Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 26 September 2012

AUTA KELING AKAN DIGUNAKAN OLEH MADEY LAGI




MAHATHIR DIMINTA BERI KETERANGAN DALAM KES RASUAH PKFZ


 Mahathir Mohamad telah diberikan arahan mahkamah untuk memberikan keterangan untuk mempertahankan bekas menteri kabinet Ling Liong Sik dalam perbicaraan kes Zon Bebas Perlabuhan Klang (PKFZ), kata satu sumber hari ini.
“Dia telah disepina bagi minggu bermula 8 Oktober,” jurucakap pasukan pembelaan memberitahu pemberita di mahkamah, merujuk kepada PM Malaysia keempat dan paling lama berkhidmat iaitu selama 22 tahun.
Walaubagaimanapun,  Tun Majid Tun Hamzah, yang mengetuai pasukan pendakwaan terhadap Dr Ling, memberitahu beliau diberitahu oleh peguam bekas menteri pengangkutan Wong Kian Kheong bahawa Dr Mahathir akan memberi keterangan seawal minggu hadapan.
“Dia kata minggu hadapan,” Tun Majid memberitahu The Malaysian Insider melalui SMS, merujuk kepada Wong.
Mahathir yang mula bertugas sebagai PM bermula 1981 dan berakhir pada Oktober 2003, sebelum ini dikaitkan dalam skandal PKFZ yang bertujuan menjadikan Perlabuhan Klang sebagai hub pengangkutan serantau.
Dalam keterangannya sebelum ini pada 13 Julai lepas, Dr Ling memberitahu mahkamah bahawa Dr Mahathir telah “terlibat sepenuhnya” sepanjang proses konsep keseluruhan projek PKFZ.
“PM telah terlibat sepenuhnya dalam semua yang saya lakukan. Beliau (Dr Mahathir) begitu baik ... dia tahu saya lakukan sesuatu baik jadi saya boleh terbang di luar negara pada bila-bila masa.
“Kerana apabila saya mempunyai mesyuarat dengan agensi-agensi perkapalan di luar negara, saya tidak boleh menunggu Kabinet untuk meluluskan cuti saya supaya dia akan izinkan saya pergi,” katanya kemudian apabila diminta untuk menjelaskan bagaimana idea untuk PKFZ datang.
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

INI JAWAB MADEY;
..... saya sudah lupa...
..... saya tidak ingat.....
..... mungkin macam itu....
..... mungkin macam ini...
.... saya tidak pasti...
.... saya kurang pasti....
SAHEH MADEY AKAN GUNA AUTA KELING LAGI  SEKALI..... kah kah kah

13 ulasan:

Matt berkata...

apa namaaaa.. apa namaaa..
kah kah kah..

Tanpa Nama berkata...

Hello Kuttee... kah kah kah
Semua jawapan selamat yang dia tau bagi. Kalau dah sebegitu parah ingatan/otak dia, masih jugak galak nak beri kenyataan media untuk banyak isu. Yang sadisnya, ramai pulak orang2 kurang akal macam dia yang percaya!

Tanpa Nama berkata...

1.ko tak mau ulas tentang pilihanraya kampus ke bhaii!!
1.anak muda yang pandai sudah muak dengan pr!

average joe berkata...

sepanjang berpuluhtahun bekerja, inilah tugasan paling mudah untuk tukang tulis skrip yg digaji dek mamakhatheeer! senyum lebar dia dapat balik awal dapat bawak bini keluar gi dinner tengok wayang, takyah overtime sampai lepas tengahmalam macam hari2 biasa!

-average joe-
klakka-la.blogspot: TANYALAH USTAZ, EH HAKIM

Tanpa Nama berkata...

Mamak kutty mudah lupa.Kah..Kah..Kah.Pi mamposla..Kah..kah..kah.her

Tanpa Nama berkata...

Udembe valli

Tanpa Nama berkata...

Bro tt....gua ada 1 tekateki
nk lu jwb gan ikhlas bro......agak2 lu....

BIK MAMA 2 ....
DY TRIM X ...BULU BURIT DY.....?????

Jwab bro...????
Jwab bro...????....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Madey ckp dia dh nynyuk...kah kah kah, last skali dia ckp sy adalh syaitan yg di kenali ramai...wakakaka

Tanpa Nama berkata...

rais, harap u jgn ulang perkataan keling lagik....

Tanpa Nama berkata...

Tun Penyangak akan beri keterangan untuk Tun Kenabicara.You garu I punya belakang,I garu belakang you.Kalau you kena,I pun kena.Jangan khuatir,hakim akan kata "My hands are tied".

fatwa pujangga berkata...

boikot pak cik hishamudin rais kah kah kah!!?

Tanpa Nama berkata...

apanama..saya tak tahu
apanama..Melayu kena tipu
apanama...Melayu bodoh
apanama...Melayu tak kenang budi
datuk aku datang dari kerala
aku dapat jadi PM

WAHAI BANI MELAYU
kalau kau berhijrah jd pendatang kuli batak ke kerala atau ke negara lebih kecil mcm brunei atau singapura, apakah nanti cucu kau boleh jadi PM brunei atau singapura?

MADeeey kau jgn lupa asal usul kau,
buntut periu belango, sampaikau sesuko hati cakap melayu yg sokong pakatan tak kenang budi dan bodoh.

didi kota belud berkata...

Hina mahkhamah..kalau cakap tatau tatau tatau tatau tatau...kasih try 3 bulan je kutty tu kat sg buluh...kita tengok apa jadi..?