Isnin, 2 Julai 2012

SUWEY SUNGGUH NASIB MAT MONGOL - BESAN KENA TANGKAP DI DUBAI



NOTA:

silam bandingkan antara
maira dari malaysia
dengan
rosmah dari kazakhstan

mana yang slim
long hair maxcam arwah altantuya




INI ROSMAH DARI KAZAKHSTAN




SUARAM DIMINTA JELAS KEDUDUKAN - JMM

KUALA LUMPUR: Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mendakwa Suara Rakyat Malaysia (Suaram) bukan sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) tetapi sebaliknya sebuah syarikat swasta dengan modal berbayar RM2.

Presiden JMM, Azwanddin Hamzah berkata semakan di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) mendapati ia merupakan syarikat swasta yang didaftarkan atas nama Suara Inisiatif Sdn Bhd.

"Menurut dokumen SSM, pemegang saham dan pengarah syarikat ini adalah Yeoh Seng Guan dan Kua Kia Soong dengan tarikh pelantikan kedua-dua mereka sebagai pengarah pada 7 Jun 2004.

"Dokumen itu menyatakan bahawa jumlah pendapatan syarikat ini adalah RM497,137 pada 2009 dan RM411,226 pada 2010," katanya pada sidang media di sini, Ahad.

Katanya Suaram, yang didakwa berjuang untuk demokrasi dan hak asasi manusia, turut tidak berdaftar dengan Pendaftar Pertubuhan (ROS) sebagai NGO.

Oleh itu, beliau meminta Suaram memperjelaskan niat sebenar, motif dan identiti penyumbang sumber kewangan kepada badan itu.

Katanya berdasarkan semakan dengan SSM, Suara Inisiatif adalah sebuah organisasi yang tidak bermotif keuntungan dengan aktiviti utamanya adalah menganjurkan kempen mengenai hak asasi kemanusiaan serta aktiviti berkaitan. TIEWNAMA

INI MAIRA DARI MALAYSIA


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... TAK KAN SAMPAI HARI INI TAK TAHU TUJUAN SUARAM... kah kah kah..

kah kah kah... SUARAM IALAH BADAN KHUSUS UNTUK TIBAI GEROMBOLAN... kah kah kah..

kah kah kah... SUARAM MEMANG SYARIKAT.... kah kah kah..

kah kah kah...TUJUAN STARIKAT INI NAK MALUKAN GEROMBOLAN DI MATA DUNIA..... kah kah kah..

woit... TAK KAN BARU INI SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah... INI LAMBAT SANGAT BERTANYA.... kah kah kah..

kah kah kah...KES ALTANTUYA DI PARIS SIDAH NAK BUKA.... kah kah kah..

kah kah kah.... NAJIB RAZAK AKAN DI PANGGIL KE PARIS.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TAK DATANG ADA WARAN INTERPOL.... kah kah kah..

woit... TAPI OK ...ADA WARAN PUN OKAY...kah kah kah..

kah kah kah...MAT MONGOL BOLEH DUDUK DALAM LOKAP YANG SAMA DENGAN ROSMAH DARI KAZAKHSTAN.... kah kah kah..

kah kah kah...MEMANG PULANG MODAL...MEMANG BERBALOI.... kah kah kah..

kah kah kah...SLIM DAN LONG HAIR... MACAM ALTANTUYA.... kah kah kah..

NOTA:
sila jangan buat salah fakta
modal suram bukan rm2 ringgit
tetapi rm1.29 sen sahaja
sila betulkan fakta ini
sila buat kajian sekali lagi
kah kah kah


BILA NAK GANTUNG PEREMPUAN INDIA INI?




SCORPENE : KEENGANAN NAJIB KE PARIS TIMBULKAN PREJUDIS : ANWAR
- keadilan daily

KULIM 30 Jun: Keengganan Najib Razak menjadi saksi dalam kes Scorpene di Mahkamah Perancis menimbulkan prejudis di kalangan rakyat, kata Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.

Menurut Anwar, Najib sepatutnya mempunyai keberanian untuk hadir pada perbicaraan itu bagi membersihkan namanya sejak didakwa terlibat dengan skandal berkenaan.

“Keengganan beliau hadir bukan saja menimbulkan prejudis dan prasangka di kalangan rakyat, sebaliknya dunia juga sedang melihat setakat mana keberanian dan kebenaran yang cuba ditegakkan oleh beliau,

“Sedangkan lebih dari 100 dokumen yang menjurus ke arah pembabitan tersebut telah diperolehi oleh Mahkamah Perancis,” ujarnya ketika berucap di Stadium Keladi, Kulim semalam.

Bercakap kepada lebih 15,000 hadirin, Anwar turut membidas media arus perdana yang cuba menyembunyikan kes melibatkan rasuah jutaan ringgit itu.





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya mohon PAS hentikan HIMPUNAN HIJAU dgn segera. PKR pun hentikan jelajah merdeka rakyat. Kami dah lama terseksa... Jgn buat najib pening kepala lagi... Jgn buatkan najib lengah PRU13... Kami dah tak sabar nak humban umno.... Tolong...............!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

TT...Tolong tanya pada Presiden JMM ni...Siapa yang bagi kertas cadangan ternak babi kat Selangor pada Khir Toyo?....kalau kau tahu siapa orangnya....mesti kau gelak besar....kahkahkah