Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Disember 2012

SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA


KOMENTAR TUKAR TIUB
iran telah menembak jatuh satu drone milik amerika
bukan saja di tembak jatuh
drone ini di pamirkan kepada  rakyat iran
bukan saja untuk warga iran
dipamirkan juga kepada warga dunia

inilah keberanian  iran
inilah keberanian shiah

manakala sunni saudi
hanya berteloo
bukan sahaja berteloo
malah sunni saudi 
membenarkan ruang udara saudi
dipakai oleh tentera  amerika 

bukan sahaja pakai ruang udara
malah  ada pengkalan tentera amerika di saudi

NOTA:
sunni juga senyap 
apabila rumah nabi muhamad
dijadikan tandas

IRAN BERANI MENGANJING AMERIKA


TEHRAN: Iran's Revolutionary Guards is telling the United States to "recount" the drones in its fleet as it insists that -- despite US denials -- it captured a small US unmanned spy plane over Gulf waters, Iranian media said Wednesday.

"Its capture is not an issue the Americans can easily refute," Guards spokesman Brigadier General Ramezan Sharif was quoted as saying.

 KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KETIKA ZIONIS SERANG PALESTIN  SENJATA DATANG  IRAN... kah kah kah..

kah kah kah... PELURU BERPANDU SHIAH MENEMBAK ISRAEL.... kah kah ka..

kah kah kah... SUNNI SAUDI SENYAP TAK BERANI BUKA MULUT... kah kah kah..

kah kah kah.... SUNNI WAL RAJA SAUDI... SATU PELURU PUN TAK TEMBAK ZIONIS..kah kah kah



MADEY KATA DEMO BUKAN BUDAYA
MARI KITA TURUN SATU JUTA
BAGI MADEY TAK SENANG BUNTUT
 



------

25 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ko jgn main2 tt..ahli sunnah ni masuk syurga..yg len suma sesat..kah kah kah..kepala bapak dorang..diskriminadi siot..sbb tu la org shiah attack amerika ke..boikot amerika ke..amalan tu dikatakan bathil..fak la sunnah wal rasuah..ikut arab saudi..bajet mulia ar..cina makan babi lagi mulia dari sunnah wal rasuah..dan lagi mulia dari puak2 pegi mekah yg memberi duit kepada kapitalis di bumi mekah sana..korg pegi mekah tu sia2 la bangang..lontar batu..setan tu ttap sma je..amerika yg mengawal kita ni patut kita lontar dgn batu jamrah...bangang nya umat islam yg hari ni..pegi mampudla..otak letak kat lutut...-INDAHSINARSANGSURIA

insafdoh67 berkata...

Kalau minum ARAK jd Mabuk Jalanan. Kalau Tokey ARAK cepat KAYA. Ni Jenis Ape punya mamak r. Jenis x tau Malu ckp Merapu. Knpe nk Huru. Hara. Org Melayu leni bkn mcm zaman Orgtua Kami. Dulu kalau Huru.Hara kerana perbuatan group kami d kampung. Adakah org yg suka Fitnah kta nk Percaya lg.. X payah nk ugut Ank Muda dgn Provokasi. Kami pernah lalui dgn Kamu. Jgn jadikan Ank Muda Yg X tau apa itu politik seperti kami dahulu. Kami dah kenal sispa kamu. Kamu adalah Syaitan yg di kenali. Jgn petaruh darah ank muda kami. Ayuh semua kita Hampiri Mat Rempit yg tdk tau apa2. Jgn slhkan mereka. Kenal hati Budi Mereka. Jgn biarkan mereka jd mangsa Politik BACUL seperti kami dahulu. Ckp psl ISLAM.. ANAK tokey ARAK... Cuba NAFI kan.

Tanpa Nama berkata...

cerita pasal saudi dan negara2 yg sewaktu, berani hantar senjata ke peberontak utk gulingkan kerajaan sah syria tapi nk hantar satu peluru roket ke hamas pun tak berani takut uncle sam marah. ni la hipokrit paling nyata arab saudi dan negarA2 yg sewaktu.

Tanpa Nama berkata...

puak2 sunnah yg bahlol..bg duit kt arab konon dpt hj mabrur sbnrnya mengkayakn rajagopal abdullah ..sana tempat placurn terbesar semasa musim hj...tempat hilton buat duit..tmpat ekonomi dijana oleh puak kpitalis ...ini sume sbb ekonomi...kekayaan..yg bangamg adalah puak2 kemaruk pahala..dgr la ckp bruce wilies dlm' tear of the sun'..."tuhan dah lm tinggalkan arsb"...

Tanpa Nama berkata...

Tuuuulahhh TT....,

Arab2 Saudi keturunan ketua Quraish yang menjaga rumah berhala batu empat segi, Abu Sufyan bin Harb (dan isterinya Hindun yg meratah hati Saidina Hamzah di peperangan Uhud) memang setan2 & sial belaka.

Sebelum kedatangan Islam, perjalanan dari timur ke barat & sebaliknya kena singgah di Makkah kerana ada telaga (Zam Zam) utk bekalan air yg dimonopoli oleh kaum Quraish keturunan Abu Sufyan. Akan tetapi perniagaan air mineral tak banyak masyuuukkk. Jadi Arab Quraish try bisnes mengendalikan rumah ibadat dgn membina struktur batu empat segi lalu diisi dgn segala macam berhala termasuk berhala2 ugama Majusi, Roman, Yunani, Hindu & Kristian.

Apabila Rasullullah mempromosikan Allah yg Satu (tanpa berhala), maka sumber ekonomi arab2 setan ini tergugat. Itu pasal mereka tutuh cukup2 Rasullullah macam UMNO/PERKASA tutuh Pakatan Rakyat. Nasib baik ada kaum2 Yahudi yang menerima baginda Rasullullah di Yathrib (Madinah).

Apabila baginda & khulafah2 rashidun wafat, arab2 setan keturunan Abu Sufyan ini yang memulakan Dinasti Mahathir/UMNO Baru, oppsss maaf.. Ummayad, dan meneruskan bisnes mengendalikan & mempromosi rumah ibadat menjadi sumber pelancungan seluruh umat Islam sampai sekarang hinggakan yang miskin sanggup menjual tanah, kambing, ayam & itik utk pergi ke Makkah. Apatah lagi dgn fatwa arab2 setan ini dimana kita boleh mengupah org lain utk naik haji bagi pihak yg kurang upaya atau yg sudah mati!

Mengerjakan haji sudah menjadi meng'objek'kan Allah macam sabun, atau tempat kesat kaki, atau kertas tisu - selepas bersihkan diri dari kotoran dosa, balik rumah buat maksiat semula. Tahun depan bersihkan lagi dgn berhaji. Takde bezanya dgn. ugama hindu yg mandi di sungai Ganges atau katholik yg buat 'confession'.

Sesetan2 Arab Saudi sial ini, ada lagi yang lebih bangsat & suwey wooo - iaitu melayu2 bonggok yg menkagumi bahasa & tradisi arab2 sial ini.

~ Islam itu adalah nilai2 murni untuk pedoman manusia sejagat, bukan ritual2 yg berkiblatkan pengaruh Arab penyembah batu, dan Al Quran adalah utk org2 yg berfikir & ber'ilmu' ('Alim'), bukan org2 yg menghafal, meniru dan mengikut2 dgn membabi buta & tuli.

Tanpa Nama berkata...

SYIAH JUGA YG TOLONG US SERANG AFGANISTAN & IRAQ

Tanpa Nama berkata...

SYIAH JUGAK YG TOLONG US SERANG AFGANISTAN & IRAQ.

SAYA TAK SOKONG SAUDI WAHABBI & SAYA TAK SOKONG IRAN SYIAH.

KHALIFAH ISLAM AKAN MUNCUL SELAMATKAN UMAT ISLAM. INSYAALLAH

Tanpa Nama berkata...

jangan terpedaya kawan, iran main wayang cina... amerika dan israel tidak akan menyerang iran sampai bila pun...

taliban dikalahkan dengan bantuan iran...

untuk memecah belahkan umat Islam, amerika sangat suka orang2 Islam jadi syiah dan sufi...

Tebuan berkata...

Sorry Bro.. Arab Saudi tu bukan Sunni tapi Wahhabi yang telah di tolak oleh seluruh ulama' AHLI SUNNAH Wal Jamaah. Rakyatnya dari Hijaz masih ramai yang Sunni tapi kerajaan dan pentadbiran agamanya Wahhabi = Khawarij. Saud juga dari keturunan Yahudi.

Tanpa Nama berkata...

SUNNI TAKDE TELOOOOOOOO!

berbuih buih ckp orang lain sesat....tapi pukimak pnya pengikut saud & wahabi ni tak sedar diri lagi...

Tanpa Nama berkata...

bnyak unsur pro-wahabi keluar bila cite pasal iran....tu la...ingat pergi belajar kat mecca n medina blk pandai la sikit....last2 jadi anjing belaan saudi je la ustaz2 kat malaysia ni...bangang smpai ke tua..bodoh berbakul bakul..cerita mcm sume pro politik dunia...tapi cium lubang jubur saud..pg jahanam wahabi...

PS : TT,fathul bari ulama muda gerombolan adalah dari salafi/wahabi school of thought..anti syiah tak tentu pasal.

Papagomol berkata...

Sunni saudi ada jugak betelooo. Sunni najib altantuya langsung takde telooooo.......


Wakakakakaka..........

Tanpa Nama berkata...

ada gak yang bangang sebut iran main wayang dengan amerika dengan israel...ni jenis bangang kepala bana nih....tak baca berita...duduk bawah kepala bana...usap telo....jadi wahabi..sibuk kafir sana kafir sini...satu dunia tahu...wahabi berpeluk dengan amerika dan israel...tapi si bangang ni keluar teori telo dia....kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

taliban lawan US sama dengan saddam lawan US...mana asal taliban? sapa bagi senjata kat taliban? sapa sokong saddam ketika lawan iran? Bodoh betul.....duduk kat malaysia memang otak macam telo...

Tanpa Nama berkata...

helo wayang cina!!! bodoh betul teori kamu....itu teori wahabi...sah duduk bawah kepala bana....

Tanpa Nama berkata...

entah kenapa jadi ahli sunnah otak memang jadi bengap...

Tanpa Nama berkata...

membuat, membeli, menjual, meminum dan apa jua yang berkaitan dengannya, haram hukumnya dan termasuk dalam kumpulan dosa2 besar.

Memiliki kilang, membuat arak, mengedarkannya ke seluruh pelosok dunia, dosanya sudah tentu tak tertanggung!!

Tapi pasal neraka tak nampak, dosa tak nampak; DUIT BERJUTA NAMPAK; maka arak s.maguel pun kira OK laa!

Tanpa Nama berkata...

tt, iran tak tembak drone tsb.

the stealth aircraft was downed with minimal damage by the Iranian Army's electronic warfare unit.

dah dua buah drone kena tawan. satu telah diusir. ini menunjukkan iran mampu utk mengawasi ruang udara mrk.

suka hati aku berkata...

Ala setakat tembak drone aje Iran berani buat, kalau betul Shiah Iran membela Islam kenapa biarkan Iraq dan Afghanistan dijajah Amerika dan kedua-duanya duduk sebelah rumah aje. Sepatutnya Iran boleh hantar tentera untuk bantu Iraq dan Aghanistan semasa Amerika serang dulu. Cuba fikir Iran biarkan kedua-dua jirannya kena lanyak dengan Amerika lepas tu menjerit memaki hamun Amerika dan Israel kemudian mendabik dada sebagai pelindung Islam. Bukak mata dan minda baru kita sedar Iran ni wayang nak kelabu mata orang Islam. Lagi satu Israel dan Amerika dari tahun 80an lagi asyik gertak nak serang tapi sampai hari ni sebutir peluru tak pernah ditembakkan ke Iran.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2:37

SYIAH JUGAK YG TOLONG US SERANG AFGANISTAN & IRAQ.
habis sunni Arab Saudi/UAE/Qatar/Pakistan tak masuk tolong ke join usa??

SAYA TAK SOKONG SAUDI WAHABBI & SAYA TAK SOKONG IRAN SYIAH.
Aku pun sama jugak pasal benda ni tak ada kait-mengait dengan aku pun...dendam 1000 tahun yang lampau nak diseret sampai sekarang...tak perlulah nak tambahkan beban agama dalam hidup ni

voltan3457 berkata...

tanpa nama 2:58

jangan terpedaya kawan, iran main wayang cina...

bukan setakat wayang cina je...peluru perpandu cina dia dapat ...siap modified buat versi sendiri

http://en.wikipedia.org/wiki/Noor_%28missile%29

amerika dan israel tidak akan menyerang iran sampai bila pun...

mana kau tau...pening CIA dan Mossad pasal satu kod bernama IRAN
ko ingat amerika dgn israel gila sangat ke??...berlawan dengan cucu cicit satu tamadun...Iran letak periuk api dalam selat Hormuz...terlingkup ekonomi Amerika...

http://belfercenter.ksg.harvard.edu/publication/18409/closing_time.html

taliban dikalahkan dengan bantuan iran...

kalah??? elok je Taliban dekat lembah Swat,Pakistan siap buat undang2 lagi...siap sakat lagi Amerika dalam Kandahar...betul ke info kau ni mat???

http://www.spiegel.de/international/world/attack-on-schoolgirl-in-pakistan-sparks-fears-of-resurgent-taliban-a-861055.html

untuk memecah belahkan umat Islam, amerika sangat suka orang2 Islam jadi syiah dan sufi...

silap...Amerika lagi suka orang Islam Sunni pasal senang jadi pencacai...dalam negara Sunni sistem melahirkan diktator itu subur disebabkan masyarakat (commune) malas membaca/jahil

http://afpprinceton.com/2011/03/in-defense-of-arab-dictators/

lain kali nak posting pastikan ada link nak kuatkan hujah...kalau setakat posting tak ada link aku anggap hoax/tiada fakta dan hanya bersandarkan emosi semata2...ini undang2 tak rasmi netizen

insafdoh67 berkata...

Nabi dh bgtau Akhir Zaman Islam akn berbunuhan. X caya ke. X kira Sunah ke. Syiah ke. Sunni ke. Shafie ke. Hamballi ke. Semua sudoh ikut DAJAL. . Cuba fikir Bro.. Insaflah...

Rationalis Komunis berkata...

Sebenarnya:

(1) Shiah Iran memperalatkan Israel dan Palestin untuk mengelak daripada diserang oleh puak Sunnah. Selagi Sunnah menumpukan perhatian kepada Israel, selagi itulah Shiah Iran kan selamat daripada serangan Sunnah. Bila mereka mengabaikan isu Israel-Palestin, maka tercetuslah peperangan Shiah-Sunnah. Dah lupa ke Perang Teluk antara Iran-Iraq?

(2) Arab Saudi dan kaum kapitalis pula memperalatkan Israel dan Palestin untuk menaikkan harga minyak. Tengok konflik Israel-Palestin baru-baru ini. Harga minyak naik melambung. Saudagar kapitalis Sheikh Arab sangat gembira. Jadi kamu semua ini sangatlah bodoh jika kamu ingat puak Sunnah Arab dan Shiah Iran inginkan perdamaian di antara Palestin dengan Israel.

(3) Negara Islam yang lain yang dikuasai oleh diktator macam Mahathir (contohnya Malaysia) pula memperalatkan Israel-Palestin untuk mengelakkan rakyat mereka daripada menumpu perhatian kepada masalah-masalah domestik seperti rasuah, rompakan, diskriminasi, perkauman, dan lain-lain. Bila ada masalah domestik (contoh Shareezat curi wang lembu) maka Israel dan Yahudi akan dipersalahkan untuk mengaburi mata rakyat Malaysia.

DIDI KOTA BELUD berkata...

bukan ruang udara jer saudi bagi..perempuan pun bagi kat amerika,...amerika bagi perempuan kat saudi..saudi bagi perempuan kat amerika...mmmm..aku bau taik lah TT...ini macam bau taik aku kenal ni....yang punya taik ni mesti pakai spek,idung panjang panjang dah tu tak reti nak mati pulak tu...ko ada bau tak taik tu TT...busuknya sampai ke kepala...pui....melekat kat tekak bau taik dio ni....macam bangkai...bila nak mati dia ni....???

Tanpa Nama berkata...

drone jatuh kat iran dh kira dia membela islam...besok najib pun mula lah nak buat mcm ni jugak...