Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Februari 2013

TERANGGANU DARUL RUNTUH



SUDAH RUNTUH
KEMUDIAN RUNTUH LAGI
kah kah kah
kah kah 
kah


KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH



about an hour ago 

BN Terengganu seperti sudah disumpah. Cakap sombong dan takbur menghina Islam. Stadium runtuh yang sedang diperbaiki runtuh lagi hari ini dalam satu kejadian yang mencederakan tiga orang pekerja tempatan hari ini .Laporan The Star Online menyebut, struktur besi untuk bumbung stadium tersebut runtuh dalam kejadian pada kira-kira jam 11.30 pagi ini. Itulah buat lagi banyak-banyak banner kutuk PAS Parti Ajaran Sesat. Gantung lah seluruh Terengganu Kan dah kena sumpah fitnah orang.
 


Tiga Cedera Bumbung Stadium Sedang Dibaik Pulih Runtuh
Tiga pekerja warga tempatan yang terperangkap di bawah runtuhan tersebut dikejarkan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah.
Anggota bomba dan polis sedang menjalankan siasatan berhubung insiden itu.
Pada Jun 2009, sebahagian bumbung di granstand utama stadium berkenaan runtuh setahun selepas ia dibuka secara rasmi untuk Sukan Malaysia (Sukma).
Tiada kecederaan dilaporkan.
Kerja-kerja baik pulih hanya dijalankan pada hujung tahun lalu.

STADIUM DARUL RUNTUH

NOTA
semoga yang cedera akan selamat
semoga tidak ada lagi kemalangan
inilah bahayanya rasuah
inilah bahayanya subcon
SILA TEKA:
kontrektor ini 
china?
india?
bengali?
atau melayu bumiputera?
kah kah kah
--------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sempena kedatangan Al Najib ke kuala terengganu


adakah ini sabotaj umno terengganu kpd Najib?

adakah ini tanda sokongan umno terengganu kpd Muhyiddin

Iblis jusoh dah ke Parlimen supaya tidak bertembung dgn mat caid di peringkat dun..sbg langkag awal undi melayu BN/UMNO antara terengganu utara dan terengganu selatan.

Aweng Takbai berkata...

tengah malam ni studio bangsar akan runtuh pulak..bekeng sangat kat org...dok perli ulamak (bahasa mu - ular dlm semak) kira idea realistik mu aje...ade duit serial berlagak jutawan

Tanpa Nama berkata...

elok stadium ini di biarkan begitu saja tampa di baikpulih ....jadikan ianya sebagai tugu rasuah.

ORIGINAL DIDI K.B berkata...

WE PRESENT MALAYSIA TRUELY ASIA.........TERENGGANU DARUL CORUPTION.......OPPSSSS. SORRY.....I BEG YOU PARDON...I.REPEAT....TEREGGANU DARUL COMISSION....OMG...BIT MISTAKE...BEG YOUR PARDON AGAIAN........HERE IS IT.......TERENGGANU DARUL CURIPITIH....YES..LADIES AND GENTELMEN...TERENGGANU DARUL CURIPITIH.....MALAYSIA TRUELY ASIA......BAK PITIH...PENAK DOH NI.......AING MANO...AING......

DX berkata...

kalau 1 kali boleh dikata salah rekabentuk atau pembinaan. tapi ini sudah 2 kali. ada khabar angin dari orang setempat yang ini berkaitan dengan makhluk halus.

if there is something strange in your neighborhood, who you gonna call? harun din!

Sudin berkata...

Tikus membaiki labu...Kah,kah,kah....

JINGGOJANG berkata...

Wei dio jutawang bebetullah....apomu goyak ni...research bebetullah baru kuar stetement...takdo nama lagi tu..acam budak tadika...aduyai...tt...ini lagi seekor lupo tambat...hak ni tambat jauh sikit...rimau baham pun takpo.....

KICAP KIPAS UDANG berkata...

KICAP CAP TAMING BERBAU IKAN BAKAR SEKINCANG!!

"Sebuah syarikat pembuat kicap dan sos, Syarikat Tamin yang beroperasi di Enggor Perak selama ini diketahui menjadi panaja kepada Roadshow Umi Hafilda.
Menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 yang akan muncul pada bila-bila masa, syarikat ini turut memperomosikan BN dengan menampal pelekat 'Pangkah BN' pada setiap botol keluaran syarikat ini.
Pemilik Syraikat Kicap Tamin, Puan Sharifah bt. Mohd Tamin adalah merupakan Ketua Wanita Umno Bahagian Sungai Siput dan juga AJK Wanita Umno Perak. Jadi tidak hairanlah jika syarikat yang menaja Roadshow Umi Hafilda ini akan juga berkempen untuk Barisan Nasional melalui penjualan produk yang berasas kicap dan sos.
Kepada para penyokong dan pendokong Pakatan Rakyat eloklah boikot sampai bankrup dog"

Tanpa Nama berkata...

Ulamak koghok mu. Kih,kih, masok syurga la dengan ulamak. Deppang syurga ulamak mu bye bye..

Tanpa Nama berkata...

tak ada yg lebih bodoh dalam dunia ni melainkan di tipu kontraktor dan sub-con buat stadium.

tapi.. kes ini masih lagi dikira baik kalau dibandingkan dgn negara jiran.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Alasan boleh mintak kenaikan bajet sebab bajat yang ada tak cukup..

kekeke kalau kat oveasea harus dan kena saman berganda kontraktor sebab tak dapat menyiapkan mengikut jadual lepas tu kena tambah kos..

Kat Malaysia terbalik pulak..