Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 31 Januari 2013

SIPA SABOTAJ NAJIB - BUNUH SUGUMARAN!



LORD MURUJIB
BODEK PENGUNDI INDIA
tapi
SIAPA YANG  SABOTAJ
BUNUH ORANG INDIA

Kematian Sugumaran dibincang di kabinet, PM minta laporan forensik
KUALA LUMPUR, 31 Jan – Kes kematian pegawal keselamatan C. Sugumaran ketika tangan bergari
dibincangkan dalam mesyuarat Kabinet semalam dan  Najib Razak meminta laporan forensik mengenai kematian tersebut.

Beliau mengarahkan Menteri Kesihatan Liow Tiong Lai untuk berbuat demikian selepas Presiden MIC Datuk ... 

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... LORD MURUJIB BUKAN MAIN BODEK LAGI... kah kah kah...

kah kah kah...PAKAI SHALWAR ...PAKAI KURTA...PAKAI NANDEK.... kah kah kah...

kah kah kah...BRICKFIELD YANG GELAP... SELALU TERLANGGAR INDIA ..DAH TERANG.... kah kah kah...

kah kah kah... MINGGU NI NAK JALAN JALAN DI BRICKFIELD PULAK.... kah kah kah...

kah kah kah...LORD MURUJIB DAN JUMPA LORD MURUGAN.... kah kah kah...

woit... SIAPA BUNUH SUGUMARAN... kah kah kah...

kah kah kah...ABIS ILANG UNDI INDIA.... kah kah kah...

kah kah kah... UNDI INDIA YANG TINGGAL HANYA DARI KELUARGA   MADEY PANDY KUTTY.... kah kah kah


MALAM SABTU INI
KITA JUMPA DI BENTA


-----

4 ulasan:

DlDl KOTA BELUD YANG SEBENAR, berkata...

Tak habis 2.....ahh...musa aman terlibat menghalang penghantaran fraud convict ke filipina.....dipercayai ada kaitan sedara dengan musa.....sekarang terbukti....di samping darah khan...eh eh eh eh. Darah filipin pun disapunya...is is is is.....satu satu terkeluar lendir mangkuk khan ni.....is is is..no it isnt.....ya kulu musa betul lah ko ni kali anak aman.........rasain lo.......

DlDl KOTA BELUD YANG SEBENAR, berkata...

Vivikjijib ..... vivikjijib....vivikjijib.....sapedek.....river view tala pergi ke....imam muda mutumidin conqer neiii....usm color colOrful nei....kubang kerian badak love shower2 neii....why....kubang no good....what good...what good...oh...tipu thamby best neiiii...ama....amma...dey....vivikjijib....sunny day no good for whitek skin like you neiii.....richer people go down botom botom no good neiiii....what the hell....bloddy raskal play movie neiii....heheheh...go home nei...hottek...very hottek...amma...ammma....excuse me.......

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah mic ni pun 1 hal,
saje nak kenakan najib dgn laki dia dalam diam2.
ada ke keling mic tu pegi bikin kalung bunga besar gedabak macam keretapi monorel mengalahkan naga tahun baru cina,
sian laki najib walaupun besar gemok tapi kecik pendek terus tenggelam dalam kalung bunga keling mic kahkahkah!
uncle ros boleh napas tak tu kahkahkahkah

Tanpa Nama berkata...

kejadian berlaku dikawasan kg..di hulu langat..polis kg...samseng kg...org mereng kg...semua org2 kg saling kenal mengenal...
mustahil bon dan samseng tak tahu sugumaran org mental...pukul sampai mati
saja bro bakar line...nk suruh org india marah..bagi panas...
kalau suhu panas...
sembab & kuttypun rasa sejuk...kahkahkah