Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 Januari 2013

MATI DIBUNUH POLIS - MASIH ADA YANG TIDAK SEDAR




TANGISAN SEORANG IBU
TANGISAN SEORANG ISTERI
lelehan air matanya
sepanas lelehan air mata
seorang melayu
sepanas lelehan air mata
seoarang china
 PENCERAHAN DARI PEMBACA
cerita sebenarnya Keling gila tu dah mengamuk dan merosakkan harta benda kat Taman perumahan tu... so penduduk cuba tegur tapi dah orang gila kan..penduduk pun tak kenal dan tak tau status org gila ni..

so penduduk pun belasah la keling gila ni, memang belasah teruk punya..dan call polis. sebaik saje polis sampai dan yg malangnya sebaik saje polis gari, keling gila ni pun terus rebah dan kojolllllll. so begitulah cerita sebenarnya... 

Lagi pun penduduk sekitar Kajang, Semenyih, Beranang hinggalah ke Mantin, Pajam dan Nilai memang berdendam dengan Keling2 samseng ni..diaorang lah yg selalu pecah rumah, samun bersenjata, ragut, peras ugut dan mcm2 lagi..jadi bila dapat tangkap keling2 yg buat hal mcm ni, memang tak bagi muka punya, belasah kaw-kaw punya..biar padan muka diaorang... on LAGI MATI DI TANGAN POLIS

-------

Tiada ulasan: