Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 30 Oktober 2012

INI DASAR KERAJAAN SELANGOR TERHADAP RANCANGAN ROMPAKAN GEROMBIOLAN



DARI FACEBOOK MB SELANGOR:

Kerajaan negeri akan menangguhkan kelulusan 

pembinaan AES sehingga mendengar penerangan syarikat 

AES. 

Pendirian rasmi kerajaan negeri akan diumumkan 

selepas mendengar penerangan tersebut.



INI LOGO MELAWAN




4 ulasan:

didi kota belud berkata...

aper lah MB aku ni......AES...AES...TOL..SYABAS...INDAH WATER...NOH OMAR...ANAK TOYOL...JUGA JANGAN DIBENARKAN TINGGAL ATAU MENYEWA TANAH DAN BILIK DI SELANGOR NI tan sri MB KU...wei ini MB paling aku suka....tak suka ta pa....ada aku kesah......

Tanpa Nama berkata...

Bagiuh sungoh hang lit,jangan bagi muka kat depa, apa depa tau, duit!duit! bagi 5 ratuih, ambik 5 ribu, haram jadah depa ini, kali ni tak boleh biaqdah- dok mai ramai-ramai A------B-----U---.dah. pi tidoq.

Tanpa Nama berkata...

Xde kerje lain ke sik nak amik gambo kete ke aes nih...?
Amik la gambO aku puLOk...
Nnt nk try gak tgk berapa harga aku sekiLo...
Dah mcm lembu cik jat plak kira ikot kiLo... Kah kah kah...

Aku tgh dok termenung dok pikir kesuksesan aes di pasang di tempat aku... Damn! Sambil tepok dahi...

Berita baik, ramai dah menyampah dgn united malays national organization..bosan dah..

Tanpa Nama berkata...

Baguih tengkorak hang...nak buat langat 2 tak bagi, nak buat AES tak bagi...last2 kena klentong masa PR13 baru ada akai...dlm jamban hang pun depa pi pasang AES, supaya kentut hang tak deraih sgt...huhuhu