Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 5 Julai 2012

MENGHASUT IALAH NAMA FRENCH UNTUK TUKAR TIUB - VOILA!






JANGAN LUPA DEMO 14 JULAI



SOKONGAN DARI PEMBACA

tak abis-abis nk hasut org buat huru-hara.lepas buat kacau takut lak nk bertanggungjawab.bodo tul penykong taksub fuckatan rakyat kn tipu dgn mamat sosialis taik kucing ni. tunggu je bila lg hishamuddin rais pengecut ni nk cabut lari lg sekali. sampah masyarakat tul HAHAHAHAHAHA
By Undin Rais pengecut cabut lari on KITA TURUN BERDEMO LAGI - SABTU 14 JULAI on 7/4/12




10 ulasan:

mosabit berkata...

ni undin kais ni...
kais pagi jumpa kondom pakdia..
kais petang jumpa bra makdia...

kah kah kah kah kah kah ...

Tanpa Nama berkata...

tukar tiub = menghasut
I like.

Mari lah kita beramai-ramai turun berdemo 14 Julai 2012 sambil kita meng tukar tiub makcik pakcik felda.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Mamat undin ni mangkok jmban..lu duk la kapal umngok jgn kluar tongong..kluar kn dh kena maki..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Aku Nak pi wpun aku x pernah pi demonstrasi dalam hidup ini.... Tp bila cerita pasai Felda aku tersentuh hati.... Aku di besarkan dgn duit kelapa sawit... Senag2 mereka Nak gadai....

Tanpa Nama berkata...

teruskan menghasut TT. selagi ada mangkuk yg buta kayu, selagi tu laa kau wajib menghasut.

kamu juga akan membantu menghasut untuk humbankan gerombolan.

jom buat kelab menghasut.. hehehe

Tanpa Nama berkata...

bila musuh kita tersentuh
maknanya kita dah buat sesuatu yg betul
maka bro tt teruskan menghasut
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Teruskan hasutan bro hisham biar makcik,pakcik, pemuda pemudi felda yg bangang tu biar sedar sikit,bagi tau betapa jahatnya bn, teruskan kempen asalkan bukan umno,

Khun Pana aka johanssm berkata...

Hasut pun ada 2 categori
Hasut yang membina permikiran, mulia , tepat , progresif dengan zaman dan adil untol semua.

Satu lagi jenis hasut ialah untok yang bodoh tanpa minda, pak turut , permikiran yang sempit , tanpa hala tuju dan untuk kepentingan diri sendiri dan kroni.

Tanpa Nama berkata...

mangkok undin sudah cuci ka belum

Tanpa Nama berkata...

kau silap tu undin...
bukan menghasut, tapi menyedarkan
bila rakyat sedar, BN akan tegolek dog