Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 17 Ogos 2012

SUAKA POLITIK UNTUK WIKILEAKS ASSANGE





ANAK MUDA MEMBEBAS MAKLUMAT





BERITA TERBARU DARI LONDON

pemula wikileaks julian assange
telah mendapat suaka politik
dari negara ecuador

assange sedang diminta oleh
kerjaan sweden untuk satu
tuduhan ganguan sexual i.e
ketika membuat hubungans seksual
assange telah tidak menggunakn kondom

assange telah melarikan diri dua bulan
dahulu dahn memasuki kedutaan ecuador
dan meminta perlindungan politik

hingga ke saat ini
walau pun telah mendapat suaka politik
kerajaan british masih enggan
memberikan laluan untuk assange
terbang ke ecuador

assange enggan ke sweden kerana
dia sedar bahawa dia tidak akan mendapat
keadilan yang saksama di sweden
ini kerana sweden sedang mendpat tekanan
dari amerika untuk menghantarkan assange
ke amertika

asange yang berumur 41 ini
adalah anak kelahiran australia
assnge ialah aktivis politik,
wartawan dan ketua pemimpin wikileaks

kes ini belum berakhir....

PENYOKONG TELAH MULA BERKUMPUL



DARI INFORMATION CLEARING HOUSE

August 16, 2012 "Information Clearing House" Ecuador has granted political asylum to WikiLeaks founder Julian Assange. The decision comes almost two months after the world-famous whistleblower came to the country’s embassy in London seeking protection.

“We have decided to grant political asylum to Mr. Assange,” said Ecuadorian Foreign Minister Ricardo Patino. “We believe that his fears are legitimate and there are the threats that he could face political persecution.”

DI HADAPAN KEDUTAAN ECUADOR






6 ulasan:

Hishamuddin Rais Pengecut Cabut Lari berkata...

kah kah kah kah kah assange pengecut cam hishamudin rais. buat kacau pastu tanak bertanggungjwb cabut lari

kah kah kah kah kah kah kah hishamudin da kecot telor baca berita ni dgn akta 114A

kah kah kah kah kah da bersedia nak cabut lari lg sekali ke???

siapa suruh asyik nak buat kacau, buat fitnah kat blog sampah ko ni. padan muka ko tau pun takut kah kah kah kah kah kah

Stupid University berkata...

Untuk penjilat UMNO yang bodoh di atas, seksyen 114a tu tidak dapat mengembalikan Pulau Batu Putih pada Malaysia! Kah! Kah! Kah! Kah! Siapa yang lebih bodoh sekarang? Gani Patail sebab guna gambar palsu semasa buat tuntutan di ICJ atau UMNO yang terlalu bodoh manipulasi undang-undang seperti 114a untuk survival politik? Kalau hanya tahu menipu sahaja, seluruh Malaysia pun akan digadaikan kepada negara asing! Kah! Kah! Kah! Kah! Siapa yang lebih bodoh sekarang? Mestilah Melayu UMNO! Kah! Kah! Kah! Tipu sampai melingkup! Kah! Kah! Kah! Kah! Soalnya sekarang mahukah Melayu UMNO jadikan Ratu Elizabeth sebagai tuan semula? Kah! Kah! Kah! Kah! Kah! Hebat sungguh semangat nasionalis UMNO! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

akta 114a ke b ke, kita rakyat mesti kalahkan crony2,pelacur2 cyber seperti yg 9.14am dan kuncu2 cyberpelacur sama waktu nya ge13 ini.
Selamat berjuang untuk rakyaat en.hisham raishero pemuda.

Sudin berkata...

Buta sejarah.Sejarah pun buta.
Melayu buta,celik sejarah....

Arakian maka adalah betina tapi nama jantan yang dapat gelaran Datin Paduka buat wayang,moga-moga pecah panggung/ponggong.
Wayang perkauman.
Istimewanya purtan ni kawan Kavita Singh.
Maka menjadilah barua ketuanan melayu dan orang putih...meniup api perkauman.

Yang sekor lagi dah dapat dua juta hasil skrip kafir harbi.

Ada sekor pukimak mangkuk hayun...17 Ogos 2012 9:14 PG.....dah jadi mata batu/buta...hati buta/batu.

2 tahun ISA.. Isham masuk Kamunting dikatanya lari...nak bukti katanya...!!!
Bukti ngancukmak kamu....!!!!

Kata isa blog IKUT SUKA AKU.....kalau kita layan provokasi pengomen haram jadah ni...duit masyuk.
Agaknya pengomen 17 Ogos 2012 9:14 PG dapatlah duit raya hasil penyundalan sendiri.

Dengan mengulang-ulang komen dan lagu yang serupa agaknya dapatlah meniru propaganda Hitler...???
Ceh....!!! sia-sia hidup kamu,adalah lebih baik mike jadi rumput seperti saranan Abu Bakar Al-Sidek ada juga manfaat pada makhluk lain.

Tanpa Nama berkata...

Ko kata hisham kecut telor? Ya? Ko tak penah kecut telor? Mungkin juga...sebab ko sekor kambing. Telor kambing tak penah kecut! Kah..kah...kah...!

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah reply terbaik ni!
P.s betui ka telur kambing tak pernah kecut?