.

Khamis, 25 Februari 2016

LEMBAGEE EETAM DI TABUNG HAJEE




ADEE

LEMBAGE EETAM

DITABUNG HAJEE

FACE BOOK



Hangus RM90 juta. Pencarum tak berasa apa-apa. Orang Islam buat-buat tak tahu. Beli saham RM1.08 sen dan jual dgn harga serendah 10 sen. Pemimpin orang Islam pun buat "bodo" saja. Amacam?























-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

moolayu selalu layu bab agama bangsa nie...sebab itu sejak zaman penjajah sampai kini minda telah dibonsaikan...kaku dan bodoh sehingga tak tau nak bezakan rasuah dan derma...kah kah kah... tak akan hilang melayu di dunia...di malaysia di telan oleh bangla kah kah kah

Nasrudin Abd Shukor berkata...

INI orang bukan melayu laaa..taraf dia bumiputera jee.kita je iktiraf dia konon bumiputera ITU melayu...dia punya jantung bumiputera ...mana Ade perasaan pd melayu...melayu UMNO syok sendiri..kahkahkah

Nasrudin Abd Shukor berkata...

Taaaapi melayu makan melayu hampeh jugak....PAS..UMNO...sokong yg AMANAH thoorbaek.

Tanpa Nama berkata...

memang la buat bodo je.sb pengajian islam yg tertinggi adalah ilmu nahu, taranum, hukum hakam, halal haram..mana ada nabi ada buat sistem ekonomi.mana ada ilmu ekonomi dlm quran..rugi ke telungkup ke, buat pe nak kisah..rata2 akan ckp mcm ni "kita simpan dlm tabung haji sb nak g haji, kalo depa tipu kta, diakhirat nanti depa terima balasannya, buat pa kita nak dok bising2.pandai2 la dia uruskan"..ni la antara ayat2 yg akan diajarkan di surau2 dimasjid2 ketika kuliah bulanan.kalo tak, mcm ne agen2 tabung haji nak cari mkn,mcm ne lepasan2 mekah madinah nak buat bisnes..ingat belajar domekah dan madinah tu tak pakai duit ka.dah la kerjaan langit najib tak bagi peruntukan..mana nak korek duit..ingat prof2 di mekah dan madinah tu ajar free ka?