Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 April 2013

MAHATHIR DISAMBUT HEBAT DI MUAR





KAH KAH KAH
KAH KAH
KAH
GAMBAR INI DIAMBIL  MALAM KELMARIN
DI MUAR
INI ADALAH SAMBUTAN RAKYAT MUAR
KEPADA 
MAHATHIR ANAK LELAKI ISKANDAR KUTTY
date: 7/4/2013
time: 10pm
place: Muar, Johor


YANG INI HANYA CERAMAH KELOMPOK
CERAMAH KELOMPOK
BIASA BIASA AJE
tak de spesial
KAH KAH KAH



------

8 ulasan:

miji berkata...

Mahadet dah kena tempah flight dengan cargo sekali ni. Dah siap packing belum?

The Ladies Gorgeous berkata...

tapi ramai jugak yang pergi betul tak? ramai sokongan kan?

Tanpa Nama berkata...

ramaiiiiiiiiiiiiii lah sangat yg pergi kahkahkahkah!
ramaiiiiiiiiiiiiii lah sangat yg "sokongan" kahkahkahkahkahgandadua!

p/s tempah flight dgn cargo pergi argentina ke pergi ke mana??

Tanpa Nama berkata...

tempah flight nak gi Papua New Guinea, manalah tahu dapat jadi raja kat sana pun jadilah... diorang memang kanibal tapi bila tengok mahathir tak de selera langsung nak makan.., tapi lepas la ration sehari dua untuk buaya ke biawak ke...

Tanpa Nama berkata...

tempah flight nak gi Papua New Guinea, manalah tahu dapat jadi raja kat sana pun jadilah... diorang memang kanibal tapi bila tengok mahathir tak de selera langsung nak makan.., tapi lepas la ration sehari dua untuk buaya ke biawak ke...

insafdoh67 berkata...

Kah.kah.kah.... Ramai org sampai duduk dlm sungai muar dgr mat kuty kerala nipu.... Kih.kih.kih.. PTR. Tentera Rakyat. Geng kite. Pas kertih

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kakkaaakakaa...bulu ketiak aku lagi banyak.....kakakkakaka.....tukar nama lah mahathir......tukarlah......tukar gi.....mahatapir anak lelaki is can der kote....macam belanda punya nama....baru standard class dio....jangan lupo tukar BANGSA sekali......INDIA MUSLIM....INDIM....KAKAKKAAKAKKA...apa bangsa...saya INDIM.......KAKAKAKKKA....INDIM....MACAM NAMA.....kari di afrika.....haaaha

Tanpa Nama berkata...

anak dah kaya berbillion lah, mamak kutty boleh bersata