Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Ogos 2012

BILA NAJIB REKRUT TUHAN - BABI MULA TERBANG







INI SELUAR DALAM SUAMI I






NAJIB: BN TAK PERNAH NAFI HAK HASIL MINYAK KELANTAN - mkini

Najib Razak berkata kerajaan pusat tidak pernah menafikan hak rakyat Kelantan dalam apa jua perkara termasuk dalam isu tuntutan bayaran tunai daripada hasil petroleum.

Perdana Menteri berkata kerajaan BN sentiasa berlaku adil dan telus kepada semua rakyat Malaysia termasuk rakyat Kelantan.

"Sebagai kerajaan pimpinan BN, kita mesti ikut perintah Allah. Antaranya kita mesti berlaku adil bila kita memerintah, kerajaan BN memang berlaku adil kepada rakyat Malaysia," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MAT MONGOL IKUT PERENTAH ALLAH?... kah kah kah..

kah kah akh...BIAR BETUL CAKAP MAT MONGOL INI...kah kah kah

kah kah kah...ADAKAH ALLAH PERENTAH BUNUH ALTANTUYA?.... kah kah kah..

kah kah kah..ADAKAH ALLAH PERENTAH UPAH SIRUL DAN AZILAH BUNUH ALTANTUYA?... kah kah kah

kah kah kah...ADAKAH ALLAH PERENTAH BELI KAPAL SELAM?... kah akh kah..

kah kah jah...ADAKAH ALLAH PERENTAH AMBIL DUIT KOMISEN?...kah kah kah..






7 ulasan:

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Mana dia JAWI, JAIS dan badan-badan yang jaga agama tu? Mana dia JAKIM? Mana dia Zul Bisul, Berahim Katak pejuang bangsa dan agama? Bini Rosmah dah ikut perintah Allah tuuuu! Mana Majlis Fack Wa? Apa hukumnya merekrut Tuhan? Bukankah sama dengan menduakanNya? Kah! Kah! Kah! Patut hukumnya HARAM. Tengok macam mana celaka nie semua nak belit lagi! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

nie spinder bik mama ke nie?

Tanpa Nama berkata...

hmm aik kata taknak laksanakan hukum hudud sebab tak relavan walau perintah Allah.. :)

Sekarang kata ikut perintah Allah pulak dah..

dah samak ke?

Prince of Noob berkata...

betul ar ape dia ckp. kita mesti ikut perintah Allah. ni pun kau nak gelak pehal? tau la kau kominis

average joe berkata...

Najib Razak berkata kerajaan pusat tidak pernah menafikan hak rakyat Kelantan dalam apa jua perkara termasuk dalam isu tuntutan bayaran tunai daripada hasil petroleum.
Perdana Menteri berkata kerajaan BN sentiasa berlaku adil dan telus kepada semua rakyat Malaysia termasuk rakyat Kelantan.
...
kah kah akh...BIAR BETUL CAKAP MAT MONGOL INI...kah kah kah


sumpah, betul cakap haji najib ni!
mmg kera pusat tak pernah nafi hak kelantan termasuk isu duit hasil petroleum.
kera tak nafi, cuma tak beri.
dalam diam dia mmg mengaku yg sebahagian hasil petroleum tu hak kelantan. tapi walaupun mengaku, duitnya takde la nak dihulur.
jadi bab "tak pernah nafi" tu mmg betul sebenarnya walaupun tak dihebohkan...

lagi satu, kera BN sentiasa berlaku telus termasuk kepada kelantan - telus memang teramatsangat telus yg kera tak nak bagi royalti petroleum kat kelantan, ini semua orang tahu, takde kera nak sembunyi2 isu ni dulu kini dan selamanya, jadi betul la haji najib kata depa telus!

tapi bab adil tu... tepuk jendul haji najib, tanya selera dia hajah imah ke, tun tuya ke, atau kak jiana...

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

mengarutlah najibur sibibir merah ni..klu perintah ikut perintah ALLAh kenapa tolak hudud..merapu x tentu arah la lu bingai najibur...wa cadangkan najibur pegi mkn sirih kasi lgi merah itu bibir la..

Tanpa Nama berkata...

Mak oooii bosa gilerr...xth la brpe beso najis dia yg kluar..kah kah kah