkan Mufti Wahabi macam Dr Maza Asri kena buang tak boleh jadi mufti kerana kononnya dia berfahaman Wahabi?

KAH KAH KAH KAH

Jadi ini satu lagi bukti Utusan Malaysia suka SPIN sampai orang Melayu bodoh yang masih lagi suka baca Utusan Malaysia jadi pening kepala dan bodoh dan dungu sebab ada otak tetapi tak nak guna otak.

Siapa disebalik mufti Mekah ini? Di Malaysia kamu panggil Rajah Gopal tetapi di Arab Saudi mereka dipanggil Syaitan Gopal.

Arab Saudi kaya dengan minyak tetapi semua disapu oleh Syaitan Gopal sama juga macam Brunei.

Bukankah lebih baik jika Brunei masih diperintah oleh British?


KAH KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Alahahai..

Sekarang bukan zaman batu dan orang tidak menyembah batu lagi. Tetapi sebodoh2 penyembah batu (yang tidak boleh berbuat apa2 kpd penyembahnya) tidak seHINA golongan yang menyembah manusia yang mengkianati mereka.

Saya boleh faham kenapa golongan Melayu atasan menyokong UMNO, tetapi yg bawahan penyokong tegar UMNO itu tak ubah seperti golongan penyembah lahanat yang rela diperintah oleh bangsanya sendiri (yang jelas MENOLAK), daripada bangsa lain yg mengAMAL, nilai2 mulia sejagat yang selari dgn nilai2 Islam yg mereka sendiri anuti.

Seteruk2 orang kafir makan babi, lebih HINA melayu ISLAM makan rasuah..

~ Melayu Atasan aka Ibrahim Jonggang ;-]

Tanpa Nama berkata...

Persoalannya.....Adakah Malaysia Negara Islam?....Jawapannya...TIDAK....MALAYSIA ADALAH NEGARA KAPAL SELAM...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

pegi lancau la lu....... haramjadah punya profesor... utusan meloya cukup suka kenyataan macam ni....

Tanpa Nama berkata...

Puki mak tul mufti babi nie nk racun otak kte lak...

Tanpa Nama berkata...

Puki mak tul mufti babi nie nk racun otak kte lak...

Tanpa Nama berkata...

" mahu menggantikan dengan pemerintahan yang boleh mendatangkan bahaya lebih besar."

bagi aku kalau macam ni memang la tak boleh, tp kalau MENGGANTIKAN DENGAN PEMERINTAHAN YG BOLEH MENDATANGKAN MANFAAT LEBIH BESAR, takkan x boleh plak. utusan amik separuh2 ni....malu aku mengaku islam kalau mcm ni. x sedar diri punya utusan...pehh

Tanpa Nama berkata...

Itu betul-betul fuckwa! khalas!

parit sulong @geng berkata...

Sheikh Dr. Sulaiman Saloomi datang Malaysia tambang free...hotel free...mencekik free....memang boleh keluar fukiwaa macam-macam....ini namanya fukiwaa rasuah. Ambil duit kerajaan untuk bantu kekawan beniaga apa salahnyeeee. Puki ayam punya sheikh...!!!!!

Kahkkkkkk Ptuiiii..... berkata...

fatwa ke fuckwa tur???
lain macam ajer bunyi....

hadis-hadis lain kalau tak menyebelahi pemimpin yang zalim atau pemimpin yang menolak islam, dah tentu utusang meloya kasi masuk bakul!!

kalau yusuf qardhawi suruh rakyat bangkit menentang pemimpin yang zalim pun mesti utusang meloya kasi pam dalam lubang tandas!!

hukum hudud yang ada dalam al quran pun utusang meloya kasi spin sampai kembang!!!

pigi daaaa...
pigi Lanchowwww laaaa...

Tanpa Nama berkata...

Macam papagomo tu islam ke?

Sekali pandang je dah tau muka munafiq tegar. Belum pandang 2 kali lagi.

Kalau 2x pandang macam SETAN... kah kah kah

mufti mongolia berkata...

mufti da entot altantuya jgak ke??kahhkahh..ke da kna selam ngn kopek bik mama.kahhkahh

Tanpa Nama berkata...

DR.MAZA dah explained. Jgn jadi bodoh Umno!

wakmeli berkata...

stiap kali aku tgok muka brahim ali mengutuk isham ni, aku gelak sakan. memang lawak la brahim ali ni sampai audien pon ketawa terbahak2 bila dia brcakap kah3...rakyat skrg pandai berfikir. kita bukan nak pemerintahan islam je tapi beriman, adil dan amanah. klau islam tapi merampok harta rakyat, menyeleweng kuasa dan tak amanah..apa kejadahnye...tak payah la guna brand islam camtu, wat malu je. contohi sultan kelantan. ikut kata ulamak yg btol2 berani menegur pemerintah bertunjangkan al quran dan sunnah....