Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Ogos 2012

KENAPA ORANG JAHAT INDON SUKA IKUT BERSIH



PARANG BERSIH 2:0 DIJUMPAI DI SOGO



NOTA:
kah kah kah
kenapa samseng mat indon
ikut taktik bersih 2
kenapa pakai parang?
kah kah kah



TIGA GENG RIMBA DITEMBAK MATI - meloya

Anggota- anggota polis mengawal tiga mayat penjenayah Indonesia yang ditembak mati selepas menyerang polis dengan parang di Taman Jesselton dekat Taman Perbandaran Pulau Pinang, semalam.
PULAU PINANG 5 Ogos - Tiga penjenayah warga Indonesia dipercayai anggota Geng Rimba mati ditembak selepas cuba menyerang anggota polis dengan parang di Taman Jesselton berhampiran Taman Perbandaran Pulau Pinang, di sini awal pagi ini.

Dalam kejadian pukul 3.30 pagi itu, ketiga-tiga suspek berusia 30-an cuba memecah masuk sebuah kediaman mewah di situ sebelum kegiatan mereka disedari oleh jiran lalu menghubungi polis.

Ketua Polis Negeri, Abdul Rahim Hanafi berkata, sekumpulan anggota yang tiba di lokasi kejadian mengarahkan penjenayah itu menyerah diri, tetapi mereka enggan sebaliknya cuba menetak polis.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit....NAMPAK SANGAT BANGANGNYA MAT INDON INI...kah kah kah..

kah kah kah... PELIK MAT INDON INI BANGANG SAMPAI KE TAHAP BODOH...kah kah kah..

woit... KENAPA LAAA SELALU SERANG POLIS DENGAN PARANG... kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN LAAA NAK IKUT CARA AMINULRASHID SIMPAN PARANG DALAM KERETA...kah kah kah..




NOTA:
siapa tahu pasal apa
mat indon ini ada perangai
serang polis dengan parang?

kenapa tak serang dengan penyanpu?
kenapa tak serang dengan kayu hokey?
kenapa tak serang dengan kota rokok?
kenapa serang dengan parang?

adakah ini satu penyakit berjangkit?
adakah parang ini membawa ketagih?
kah kah kah




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Saya rasa disebabkan efect khas..

sebab dengan pengunaan PaRANG sesuatu berita akan nampak GaRANG dan ganas :D kah kah kah..

tak best berita perompak menyerang polis dengan pisau.. kah kah kah..

atau Perompak menyerang polis dengan kasut..

Jadi kita akan selalu nampak berita2 dengan PaRANG..

Prince of Noob berkata...

indon penjenayah pun kau nak pertahankan. da memang derang serang guna parang, yg kau nak pertahankan sgt pehal? yg buat huru hara negara ni dan suka hina kerajaan ialah org2 cam kau. dengki sgt kerajaan BN buat kerja dgn bagus. kalau tk suka sgt Malaysia ni, blah ar gi negara lain.

sargeant cyber berkata...

Perompak serang polis dgn parang sbb 'polis yg sama yg keluarkan statement'. Semua2 tu dah ada skrip.
Perompak tu pulak dah mati, kita kata apapon dia takkan jawab. THAT'S CRIMINAL MALAY STYLE.

Tanpa Nama berkata...

Purgh semua parang baru. Cantik2 lagi, bahanya besi kursani ke? Sebilah jual berapa ringgit? Logo merdeka ko ni apo tu?

Tanpa Nama berkata...

Prince of noob of pukimak...
kah...kah...kah...
prince of noob of kote mamak...
kah...kah...kah....
prince of noob of hisap peliaq...
kah....kah...kah...
macam2 bodoh ada...

Tanpa Nama berkata...

Kenapakah Prince of Noob benci kat TT?
a) TT seorg kominis
b) TT seorg sosialis
c) TT syg mat indon
d) TT syg bik mama
e) TT suka makan itik
Sila pilih satu drpd di atas dan beri pencerahan kepada PoN...

Tanpa Nama berkata...

ntah aku pon tak tahu diorang ada ilmu kebal kot pastu tak jadi pasal polis kita hebat dan terror giler...
wakil indon tak bengang dan malu ke pasal ader je rakyat dia kena tembak pastu pakai parang pulak