Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Jun 2013

DEMO SAMPAI LETAK JAWATAN




JANGAN DULAK DALIK
LETAK JAWATAN

  • NONEMenurutnya barisan kepimpinan SPR yang terdiri daripada beliau, timbalannya dan lima anggota jawatankuasa suruhanjaya itu, dilantik mengikut Perlembagaan Persekutuan dengan persetujuan Majlis Raja-Raja sebelum diperkenan oleh Yang di-Pertuan Agong.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TAK PERLU  SABIT KAN AGONG... kah kah kah..

kah kah kah...TAK PERLU SABITKAN RAJA... kah kah kah...

kah kah kah....TAK PERLU TUNJUKKAN PERLEMBAGAAN...kah kah kah..

woit... 7 MALAON SPR LETAK JAWATAN.... kah kah kah...

kah kah kah.. TAK PERLU AGONG... TAK PERLU RAJA.... kah kah kah...

kah kah kah...SENDIRI SUDAH TIPU.... SENDIRI KENA TERAJANG.... kah kah kah....

NOTA
kalau spr ini tidak letak jawatan
orang ramai tidak akan puas hati
anak muda tidak akan puas hati
kerana mereka telah ditipu


MALAM INI
SATU JEMPUTAN


-----------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

betul betul betul!
tak kira la sultan mahmud mangkat dijulang ke atau queen elizabeth ke atau nenek pada queen elizabeth ke yang lantik atau sahkan perlantikan kau,
kami bukan bicara pasal salasilah perlantikan kau!
jangan nak belit2 autar2!
kami bicara pasal kau letak sendiri jawatan, yang mana adalah lebih bermaruah dan lebih bagus untuk sub-spesis kau!

Tanpa Nama berkata...

Sendiri buat dosa sendiri tanggung. jangan jadi macam mat monggol, sendiri entot sendiri tak mau ngaku. Jeng..Jeng..Jeng...

Kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

Laporan media berat sebelah dan dakwat kekal penipu sudah cukup menjadi alasan utk spr letak jawatan...ni tak ambil kira lagi undi hantu, bangla, tong undi hilang, blackout, undi awal tipu, undi pos dan lain2 lagi...

Tolonglah wahai spr jgn anggap dan cuba nak bodohkan rakyat yg bukan lg di zaman batu mcm korang yg 2 3 kerat tu...

Tanpa Nama berkata...

Mampos hidup balik pon babi ni bukannya paham...babi ni ingat orang main main ye....tungguuuuu apa nasib kau....
Ini semua parpu kutty pukimak punya pasal....bila laa nak mampos....

DIDI KOTA BELUD berkata...

Hahahhahahaa....ohhhhh...karazzz kapala yaaaaaaa....ko jawap ni sabtu.......kita mau tinguk kapala ko ada besi ke ada tangkurak.....ada otak kah ada taik dalam kapala kau yang bermuka indak berapa fotogenik tur......ko ingat kami main main yer.......wei....sini PAYUNG SUDAH SEDIA LAH...TINGGAL MENUNGGU HUJAN TURUN SAJA......ohhhh karazzzz kapala yaaaaaa.......!!!!!!!!???????