Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 13 Jun 2013

TUKAR TIUB MEMECAH BERITA SEDUNIA



TUKAR TIUB 
MEMECAH BERITA 
 GENG 24 MULA BERKUMPUL
malam tadi seramai 24 orang ahli parlimen telah berkumpul
mereka  kini ndikenali sebagai geng 24
geng 24 ini telah berkumpul 
untuk membuat pertemuan dengan ku li
mereka membincangkan teknik dan cara
terbaik untuk menerajang najib 

pada awalnya geng 24 ini
telah berkumpul di seri pacific
kini mereka telah berpindah kesebuah hotel
yang satu malaysia  tahu
bahawa ini ialah  hotel pembangkang

pada malam tadi
seorang menteri dilihat bersama geng 24 ini

juga diberitakan  ada 2 orang menteri besar
telah turut sama berbaiah dengan geng 24 ini 

beberapa orang peguam kelihatan
turut sama di hotel ini
untuk memberi pandangan
dari segi perlembagaan


KOMENTAR TUKAR TIUB
persoalannya
apakah ku li
memiliki kudarat dan iradat
untuk meneranjang najib

kebanyakan dari geng 24 ini  sedar
mereka  hanyalah yb untuk satu penggal saja
jika najib berjaya memperkuatkan diri
maka umur para yb ini akan  bertambah kontot

ramai para yb ini juga telah kecewa
para yb ini bermimpi untuki menjadi pak menteri
mereka berhujah  ' kenapa keling hindraf dapat'
manakala mereka yang lama berkorban dan berjuang
tidak mendapat pangkat dan kedudukan

mereka mengharap ku li akan menjadi pemandu mereka


NOTA
lalu mat rempit bertanya
jika najib panggil geng 24 ini
jika geng 24 ini diberi pangkat
jika geng 24 ini diberi kontrek
maka ku li akan terkontol seorang diri
kah kah kah
inilah kesah riwayat hidup seorang ghurkha



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

urusan jual beli daging mentah juga berlaku di parlimen, bukan terhad di pasar basah. bukan juga hanya di rumah2 persundalan. bezanya cuma pada nilai harga barang, tetapi semua untuk dipakai(di rasa?) dan dibuang...

Malaysia(n) for sale, anyone?

Tanpa Nama berkata...

Bro isham..sumber lu boleh caya ka?Kalau macam ni ada umph sikitla...
Tapi KU LI pasti terkontol dan riwayat seorang gurkha pasti kantoi..
Mat Monggol kaya men...Ulur 30 juta..geng 24 akan rasa macam nak berak mas......Nanti bini mereka boleh pakai underwear model terbaru 24 karet mas tu..
Ada berita ka..Badak betina order underwear 24 karet mas....

Tanpa Nama berkata...

tak apa. cuba tetap cuba, lawan tetap lawan.
lagipun macam ayat kau sendiri tt, musuh kepada musuh kita adalah kawan.
macam main bola ke badminton ke apa, pasukan yg paling kuat boleh menggugat hajat kita nak dapat nombor 1, eloklah depa lawan satu lagi pasukan kuat di peringkat separuh akhir, sedangkan kita boleh rilek senyum2 lawan pasukan kurang kuat lalu gerenti masuk final. untung2 pasukan terkuat tu kena upset kalah di semifinal. atau paling tidak pun, walaupun depa menang tapi kudrat depa masa lawan kita di final nanti dah terjejas sebab dah berhempaspulas di semifinal.
kalau macam tenis, pakatan seed no.1, cuma lawan seed no.4 di semifinal, mungkin calon bebas (atau setakat zul senget dan ibrahim katak) je. sedangkan UMNgOk-BoNgok seed no.2 terpaksa hempaspulas dulu lawan seed no.3 (the third force pimpinan ku li)

go ku li!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Matrojak berkata...

Woit TT, tak dengar cerita ke?? PERKASA kata kalau BN jadi parti tunggal... PERKASA akan jadi sebuah parti politik... kalau ini terjadi bermakna TT & Ibrahim Ali boleh bekerjasama seperti muda2 dulu, kah-kah-kah-kah.

Ini kerana PERKASA bukanlah tajaan British - kapitalis, seperti "UMNO"... mustahil?? Entahla, tapi dlm politik macam2 boleh jadi...

DIDI KOTA BELUD berkata...

Rahman dahlan ado tak menyelit....kalau takdo...takpelah...dio menteri dah...kalau ado...bagus....biar dio pun terkontot hubungan....hahahahhaha.......damsal rasuah...dibackup.....hahahahhahaarahman rahman.....rumah pprt di sabah mcm kandang ayam...ko sibuk di plentong...budu.....kasi wavelah kampung air di pulau gaya tu kalau ko betul betul ada gut dan otak punya menteri...now lah...bila lagi...bila pencen kalau kau babuih...kami tarajang ko ramai ramai.....jangan bila pencen baru ko main taik.....sekarang ni...main taik lah sama najib kalau ko anak bajau sejati....nyen lagi rahman....aie loposo tek.kalau bonsai juga....sampai kiamat aku kutuk ko.........itu aku janji buat....last....hehehhe....pukimak ko musa aman.....puas lagi hati mak nok....hehehhehee

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa kali ni gurkha akan berjaya. Mat monggol hanya tunggu masa untuk dipancung. Siapa MB-MB tu?Salah seorangnya adalah dari geng ganu.Geng ganu akan pastikan Mat monggol bungkus sebab mat monggol telah memberi kerusi empuk pada musuh geng ganu.Jeng..Jeng.. Jeng.
Kah..kah..kah.. Hari-hari saekor Najib telah tiba. Geng sebelah PR akan turut membantu gurkha untuk singkir Mat monggol dan Madey. kah..kah..kah..

Sila tunggu dan lihat...kah..kah..kah..

Tanpa Nama berkata...

tunggu gurkha sampai tak pancut....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

jika kuli PM.....
gembira hati lihat menteri lidah kontot auw...auw...dipancung....
dan zahid komidi disula.....
kah...kah...kah....

Tanpa Nama berkata...

Kuli ada 24 mp, utk nak jd pm kuli perlu dpt lagi 88 mp, tak dpt tidak kuli perlu dpt sokongan mp2 pakatan,

Bila gabung sokongan tsb mesti kuli tpaksa kena bagi kat anwar jawatan pm sebab kerusi pakatan lebih dominan, namun kuli akan diangkat menjadi menteri kewangan sbg imbalan...

Maka akan menangislah mamak kutty semahunya....

Inilah teori jika undi x percaya dibuat...hehehee..