Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Jun 2013

NAJIB SEDANG DI KEPONG



SEMUA DI MINTA
BERSEDIA
KOMENTAR TUKAR TIUB
ini adalah petanda bahawa 
najib razak tidak lagi mendapat 
kepercayaan dari united malaya national organisation

ini adalah petanda bahawa
ahli united malays national organisation
telak muak dengan najib danh rosmah

NOTA
kita lihat dan tunggu
ku li ada nafsu untuk jadi pm
tetapi persoalan 
apakah ku li memiliki tenaga
ini yang disebut sebut
nak nak  tapi tak keras
kah kah kah

KUALA LUMPUR, 13 Jun – Tengku Razaleigh Hamzah telah bertemu dengan lebih ramai ahli Parlimen daripada kedua-dua gabungan bertelagah minggu ini dalam usaha untuk dipilih sebagai perdana menteri selepas Parlimen bermula pada 24 Jun, kata sumber.
The Malaysian Insider difahamkan, putera raja Kelantan itu telah mengaturkan mesyuarat di rumah a la 
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...LAPORAN AWAL TUKAR TIUB TEPAT.... kah kah kah..

kah kah kah...  NAMPAKNYA MAT MONGOL SUDAH TERKEPONG.... kah kah kah

MALAM INI
SATU JEMPUTAN
UNTUK BUAT RAMAI
--------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

agak2 Rais anak Yatim ikut Ku Li tak? Ke dia dah pindah ke Indonesia.... Penangan jamu Kapit Rapat-Rapat tu...

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...

Seghopa juga dengan 3 kali Pak Chu Cheng tak pancut-pancut...

Tak melecet ke bro?

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2:10 PTG
sekuat2 fru pun tak berapa nak pancut dah sekarang ni.
kalau mintak penjelasan puas, mesti depa salahkan aras air bertakung tak cukup naik.
kalau tanya pejabat meteorologi depa kata sedang kemarau.
kalau tanya anakyatim, mesti dia nafikan "itu bukan saya". lagipun dia dah bakar jamban1tan sampai rentung, takde nak pancut air kasi padam.

cuma nak tanya mamakhateer, dia ke yg menggerakkan ku li sekarang ni?
adakah jawab mamak:
a) "ya dah lama dahhh" atau
b) "saya tak tahu pasal ni, saya cuma perdana menteri masa tu"

-average joe-
klakka-la.blogspot

DIDI KOTA BELUD berkata...

Ooooooo...patutlah km cik siti muncul muncul kek tb.......ado conection ruponyo....ini italian job ke...kg bongol jering latee job....hahaahaha....mmmm..ado bou tungkik lah i sium sium....macam baooo taik pelet rismeh minser...bersatu bley....tapi pilih grouplah wei....hok gu setang....tok seh lah wei...serabuk perut....wei wei serabuk lah wei....ceh denga gak ore cakap......jange main api gak...nanti terbaka puki......hok alohhh......terbaka gak.....masuk sepital lati...kawe datang dari blakang sepital tu...kg bongol jering tu...kawe teh palo mu.....hehehhehee......