Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 April 2013

SATU LAGI P:ENIPUAN DI RANCANG



JUMPA ZUL NORDIN
JUMPA PENGERUSI SPR
 AJAK MAKAN
KENDURI

 PRU-13: Pengundian Boleh Diadakan Pada Hari Bekerja – Pengerusi SPR

“Hari pengundian boleh jatuh pada hari bekerja tetapi SPR perlu mempertimbangkan banyak faktor.
“Kami tidak mahu ia berkebetulan dengan mana-mana hari keagamaan atau kebudayaan, atau mana-mana acara utama politik. Kami juga perlu periksa dengan jabatan meteorologi mengenai ramalan cuaca.
“Cuti sekolah atau sama ada ia adalah hari bekerja bukan pertimbangan yang penting.
“Kami tidak semestinya perlu mengikut trend yang lepas,” katanya pada sidang media selepas memberi taklimat kepada diplomat asing mengenai pilihan raya umum.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SATU LAGI RANCANGAN UNTUK MENIPU... kah kah kah..

kah klah kah...HARI KERJA NAK MENYUSAHKAN ORANG RAMAI... kah kah kah..

kah kah kah..TAK BAGI PENGUNDI PULANG DARI SINGAPURA.... kah kah kah..

kah kah kah... TAK BAGI PENGUNDI PULANG DARI HONG KONG... kah kah kah..

kah nkah kah...SUSAH KAN PENGUNDI DARI TAIWAN... kah kah kah..

kah kah kah...SUSAH KAN PENYOKONG PAKATAN DARI DUBAI... kah kah kah..

kah kah kah...GAGAL KAN PENGUNDI DARI NEGARA ARAB... kah kahj kahj..

woit...  SEMUA YANG DILAKUKAN OLEH SPR... SEMUA UNTUK MENIPU... kah kah kah..

kah kah kah...UNTUK MEMASTIKAN TUAN NYA MENANG...kah kah kah..

kah kah kah..UNTUK MEMASTIKAN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION MENANG...kah kah kah

SEBUAH BUKU
HISHAMUDDIN RAIS
-------

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Spr haram jadah he!

Tanpa Nama berkata...

Ya Allah! Tingkatkan laknatMu keatas pengarah2 SPR yang zalim!!!

DIDI KOTA BELUD berkata...

Suluk 2 juta disabah keje sendiri.....aikkkkk...amik peluang nampak....?.......mynamar di langkawi pun keje sendiri.....aku pun keje sendiri....hehehehehee....ini semua keje sendiri ni pasal anwar ibrahim le ni....peluuang keje takda...walaupun 55 tahun..........ikan puyu aku pun goyang punggung bila denngar lagu mari mengundi di tev vee......buatlah masa 1 mei...semua cuti SPR bodoh oiiiii......

Tanpa Nama berkata...

Pengundi Baru yang dilaporkan mendaftar lebih kurang 3 juta tapi telah dinafikan oleh SPR untuk mengundi bagi tahun ini disebabkan tak ada masa nak masuk data untuk jadik pengundi. Tapi daftarkan PENGUNDI HANTU bolehlah pulak. Kenapa tak dibenarkan mengundi ini adalah disebabkan pengundi-pengundi baru ini adalah agak muda-muda belaka dan ada yang pertengahan umur. Orang-orang yang macam ni lah cenderung kepada PR. Sekarang ini kemungkinan besar nak mengundi hari bekerja. Orang-orang yang bekerja macam aku cakaplah muda muda dan pertengahan umur. Aku BERDOA AGAR ALLAH SWT MELAKNATI PENGERUSI SPR DAN KONCO-KONCONYA ATAS APA JUGA ALASANNYA.

hasilox berkata...

Bodoh di negara mana yang boleh jadi pengerusi spr? Tak pakai otak atau otak tak boleh pakai? Mengapa di hari bekerja? Boleh dijalankan di tengah malam lah. Bangang betul seekor ini. haha

Tanpa Nama berkata...

Mangkuk ayun ni mmg haram jadah sial, babi pon xnk mengaku kwan dia,, abu..

nego co berkata...

Dari zaman rasyid simbah cat sampai bila2 spr ni memang mangkuk ayun. Pencacai Bangang yg dipakaikan kot untuk duduk merapu depan tv.kalau menang.........tolong lah sangat tangkap sekor2 kita calit dakwat kekal kt muka dia.

Tanpa Nama berkata...

Kalau SPR buat hari bekerja kita protes beramai-ramai.

Tanpa Nama berkata...

apa nak jadi ni? tak kan tak boleh nak fikir? kempen ajak kuar ngundi kat tv bagai nak rak, tapi klu buat waktu kerja kan ke tak wajar! agaknya dia suka kot klu % kuar ngundi bawah 50%.....

Tanpa Nama berkata...

lu punya mau la bila pru apa kami kesah yang penting dapat gi ngundi nak pilih pr

Tanpa Nama berkata...

Kesian pemimpin2 Pakatan, ke hulu ke hilir berceramah, tetapi akan kalah, disebabkan penipuan olih SPR.

Tanpa Nama berkata...

Najib dah pakau helmet... Takut kena sekeh oleh Anwar. Kah kah

Tanpa Nama berkata...

HARAMJADAH SILAKNAT TUABANGKA PEGURUSGUSI SPR ni!!!bila dah d bero pakai kot lamaa lammma apa namaaa dah nyanyok bila nak mampus pon tak tau laa , boleh pulak nak d buat ngundi hari berkerja!!!ini lah yang meyebabkn ic segera melimpah,nnt keturunan ko juga yang terhimpit..pui tak ada otak mamposs laa ko cepat..

Tanpa Nama berkata...

Hilang sabar betul dgn perangai SPR nie!

Tanpa Nama berkata...

Hilang sabar betul dgn perangai SPR nie!

Tanpa Nama berkata...

SPR mmg bangsat. Nama saya didaftarkan sebagai pengundi oleh parti PPP pada 2010 tanpa pengetahuan dan keizinan saya. Saya dah buat aduan dan sedang menunggu laporan daripada SPR putrajaya.

Tanpa Nama berkata...

Aku duk Qatar dah balik Malaysia ni tt.aku dh amik cuti nak undi PKR.