Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 6 Disember 2012

SUNNAH WAL RASUAH JUAL AGAMA




 CHE  GUEVERA
IKON ANAK MUDA
SOSOK  ANTI AMERIKA
IMEJ COOL HINGGA DUNIA KIAMAT

KOMENTAR TUKAR TIUB

taliban ialah anak syarikat amerika
yang sudah tak ikut kata
saddam juga anak syarikat amerika
yang tak ikut kata
shah iran anak syarikat amerika
yang setia ikut kata
tapi rakyat tak suka
saudi bukan anak syarikat amerika
saudi ialah budak suruhan amerika 

ARWAH -ARWAH PEMIMPIN DUNIA YANG TAK JADI BUDAK SURUHAH AMERIKA IALAH:
sukarno
gamal abdel naseer
tito
chou en lai
patrice lumumba
ayub khan
che guevera
fidel castro
nehru



PEMIMPIN BARU YANG BUKAN BARUA AMERIKA
ahmadinejad
hugo chavez
fidel castro



YANG LAIN PEMIMPIN NEGARA KE3
semua barua amerika
islam ke
wahid ke
wahob ke
kristian ke
termasuk najib

YANG INI BARUA SOROS

PENCERAHAN DARI PEMBACA
entah kenapa jadi ahli sunnah otak memang jadi bengap... on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
at 4:32 PM

 WAYANG CINA
helo wayang cina!!! bodoh betul teori kamu....itu teori wahabi...sah duduk bawah kepala bana.... on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
at 4:26 PM

SAUDI JADI BARUA CIA - TALIBAN YANG MATI
taliban lawan US sama dengan saddam lawan US...mana asal taliban? sapa bagi senjata kat taliban? sapa sokong saddam ketika lawan iran? Bodoh betul.....duduk kat malaysia memang otak macam telo... on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
at 4:25 PM

 IRAN MAIN WAYANG?
ada gak yang bangang sebut iran main wayang dengan amerika dengan israel...ni jenis bangang kepala bana nih....tak baca berita...duduk bawah kepala bana...usap telo....jadi wahabi..sibuk kafir sana kafir sini...satu dunia tahu...wahabi berpeluk dengan amerika dan israel...tapi si bangang ni keluar teori telo dia....kah..kah..kah... on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
at 4:22 PM

Sunni saudi ada jugak betelooo. Sunni najib altantuya langsung takde telooooo....... Wakakakakaka.......... on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Papagomol
on 12/6/12

SIAPA DIA AL WAHOBI INI - TIGA ABDUL KE?
bnyak unsur pro-wahabi keluar bila cite pasal iran....tu la...ingat pergi belajar kat mecca n medina blk pandai la sikit....last2 jadi anjing belaan saudi je la ustaz2 kat malaysia ni...bangang smpai ke tua..bodoh berbakul bakul..cerita mcm sume pro politik dunia...tapi cium lubang jubur saud..pg jahanam wahabi... 

PS : TT,fathul bari ulama muda gerombolan adalah dari salafi/wahabi school of thought..anti syiah tak tentu pasal. on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
on 12/6/12

SUNNNI NO BALLS
SUNNI TAKDE TELOOOOOOOO! berbuih buih ckp orang lain sesat....tapi pukimak pnya pengikut saud & wahabi ni tak sedar diri lagi... on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
on 12/6/12

Sorry Bro.. Arab Saudi tu bukan Sunni tapi Wahhabi yang telah di tolak oleh seluruh ulama' AHLI SUNNAH Wal Jamaah. Rakyatnya dari Hijaz masih ramai yang Sunni tapi kerajaan dan pentadbiran agamanya Wahhabi = Khawarij. Saud juga dari keturunan Yahudi. on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Tebuan
on 12/6/12

SAUDI KELENTONG ORANG MELAYU JUAL AIR ZAM ZAM
Tuuuulahhh TT...., Arab2 Saudi keturunan ketua Quraish yang menjaga rumah berhala batu empat segi, Abu Sufyan bin Harb (dan isterinya Hindun yg meratah hati Saidina Hamzah di peperangan Uhud) memang setan2 & sial belaka. Sebelum kedatangan Islam, perjalanan dari timur ke barat & sebaliknya kena singgah di Makkah kerana ada telaga (Zam Zam) utk bekalan air yg dimonopoli oleh kaum Quraish keturunan Abu Sufyan.

 Akan tetapi perniagaan air mineral tak banyak masyuuukkk. Jadi Arab Quraish try bisnes mengendalikan rumah ibadat dgn membina struktur batu empat segi lalu diisi dgn segala macam berhala termasuk berhala2 ugama Majusi, Roman, Yunani, Hindu & Kristian. Apabila Rasullullah mempromosikan Allah yg Satu (tanpa berhala), maka sumber ekonomi arab2 setan ini tergugat.

Itu pasal mereka tutuh cukup2 Rasullullah macam UMNO/PERKASA tutuh Pakatan Rakyat. Nasib baik ada kaum2 Yahudi yang menerima baginda Rasullullah di Yathrib (Madinah). Apabila baginda & khulafah2 rashidun wafat, arab2 on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA
Anonymous
on 12/6/12

MASUK SYURGA DAPAT 72 ANAK DARA BERMATA JELI
ko jgn main2 tt..ahli sunnah ni masuk syurga..yg len suma sesat..kah kah kah..kepala bapak dorang..diskriminadi siot..sbb tu la org shiah attack amerika ke..boikot amerika ke..amalan tu dikatakan bathil..fak la sunnah wal rasuah..ikut arab saudi..bajet mulia ar..cina makan babi lagi mulia dari sunnah wal rasuah..

dan lagi mulia dari puak2 pegi mekah yg memberi duit kepada kapitalis di bumi mekah sana..korg pegi mekah tu sia2 la bangang..lontar batu..setan tu ttap sma je..amerika yg mengawal kita ni patut kita lontar dgn batu jamrah...bangang nya umat islam yg hari ni..pegi mampudla..otak letak kat lutut...-INDAHSINARSANGSURIA on SUNNAH WAL RASUAH DENGAN SHIAH WAL BERANI LAWAN AMERIKA



-----

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SAUDI KELENTONG ORANG MELAYU JUAL AIR ZAM ZAM (Sambungan..)

Apabila baginda & khulafah2 rashidun wafat, arab2 setan keturunan Abu Sufyan ini yang memulakan Dinasti Mahathir/UMNO Baru, oppsss maaf.. Ummayad, dan meneruskan bisnes mengendalikan & mempromosi rumah ibadat menjadi sumber pelancungan seluruh umat Islam sampai sekarang hinggakan yang miskin sanggup menjual tanah, kambing, ayam & itik utk pergi ke Makkah. Apatah lagi dgn fatwa arab2 setan ini dimana kita boleh mengupah org lain utk naik haji bagi pihak yg kurang upaya atau yg sudah mati!

Mengerjakan haji sudah menjadi meng'objek'kan Allah macam sabun, atau tempat kesat kaki, atau kertas tisu - selepas bersihkan diri dari kotoran dosa, balik rumah buat maksiat semula. Tahun depan bersihkan lagi dgn berhaji. Takde bezanya dgn. ugama hindu yg mandi di sungai Ganges atau katholik yg buat 'confession'.

Sesetan2 Arab Saudi sial ini, ada lagi yang lebih bangsat & suwey wooo - iaitu melayu2 bonggok yg menkagumi bahasa & tradisi arab2 sial ini.

~ Islam itu adalah nilai2 murni untuk pedoman manusia sejagat, bukan ritual2 yg berkiblatkan pengaruh Arab penyembah batu, dan Al Quran adalah utk org2 yg berfikir & ber'ilmu' ('Alim'), bukan org2 yg menghafal, meniru dan mengikut2 dgn membabi buta & tuli.

Militia Buruh berkata...

Hidup Gamal Abdel Nasser. Singa agung bangsa Arab yang berjuang demi pembebasan negara dunia ketiga. Aku suka Gamal Abdel Nasser. Beliau pemimpin berkaliber. Beliau mana takut Amerika dan British. Tu yg dia berani lawan British, Perancis, dan Israel masa Perang terusan Suez 1956. Walaupun kalah dalam Perang Enam hari, tapi beliau masih tak menyerah beliau terus melawan Israel dalam Perang pelumpuhan (War of Attrition 1967-1970). Gila hati kering si Gamal. Pemimpin anti-imperialis yg hebat.

Selain itu, TT kena jugak bagi kredit kat Saddam Hussein pasal di akhirnya beliau menentang Amerika Syarikat. Beliau tewas setelah berjuang secara bermaruah pada tahun 2003 dan mati di tali gantung dengan menentang Amerika. Amerika serang Iraq pada tahun 2003 pun pasal Iraq nak jual minyak pakai wang Euro bukan wang dolar.

Tanpa Nama berkata...

ramai juga yg konon berjuang berkiblatkan emosi.ahmadenejad/iran hanyalah boneka amerika.https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZRxzdXo5reipevK54nB3pKmz0LwpzZfGG0zCll2h9Vj0lLrefzQ

iran kwn israel. http://img1.eramuslim.com/fckfiles/image/internasional/jew+ahmadinejad.jpg


shiah - islam palsu ciptaan yahudi/israel/amerika

Tanpa Nama berkata...

Sunnah@Sunni@ Suffian@Hendun@Mu'awiyah@2Yazid@Lawrence of Arabia@Cunniq@Yahud@Wahabi@ Wal Rasuah Jual Agama @ Wal Penjilat Mustakbirin 1500 tahun.@ada senjata pelih

Syiah@Muhammad@Ali@Fatimah@Hassan@Hussin@AlQaim@Syed Hussin Al Komeini@Syed Ali Al Kiemeni@ahmadnejad@lawan US@lawan Isreal@ada senjata nuklear.

Tanpa Nama berkata...

Sunnah@Sunni@ Suffian@Hendun@Mu'awiyah@2Yazid@Lawrence of Arabia@Cunniq@Yahud@Wahabi@ Wal Rasuah Jual Agama @ Wal Penjilat Mustakbirin 1500 tahun.@ada senjata pelih

Syiah@Muhammad@Ali@Fatimah@Hassan@Hussin@AlQaim@Syed Hussin Al Komeini@Syed Ali Al Kiemeni@ahmadnejad@lawan US@lawan Isreal@ada senjata nuklear.

Tanpa Nama berkata...

melambak mat-mat tarikat pro syiah dalam ni... dek sebab perangai buruk raja2 arab sunni yang jadi mangsa...

musuh utama syiah adalah SUNNI bukan amerika.. tak reti lagi?

itulah pasal taliban pun sembelih penyembah2 kubur ni di pakistan di afghan...

Tanpa Nama berkata...

IRAN SYIAH TOLONG BASYAR ASAD SYIAH ALAWI BUNUH RAKYAT SYRIA.

SEMUA ORANG TAHU XBOLEH NAK TUTUP LA CERITA NI.

MACAM ZIONIS BUNUH RAKYAT PALESTIN.

SEMUA ORANG TAHU IRAN SYIAH NAK TAKLUK TIMUR TENGAH.

SEMUA ORANG TAHU YAHUDI LAKNATULLAH NAK TAKLUK TIMUR TENGAH.

SEMUA ORANG TAHU US LAKNATULLAH NAK TAKLUK TIMUR TENGAH.

MASING2 ADE KEPENTINGAN SBB TU CAKAP BERAPI2.

HANYA ORANG BODOH JE SOKONG DEPA NI.

BILA MORSI IKHWAN MUSLIMIN DI LANTIK SBG PRESIDEN SECARA DEMOKRASI, MAKA KELUARLAH TALI BARUT YAHUDI, US & SYIAH NAK JATUHKAN MORSI. SEMUA ORANG TAHU CERITA NI.

TAK BOLEH NAK TUTUP LA CERITA NI.

YANG TAHU BAHASA ARAB BUKAK LA WEBSITE ARAB & UTUBE ARAB.

ANDA AKAN TAHU CERITA SEBENAR.


Tanpa Nama berkata...

teori iran kawan israel/amerika sama taraf dengan teori amerika akan serang arab saudi untuk ambil batu itam...
israel akan serang amerika untuk bunuh barrack hussein obama....
Amerika akan serang bahrain untuk tolong shiah kat sana...
amerika akan serang malaysia untuk kidnap Rosmah ....kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

mazhab shiah lebih awal wujud dari sunni wal rasuah... sunni wal rasuah mazhab palsu....mazhab klone....

Tanpa Nama berkata...

tanah karbala ade di jual di sini.

puak syiah kata sape sujud atas tanah karbala otomatik masyuk syurga.

sapa mau beli..lelong lelong..aku kaya..haha

sapa mau otomatik masyuk syurga..mai beli..lelong lelong..aku kaya..haha

lagi satu, waktu nak solat kena ada sorang MC..kalau tak ada maka tak sah..kena reject dari ahli otomatik masyuk syurga..

syiah halal nikah mut'ah utk ahli otomatik masyuk syurga..

best ooo..boleh nikah 2-3 jam..semua boleh..asalkan suka sama suka..macam nak langgan pelacur la..masyuk...

kalau pompuan terbunting xtahu sape bapaknye, boleh la bin kan kpd ulama2 syiah yg halalkan nikah mut'ah ye..

baru la ulama syiah makin glamour kerana ramai anak nikah mut'ah yg halalan toyiba..wakakka

insafdoh67 berkata...

Kat 1msia pun ramai jual Agama.. Kita x pyh fikir psl puok Arab zaman leni. Mereka ni golongan Yahudi laknatulah. Puok Arab x Adab. Kasar. Tp ingt puok Melayu kita ramai jual Agama. Belajar Ilmu nk jd Kaya.nk jd Dato.nk Duit Banyok.nk msuk Tv 1/3 suku nk jd glamour... Ingt jd Ustaz nk ajar Org Melayu jd bangsa yg Hormati.. Ape jd dgn melayu ni wei. Gengster.GRO..Giler Harta... Nk ckp mls. . Wat malu Melayu je.. Haprak.. Jual Agama Blke.. Kaya.Kaya.Kaya..

Tanpa Nama berkata...

iran syiah pun rasuah jugak. tengok index rasuah dunia.

Tanpa Nama berkata...

US serang afganistan & iraq dibantu iran syiah.

lepas perang pemimpin syiah jadi presiden & pm di afganistan & iraq.

mana demokrasinya?? tipu sana tipu sini.

akhirnya kantoi US sayang IRAN syiah.

hmmmm..US nak serang IRAN syiah ke??

soalan cepu emas..sape boleh jawab??

Tanpa Nama berkata...

Saudara TT

Harap apasaja pasal agama tidak jadi mengejek2. atau memperlekeh

Memang laknat bagi mereka yang menjual agama dan semoga kita dihindarkan dari golongan seperti ini. Semoga kita semua selamat dari azab Allah S.W.T. bersama mencegah kemungkaran dan kebatilan.

Quran Surah luqman ayat 6

Dan ada di antara manusia: Orang yang memilih serta membelanjakan hartanya kepada cerita-cerita dan perkara-perkara hiburan yang melalaikan; yang berakibat menyesatkan (dirinya dan orang ramai) dari agama Allah dengan tidak berdasarkan sebarang pengetahuan dan ada pula orang yang menjadikan agama Allah itu sebagai ejek-ejekan; merekalah orang-orang yang akan beroleh azab yang menghinakan.

Tanpa Nama berkata...

baca surat khabar arab pakai teloo sebab tu otak mcam teloo......sapa paling suka syria lingkup...Israel...Amerika...Israel akan melompat kalau Asad jatuh...Amerika akan main bunga api...sapa tolong hantar senjata + sukarelawan kepada FSA lawan Basyar Asad? Arab Saudi..Qatar...UAE..ni paling top..
Turki + Mesir sokong FSA....Apa pasal mereka ni sama cakap dan matlamat dengan Israel dan Amerika??
Sapa sama cakap dan matlamat kira satu kapal lah....bab ni arab ni lemau sikit...dia syok sendiri je...akhirnya menang sorak!!!! kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Bro TT tolong delete komen anon (7 Disember 2012 10:57 PG) xbetol komen tu..

Tanpa Nama berkata...

Nak tanya TT, tak takut Allah Ker?