Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 30 Oktober 2012

SERAM DAN LAGI MENYERAMKAN




KESAH SERAM JUMPA TAIK KERING
Bro , Bulan lepas aku pergi Ikea di Mutiara Damansara dan terserempak pulak si Hasan Jati tgh survey barang...yg paling bestnya; SEMUA ORANG BUAT TAK PEDULI DGN DIA! Bini aku yg hint...bang, bang...nampak tu sape?

 Aku jawab...oooo hasan benggong... kata jiwa melayu n pejuang agama bangsa tp tang beli BARANG PERKAKAS kau beli kt Ikea-ni produk dr negara Kristian.... lagi satu; laporan Harian Metro usahlah dipakai ni semua penipu cerita yg diada2kan...black metal lah...sembah setan lah...murtad lah..itu lah....

TUKAR KERAJAAN PERSEKUTUAN, KASIK BUNGKUS NI HARIAN METRO....akhbar sampah! on RAMAI MENUNGGU VIDEO MURTAD - HINNGA RAMAI YANG TERUS MURTAD

4 ulasan:

didi kota belud berkata...

iman tebal kulit bawang....buatlah mimik muka mcm mana asan oii....aku tak takut daaaaaaaa.....tukarlah nama tu...dr pui asan pui ali pui hakkkksss tui....takder tulang enkoooo.....

Tanpa Nama berkata...

pejuang Islam tahi. semua mahu duit sahaja.ada yang pakai jubah, ada yang lilit kepala.ada yang jual murtad seperti hassan ali si pengkianat.

Tanpa Nama berkata...

kalo zul nordin jadi zul bisol,
gobala + brahim jadi gobrahing kut?
ezam?

tetibe hasan ali jadi taik kering?

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!

hasan taik kering?

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!

Tanpa Nama berkata...

dah nama pun akhbar "tabloid".. memang cerita2 seram slalu jadi ayat2 flourescent daaa.. baru orang nak beli..