Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 6 Ogos 2012

TERIMA KASEH CHUNG WEI - SELURUH RAKYAT BERSIMPATI


KOMENTAR TUKAR TIUB

sebenarnya rakyat mengucap tahniah
kepada chong wei

juga rakyat merasa lega
kerana tidak menang

kalau menang hebohnya
sampai ke pilihan raya

muntah terbelahak
melihat muka rosmah


SEBAB TAK NAK MENANG








PINGAT EMAS : NASIH TIDAK MENYEBELAHI KITA :MUHYIDDIN
- minsider

Turut bersama seluruh rakyat Malaysia berkongsi debaran menyaksikan pemburuan pingat emas pertama negara di Sukan Olimpik oleh pemain badminton nombor satu dunia Lee Chong Wei malam ini ialah Muhyiddin Yassin.

“Mungkin nasib tidak menyebelahi kita, namun apapun kita ucap syabas dan tahniah kepada Chong Wei, yang saya kira telah bermain bermati-matian, bersungguh-sungguh, kita dapat saksikan beliau bertarung bagi mencapai cita-cita untuk mendapatkan pingat emas pertama,” katanya semasa mengulas kekalahan Chong Wei di tangan pemain China, Lin Dan.

Muhyiddin berkata beliau melihat Lin Dan mempunyai ‘sedikit kelebihan’ dalam permainannya manakala Chong Wei juga nampak sudah bersedia, menjadikan persaingan dua jaguh dunia itu begitu sengit. TIEWNAMA


SELURUH NEGARA BERSIMPATI





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit..JANGAN SALAH KAN NASIB... kah kah kah..

woit..INI BUKAN SALAH NASIB... kah kah kah...

kah kah kah.... INI MEMANG TELAH DIRANCANG.... kah kah ka..

kah kah kah....NASIB BAIK TAK MENANG.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU TIDAK BERBULAN BUKA MUKA BIK MAMA DI AKHBAR...kah kah kah..

kah kah kah.. KALAU TIDAK CHONG WEI KENA ISAP TETEK ROSMAH LAGI... kah kah kah..

woit...BAU KETIAK MASAM ROSMAH YANG MENJADIKAN CHUNG WEI TAK NAK MENANG...kah kah kah...

kah kah kah...TAK LARAT NAK CIUM KETIAK ROSMAH..kah kah kah

NOTA:
bila saja akhbar
melaporkan berita
rosmah nak ke london
chong wei telah mula patah semangat

ketika awalan
chong wei cukup hebat
hinngga ke semi final
masuk saje final
dan rosmah nak datang
chong wei tak sanggup
sekali lagi mencium bau
ketiak rosmah kah kah kah





21 ulasan:

PAPA GOMO berkata...

ntah apa apa lah lu ni, Kah Kah Kah tu je lah yg lu tahu. Patut le lu ni bangkai je. Low Class le lu bro.

Serius lu ni memang ANAK HARAM!!!

amacam? Kah Kah Kah..

Tanpa Nama berkata...

Tahniah chong wei.

tapi kan.. kau dah menang 1st set.. moral lin dan dah down. patutnya 2nd set kau attack laa cukup2. apsal kau nak rally dgn lin dan?

apsal kau mesti layan rubber set??

apsal??????

mmg celaka laa bik mama ni.. mmg pembawa SIAL. sial kat najib, sial kat chong wei, sial 1 negara.

Tanpa Nama berkata...

Peace to all Malay1sia..

Enjoy the game..

Feel the pain..

That the gain..

HAR.. HAR.. HAR..

Tanpa Nama berkata...

Chong Wei tak sanggup diperbadakkan!

Tanpa Nama berkata...

Setelah bertahun-tahun berkali-kali berlawan dengan orang sama, dimana-mana tournament malangnya masih lagi kalah. Dan lagi berjuta-juta wang rakyat telah dilaburkan, hanya ini lah sahaja dapatnya. Aku tak kisah kalau LCW ni adalah player ranking ke 8 ke 10 tapi dia adalah ranking 1 dunia. Permainan dan kemampuan yang tidak pernah meningkat. Sungguh mengecewakan. Syok sendiri.

otaklunyai berkata...

eloklah pun kalah... kalau menang runtuh langit dek publisiti oleh puak2 pemimpin2 laknatullah tu nanti... sampai naik meluat kita tengok dia punya gebang macam lah pingat tu boleh selesaikan masalah dan kebejatan yg berlaku dlm negara.. setakat menang nak bermegah dapat apa... rakyat susah jugak, harga barang mahal jugak, RASUAH berlambak jugak, penyelewengan banyak jugak... tak da faedahpun setakat menang pingat tu... kalau boleh jual dan naikkan ekonomi negara tak palah jugak... ni terbalik kalau menang duit rakyat jugak yg kena kebas sebab nak bagi insentif itu dan ini... walhal masa berlatih dag berjuta duit rakyat habih... bermewah2 dgn makanan yg berkualiti, ubat2tan yg berkualiti bayar jurulatih dan macam2 lagi kemudahan... patutnya bila kalah bayarlah balik duit rakyat tu macam pelajar2 kena bayar duit PTPTN tu... baru adil dan ada akauntabiliti... SEPATUTNYA DIA KENA MENANG SEBAB DAH PERABIH DUIT RAKYAT UTK BUAT PERSEDIAAN LEBIH DARI BELANJA MELAHIRKAN SEORANG PELAJAR UTK MENYUMBANG KPD PEMBANGUNAN NEGARA. SETAKAT MENANG PINGAT DAPAT BERMEGAH2 AJELAH...

Tanpa Nama berkata...

Lee Chong Wei bukan handal sangat pun dah jangka akan kalah sebelum pegi london lagi. Atlit malaysia cuma buat cukup korem aje kat olimpik, mana pingat kata boleh dapat dari memanah,basikal,terjun dan menembak satu ham jadah pun takde, LCW ni dapat perak pun dikira nasib baik, double lelaki langsung tak dapat apa, buat habiskan duit aje hantar kat olimpik, bik mama lagi menambahkan sial. Tu lah undi lagi bn masa dulu-dulu terutamanya tahun 2004, aku tahu ramai komentar undi bn tahun 2004, bila pak lah buat taik barulah lari kat pembangkang. Rasokan kau jang.

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Chong Wei memang bijak! Kalau tak suwey bau anak badak melekat! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Jujurnya aku gembira dengan kekalahan ini. Banyak hikmahnya

Tanpa Nama berkata...

LCW ni dah tua dapat masuk akhir pon OK la tuh dapat memberi tekanan pada Lin Dan.. Kalau boleh menang memang bonus la..

Rekod perlawanan memang dia salu kalah ngan Lin Dan pon..

Satu lagi aku rasa Dia kalah sebab orang tak pi terawih sebab nak tgk dia main kah kah kah.. Kalau nak dia menang pi terawih la doa huhu.. Sebab ikut fizikal semasa pon leh tau LCW nih memang takleh menang tanpa keajaiban.. :)

So takyah salahkan dia..

Prince of Noob berkata...

kau ni memang bodoh.otak kominis. tak tau hormat negara. blog ni paling sampah

Tanpa Nama berkata...

selamat emas Raub,..

Tanpa Nama berkata...

Macamana Kat TV aku Chong Wei menang? kah kah kah

Nasib baik tak menang. Kalau menang mesti semangat patriotahik naik

Semangat patriotahik bagus tapi semangat patriotahik kepada kerajaang UMNO memang sure celaka

pak chu cheng berkata...

kalau chong wei menang chong kwat akan pijak kepala kita

Tanpa Nama berkata...

Bacin bau ketiak bik mama, bulu ketiak berair kalu kene 40 hari x ilang bau, cam bau air dari lori sampah..haha

NAJIB TIDAK BAIK MALAYSIA KALAH berkata...

Apa yang Muhyiddin maksudkan ialah NAJIB tak memihak kepada Chong Wei. Kah Kah Kah.


Berita RTM sebelum badminton semalam ada tunjuk Muhyiddin buat songkok baru. Dilaporkan bahawa kali terakhir Muhyiddin buat songkok dikedai songkok ternama itu ialah ketika beliau dilantik menjadi TPM.

Jadi adakah Muhyiddin buat songkok baru kerana beliau akan menjadi PM menggantikan Najib tidak lama lagi?

Tanpa Nama berkata...

ehhh..papa gomo pn ade....

Tanpa Nama berkata...

Pope gomo cuba nak tumpang glamour TT

Tanpa Nama berkata...

kenapakah Papa Gomo baca TT?

Tanpa Nama berkata...

Biarla papagomo tu nk menyelit..dia nk gak tumpang glemer kat blog TT..at least ada gak org sebut nama dia..haaa kan korg dh sebut tu? Nmpak? Hahahaha..
P/s:- gua pnh jumpa papagomo ni..jenis muke mintak penerajang..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Pemerhatian TT tepat. X salahkan LCW bersyukur LCW kalah. LCW memang pemain terbaik dunia masa kini, tetapi adat pertandingan. Pertandingan politik pun gitu gak, yg "kebal" pun Akan tumbang. Sampai hantar "Gomo" dek gelabah!

--Pakcik Lan--