Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 September 2012

DARI FAIL SOROS AKAN KELUAR SURAT CHINTA MADEY



KOMENTAR TUKAR TIUB

regime change atau tukar regime
ialah dasar amerika
terhadap pemimpin negara negara
yang ganas dan zalim saperti di malaysia

kita wajib ambil peluang ini
untuk sama sama menghumbankan
united malays national organisation



Dr M minta bantuan Soros dalam projek keamanan - mkini

"Saya gembira bahawa pendapat anda tentang saya telah berubah," tulis bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dalam sepucuk surat peribadi kepada spekulator matawang George Soros enam tahun lalu - 11 bulan sebelum beliau bertemu jutawan itu buat kali pertama.

Dalam surat tersebut, Dr Mahathir merujuk kepada temubual New Straits Times dengan Soros pada 7 Januari 2006 apabila dermawan itu yang melawat Jakarta untuk menghadiri mesyuarat antara agama, di mana beliau berkata dia bersetuju dengan langkah-langkah yang diambil oleh perdana menteri Malaysia untuk menangani krisis kewangan serantau pada 1997-98.

NONEEmpat hari kemudiannya, Dr Mahathir menulis surat tiga halaman 
kepada Soros, menggesa spekulator matawang itu menyertai beliau dalam projek Forum Keamanan Global, yang berusaha untuk menjenayahkan perang dan mengharamkannya sebagai pilihan untuk menyelesaikan konflik antarabangsa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit.... SAHEH DAN BETUL APA YANG TUKAR TIUB CAKAP..... kah kah kah..

kah kah kah...  MADEY INI BETUL BETUL BUAT AUTA KELING.... kah kah kah..

kah kah kah...INI PERANGAI SI KITUL..... kah kah kah..

woit.... ANAK AMBIL DUIT DARI SOROS.... kah kah kah..

kah kah kah...AYAH PUN AMBIL DUIT DARI SOROS.... kah kah kah...

NOTA:
kalau madey putar lagi
semua surat menyurat
akan di bocorkan
kah kah kah kah


SOROS MARAH DAN AKAN BERTINDAK
tukar tiub difahamkan
bahawa osi - open society initiative
lembaga kebajikan  yang membantu
pembangunan demokrasi akan membocorkan
surat menyurat antra madey dengan soros

ini untuk memberi satu pengajaran
bahawa surat surat menyurat
wajib difail  baik baik

padan muka!

INI BUKAN MELAYU
.
NOTA
sangkaran pillay a.k.a chandra muzafar
saekor lagi india mengaku melayu
ada nyenyak tidooo
apa khabar dengan just world
ada dapat surat dari pak cik soros
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa la Che Det ni sudah lupa ka..
Tarbiah dia kat Soros berjaya..

Ini Soros sudah melabur untuk keamanan dunia la..

Sudah silap la..

average joe berkata...

chandra katakee muzaffar tu takde menjadi hal kat mamakhatheeer dan kuncu2 kalau didedahtelanjang nampak cek dari soros berkeping2 bertepek keliling badan berpanau dia, sebab dia sepertimana jugak ruslan katakkassim, ezam katakkotak dan sewaktu, semuanya adalah expendables dan tak teragak2 akan direbahkan jika perlu sebagai casualteees of war

mamakhatheeer tu pulak dok suruh balaceee2 dia ungkit hal dana soros kat suaram tu sebab dia dengkeee, mana boleeeh, dueeet soros tu hanya untuk dia, dia yg susahpayah siap tak tido 4malam dok karang suratceeenta 3helai saiz a-threee kat soros pujuk bageee dueeet, apahal orang lain pun dapat sama pulak!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

didi kota belud berkata...

orang mamak pun maluler dengan temberang ko mahakitul.....

Tanpa Nama berkata...

teruknya firaun ni....
apa yg dia takut sangat?
macam2 pusing....

Tanpa Nama berkata...

MAD Eeey ni mmg suka menulis surat cinta, mcm surat yg dihantar kpd ariel sharon dulu.
taktik mamak keling ni, dia tak respon.
ataupun dia buat cynical...betul saya jahat, saya setan.
dasar bontot periuk belanga
tak reti bersyukur
tak kenang budi pada org Melayu,
atuk datang dari kerala
cucu dapat jd PM
baikkan org Melayu ni???
hoiii pandy kutty bersyukurlah, kenanglah budi Org Melayu pada kau, bapak kau dan atuk kau, juga anak beranak keturunan kau!!!

Pro_Pembaharuan berkata...

joe biasa...

aku masih rasa terkilan bila ko sebut ezam katak tu... dia sendiri kuburkan kareer politik dia...

dalam umno tak mau dia... dalam pkr pun dah tak mau dia...

ahli politik perlu tau benda ni, once you out, you'll forever out. Dalam konteks ni, aku tak rasa kalo dia masuk balik pkr, dia akan dihormati seperti dulu.

Patut dia sedar, sekalipun ada masalah dalaman (biasalah, sedangkan laki bini pun ada masalah, lidah lagi tergigit), mengambil keputusan keluar parti adalah seumpama menggali lubang kubur sendiri. Kredibiliti terjejas teruk!

KJ sekalipun dibenci pembangkang dan partinya sendiri, dia tetap tidak keluar parti. Malah dia sorang saja sanggup berdepan dan berdebat dengan Rafizi. Musuh mula menghormati dan rakan pula ramai yang mendekati.

Tanpa Nama berkata...

dari fail Israel keluar surat cinta mahathir dgn Yahudi Zionis yg KUNUNNYA dibenci pandy kutty:

i) Surat daripada Dr Mahathir kepada Yitzhak Rabin, Perdana Menteri Israel, bertarikh 21 Disember 1993;

ii) Surat daripada Dr Mahathir kepada Benyamin Netanyahu, Perdana Menteri Israel, bertarikh 14 Mac 1997; dan

iii)Surat daripada Dr Mahathir Mohamad kepada Ehud Barak, Perdana Menteri Israel, bertarikh 8 Jun 1999.

average joe berkata...

penyokong pembaharuan...
aku nasihat ko jangan ambikhati sangat dgn tindaktanduk ezam katakkotak tu, semua tu pilihan dia selepas dia menepuk dada sendiri bukan tepuk dada memana anakdara orang, jadi jangan terkilan sangat memendamrasa (nah tisu lembut pakaibuang harga rm1 beli dari pakcik kurang dayalihat) sebaliknya ko kena pahat dalam ingatan, lagikan anwar atau lain2 pun tergolong dalam apa yg diperkata patah tumbuh hilang berganti (yg kita tak mau cuma perkasa, biar depa patah seribu dan hilang lenyap!)
catatan: aku lebih berharap pada saifuddin daripada kj (kerana pendapat peribadi aku saifuddin memang ada integriti sedangkan kj, er, pada aku la, tak nampak kekukuhan bab tu)

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang masih mendongak mendengar Mamak Kutty ni berpidato,dianggap kurang siuman.Siapa yang masih mau membaca komen-komen dan buah fikiran Mamak Kutty ni dianggap sama nyanyok dengan dia.

Tanpa Nama berkata...

Bukan dengan soros je........dulu pundek ni pernah pinjam dengan BOSS MAFIA ASIA....di TAIWAN