Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 20 Februari 2013

ADA MACAM MACAM HANTU - PALING BAHAYA PENGUNDI HANTU



JANGAN SILAP
bas ini bukan kosong
bas ini penuh dengan hantu
HANTU HANTU INI
akan dihantar ke laut
kah kah kah


BOMOH KAN JANTAN TAK HENSEM
Yalah...ok..ok...betullah tu bro TT kominis, atheis, tak hensem, jantan desparate... Satu jak gua minta dari korang - klu ada di sini anak murid, kenalan, atau saudara mara UHD - tolong pesan dgn beliau utk membomohkan/menjampi 100 jantan desparate (sama mcm TT...ngee) & b'senjata yg b'kg di Lhd Dtu. Semoga mereka semua ditimpa bala! on GERAKAN ANTI HARUN DIN TELAH BERMULA
Anonymous
on 2/20/13

HARUN DIN BERBEZA DIA BOMOH
Harun din nie al-hafiz berbeza dgn haji hadi berbeza dgn anwar harun din nie hafal quran blajar agama buddha,hindu dan kristian pernah masuk dlm khabah satu peluang yg hanya Allah bg bagi org tertentu atas amalan dia org mcm nie susah nak ckp ikut nafsu wlapun ada nafsu..

kerana dlm hati org hafiz adalah al-quran....kalam allah mukjizat allah...hati yg ditawan oleh kalimah allah susah dicerobohi hasutan syaitan... harun din ada dlm PAS ke..x ada dlm PAS kee...itu bukan point. kalo semua org BN letak jawatan masuk dlm BA...adakah TT masih dlm BA? dah jelas politik itu cuma alat kita mendapatkan sesuatu... on GERAKAN ANTI HARUN DIN TELAH BERMULA
Anonymous
on 2/20/13

KES HARUN DIN KE HARUN DONG

hohohoho hahahaha kahkahkah TT...setan tu wujud dok.. kalo mu kata setan x wujud..mat said cakap bahasa KL... Najib datang haid rosmah terpancut air mani harun din ke..harun dong ke.. puak2 nie dgn uztaz azhar bukan spesis cari duit dgn agama.. diorang berjuang islam guna politik..

 betul jgk kadang2 mikir seperti komen anon di atas ikut logik kalo semua org BN letak jawatan masuk BA...dan semua org BA letak jawatan masuk BN...adakah ahli PKR/UMNO/PAS yg seumur hidup tu kekal dlm parti masing2??? 

TT....mu ke..aku ke...kita x tahu esok kita nama aper....samada masih bernama seperti skrg atau jenazah atau arwah... PAS bukan milik haji hadi...sepatutnya nak wat aper2...bcg dgn committee dulu...bila kita buntu dan tiada jalan kelaur..balik lah kpd alquran/sunnah..itulah jalan yg lurus. on GERAKAN ANTI HARUN DIN TELAH BERMULA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:36 PM

HANTU JENIS INI
BOLEH DITANGKAP
KEMUDIAN AJAK MAKAN KENDURI

------

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ada serapah yg baikkan sakit jantung, harun din tk sampai lagi peringkat tu, tu sbb dia berubat kat amerika negara yahudi, apa ke brg harun din ni!

Danok Thailand berkata...

C4 n mortar saja boleh selesaikan kes hantu ni...cukup le jgn dok meroyan sgt...tt hang dah melalut..PRU dah dekat... satni tak pasai2 hang yg kojol sebelum boleh pangkah undi...la ni byk hantu...hati2...aku tengok mcm hang dok sokong zul kulom provok dlm utusex je...aku pun cuti lama dah ni sejak thn baru cina... tak seludup minyak...hang nak pil actasy n syabu byk mana??? aku nak hantaq pi bangsar bg hang mengtedarah bg normal sikit...

matABU berkata...

Syabas kepada TT kerana memulakan Gerakan Anti Harun Din.Dalam suasana grass-root PAS,PKR dan DAP lancar,bertungkus-lumus dan menyinsing lengan hendak menjatuhkan UMNO/BN ada 3-4 kerat manusia dalam PAS yang merosakkan keadaan.Harun Taib tak sudah-sudah dengan isu kalimah Allah,Nik Abduh dengan Hari Valentinenya,Harun Din tak mau Annuar Ibrahim jadi PM cuma Stopa Ali aje yang belum buka mulut.Tak sampai 2 bulan lagi PRU 13 akan diadakan,Puak UG ni menikam Pakatan Rakyat dari belakang dan menggunting dalam lipatan.Kalau TT gunakan istillah "ular dalam semak" untuk ulamak-ulamak yang tersebut diatas,ada pihak yang marah sebab tak dapat nak bezakan antara ulamak tulin dengan "ular dalam semak".

Tanpa Nama berkata...

Lancau laa team youjizz ni... Dlm majlis syura tu masih ramai team ug bangsat!!

Tanpa Nama berkata...

perghhhhh.....panjang je kes harun dong nie..x abis2 lagi nie bro..apehal?

gua ingat kasi down skit la dulu bro..pergi yangseng dulu seround..

gua tgk lu kutuk nasa ke..ah san ah lee kee...ok je..tp since lu kutuk ah run dong nie...berasap beb orang pas pis puh nie...hahaha

kalo lu ada masa..try gi blog hardcore pas pis pus punya supporter...dah ada gerakan anti luu...kalo x singguh gua x ckp..

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...

komen pong pang pong pang...

tak sedar ghopa-ghopanya Pak TT buat olahraga tuju-tuju...

kah kah kah...

Tanpa Nama berkata...

Nak pangkah pas x pikir 2 kali, nak pangkah dap x pikir 2 kali tp kalo pkr aku pikir 2 kali... Tgk muka dulu, kalo muka janda atau duda bn nk cari makan.. Pegi mampooosss..!!

Tanpa Nama berkata...

aduyai

PAS pih puuhhhh plak....

nie slogan baru ke beb...cam siot jee

kihkihkah

Tanpa Nama berkata...

bnu sina kalau tau perubatan islam hr ni mesti dia kata..."apa bahlul la umat islam hr ni, ilmu perubatan di zaman aku lagi bagus dr air jampi dan ayat2 suci yg korang hembus kiri kanan" ..kah kah kah..suruh puak2 yg jual ayat2 suci melalui perubatan ni bc la tulisan dan kajian sarjana islam tntg perubatan...sgt saintifik..xmacam yg ada hari ini..org sakit..bawa pegi check ..boleh plak diorg tuduh hantu...kab kah kah...air 30 juzuk..kah kah kah..minun cnfirm cerdik..kahkah kah

Tanpa Nama berkata...

walaupon aku orang barisan. tapi aku sangat2 x setuju dengan apa yang korang cakap. aku sangat menghormati tuan guru datuk dr Harun Din sebagai penghafal al-quran, percakapannya dlm menzahirkan sesuatu sangat ikhlas, mengambarkan ciri-ciri akhlak seorang pemimpin islam sebenar mengikut acuan al-quran dan hadis. yg lain aku cuma cakap no komen jelah.

Tanpa Nama berkata...

walaupon aku orang barisan. tapi aku sangat2 x setuju dengan apa yang korang cakap. aku sangat menghormati tuan guru datuk dr Harun Din sebagai penghafal al-quran, percakapannya dlm menzahirkan sesuatu sangat ikhlas, mengambarkan ciri-ciri akhlak seorang pemimpin islam sebenar mengikut acuan al-quran dan hadis. yg lain aku cuma cakap no komen jelah.