Khamis, 13 Jun 2013

SEMUA WAJIB BUAT PERSEDIAAN




PENGUMUMAN
sila tempah tiket bas
sila tempah tiket kereta api
yang dari sabah
yang dari sarawak
yang dari luar negara 
sila tempah tiket kapal terbang

sila tempat hotel
sila cari tempat menginap

yang hendak terus hingga ke hari senin
sila ambil cuti panjang


Rafizi: Perhimpunan Pakatan

 kekal 

di Dataranj Padang Merbok 

pada 22 Jun


KUALA LUMPUR, 12 Jun – Perhimpunan #Black505 Pakatan Rakyat (PR) akan terus diadakan di Padang Merbok di sini pada 22 Jun walaupun Majlis Olimpik Malaysia (MOM) mengatakan semalam mereka akan menggunakan ... SELANJUTNYA



MALAM INI
SATU JEMPUTAN

---------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jumaat 21hb kedah mmg cuti. Pagi2 aku dan 2 kawan gerak ke KL. kami naik kapcai, kena gerak awal2. jumpa lu kat KL nanti TT. lu jgn jadi bangsat,jgn ponteng aaaa.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

TT ni bukan lancau.....bukan pundek......bukan puki.Beta gerenti beliau akan berada kat KL kelak.Memang dahsyat Malaysian Che Guevara ni.

Tanpa Nama berkata...

TT ni bukan lancau.....bukan pundek......bukan puki.Beta gerenti beliau akan berada kat KL kelak.Memang dahsyat Malaysian Che Guevara ni.

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ayoooooohhhhhhh....budak budak sabah......bila lagi bha korang.....kita tunjuk pada bee end liar liar macam mana budak budak sabah menari samba......ini kemuncak kita tunjuk marah kita pada anak pakistan yang aman aman saja duduk di kk tu......silent riot kita sudah limpas....double six sudah kita harungi....ahhhhh...blackout 505 ni jangan kurang kesarungan mau kasi limpas.....urang gila antak kita...jangan kita antak....gila kurang...urang gila bha turrrrr....tapi...ada tapi dia.......kalau yang cerdik pandai menipu nipu ni antak kitaurang....kita antak dia balik sampai biji palir sama batang palir dia indak sudah dia tau biza ......ini doktrin PANASS........kita turun semaksimum mungkin...padulik yang lain....kita turun...mungkin ini yang terakhir kita dapat marah sambil kana siram siram........datang kama....kalau indak...saya antak ni spr surang surang....last .....hehehehhehe....pukimak musa amana anak pakisatan.....puas ati mak nok.....hahahhahqhqhhq.....