.

Khamis, 25 Februari 2016

SILA LIHAT DAN DENGAR








LIHAT & DENGAR


KLIP INI TENTANG
 MULTI LEVEL MARKETING
 ATAU 
PROJEK  JUAL AGAMA

DALAM KLIP INI
 LEBIH DARI
SATENGAH ISINYA 
TENTANG
UPAH & DUIT & FULUS
APAKAH INI JUAL AGAMA
SAJE TANYA JANGAN MARAH

6 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Dalam dunia ni ada 1 biliyun islam, kita perlu ingat setengah drp 1 biliyun islam tu dah dikafirkan sesama sendiri.

Balen 6 biliyun adalah kapir laknat .. kalau gini lah gaya ostad kita berdakwah, nampak gaya si kapir laknat punya peluang cerah untuk kekal di rebus di neraka salamnya.

Tanpa Nama berkata...

Di mana ada "ooozetatttt al retardant" disitu ada fulus wal kantau. Not surprise considering the IQ for these retards is no better than camels, even worse than that ya. Ignore these "ignorant", let them talk nonsense and be happy with all the BS. These are truly people of the "book", obviously they're reading the wrong book. U guys know what I meant.

awekaste berkata...

Dengarlah rakaman penuh. Ni dok dengar sekerap tu yg timbul fitnah.

Tanpa Nama berkata...

ust2 mcm ni byk lahir dari utara.berebut jawatan imam sb fulus, berebut jawatan agama semua kerana fulus..lihat produk2 agama dari air di bacakan quran, upah haji umrah, kbykkan dari utara. di utara, yg penting jaga solat, kena ada dua kalimah..pastu tak kira la nak rasuah ke merembat merompak ke sume bole ditutup..jamil khir perabih duit rakyat utk bayar saman anwar ibrahim, apa ulama2 dari utara buat?dr asri vs zamihan begado dan nak berdebat sb isu kata mengata dan isu syiah wahabi je.alhamdulilah sampai skrang abuk pun tarak..ada tak dua2 org agama ni mlwan secara terang keatas kezaliman ekonomi yg dilakuakn umno bn?org utara hanya berani mbantah mukriz dijatuhkan,yg kaya raya dan ada tali dgn syarikat arak san maguel.tp takda ust2 ulama2 dari utara yg berani mlwn atau mgata org2 kuat san miguel yg terdiri dari org utara gak..janji islam bukan cina dap. janji berkalimah walau merompak namun cina dap wajar diajar dihina walaupun cina dap berlaku adil dan saksama.

Tanpa Nama berkata...

TT pun jangan sombong.
saya pesan pada diri saya sendiri juga.

Nazrio Dond DoLLa berkata...

Yang duk depan bank~banK
PetroL pam tu pun biLa Tanya
Mai mana..?...jawapan...Kedah...
Aiyoooo....