Selasa, 27 November 2012

ISI UCAPAN ANAK ABAH YANG PATAH HATI KERANA TAK DAPAT JAWATAN



 SEMUA WAJIB BERSEDIA
BERITA

Generasi Muda  Mudah Terpengaruh Dengan Anasir Luar Kampus - Khairy
KUALA LUMPUR: Ketua Pergerakan Pemuda Umno Khairy Jamaluddin yakin generasi muda di negara ini  amat  mudah terpengaruh dan sedia meyokong  aktiviti  luar  kampus terutama yang disusun oleh pihak yang mahu menggulingkan kerajaan.
Beliau menyelar kerajaan Barisan Nasional (BN) kerana  tidak  memberi ruang yang cukup kepada orang muda untuk menyampaikan pandangan termasuk menerusi anggota Parlimen.
".. saya sendiri walau pun ahli Parlimen tetapi tidak diberi apa-apa jawatan....".
Selain itu tegasnya proses demokrasi di negara ini juga lebih buruk berbanding di beberapa negara. Kerana itu agenda menggulingkan kerajaan ini mendapat sokongan yang luar biasadikalangan jenerasi muda.
"Pindaan Akta Universiti Kolej (AUKU) yang membolehkan mahasiswa berpolitik juga merupakan salah satu sebab yang menjadikan ajenda menggulingkan kerajaan menjadi popular dalam kampus..
" Sudah lebih setahun pindaan ini terlaksana, gerakan menentang  kerajaan semakin tersusun tiada kucar-kacir yang berlaku malah suara mahasiswa semakin lantang. Mereka sedang  berusaha untuk menggerakkan Himpunan Kebangkitan Rakyat tahu hadapan". TIEWNAMAPrint this story

---------

4 ulasan:

didi kota belud berkata...

hahahahahahaha...orang makan taik,dia makan taik....orang terjun gaung,dia terjun juga...hahahahahaha satu jer dia tak buat....orang tu rasa taik palat badak ,dia ...hahahahahaha...hahahahahah...hidu jer...hahahahahahahah

Tanpa Nama berkata...

no wonder 1 hari nnt dia akan join pakatan.. sikit2 dah nmpk.. eh u nmpk tak ?

Stupid University berkata...

Kah! Kah! Kah! Akhirnya anak menantu dah bersuara nak jawatan! Kah! Kah! Kah! Kah! Wooi! Dah terlambatlah! Kecuali hang sudah sign agreement dengan Muhyiddin! Kah! Kah! Kah! Mahathir tak jeles ke? Kah! Kah! Kah! Atau kau nie sedang mintak sedekah dengannya? Kah! Kah! Cuba kau cuba jilat bontot dia pulak! Kah! Kah! Kah! Masa depan kau sudah gelaplah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

belajar tinggi2, bodoh berlapis2...

apa tt tak komen langsung ni.. taruk tiewnama jer..? tak ada hiburan la tt.. takat copy paste untuk kami baca, boring la.. bagilah hiburan hati kami yang gundah gulana ni..