.

Ahad, 13 Mac 2016

APA SUDAH JADI?








PENASIHAT PETRONAS
I sokong hadi awe jd penasihat petronas. Sure harga minyak turong lagi. Hadi pemimpin yg Allah pilih. Mcm najibtuya jugok. Kahkah on BERITA BERGAMBAR
Anonymous
on 3/13/16
BAITUL MAL 
Tapi Ankel Sham, lupa nak habaq.. Tadi aku jumpa member, dia bukak satu cerita 'lawak' katanya kat aku. Dia habaq bini dia apply dari baitulmal kl untuk yuran pengajian. Permohonan beliau juga telah diluluskan dengan jayanya. Tapi...Ni part lawak dia...walaupun pinjaman dah diluluskan, bini member aku ni terima telepon dari u dia mengaji...habaq yuran belum dejelaskan. Macam bewak jugak member aku gelabah...mana nak cekau. Jadi amik jalan selesai, telepon laa baitulmal...

Ni paling 'lawak'..maaf ye encik, walaupun permohonan encik telah diluluskan namun pihak kami sekarang tidak mempunyai dana untuk diagihkan...luit talak oo...olang kata lawak kalau bulan 3 baitulmal sulah talak luit... Soalan aku buat hang Ankel Sham...Ni kes lawak ka seram? Ke nyilu senak punya pasai? on JAHANAM KITA SEMUA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/13/16

GENG PARPU
Nokharom...punggah dah, pakat dok pacak geng parpu jadi tekong. Pelaq sungguh perangai tuan hamba. Sepelaq pelaq hat lepaih, pekat lagi hang punya pelaq. Ludah kat muka pun tak cukup puak ni. Mau kumpoi semua hat dok ada, pakat pakat boh penendang soghang skali Kat kepala...agak dah koma mau kencin kat muka..pelaq buih punya nokharom. **Ankel Sham, hang sengap sat. Hat kat ataih ni takdak kena mengena dengan hang. Hat ataih tu aku buat ikhlaih kat geng nokharom. on JAHANAM KITA SEMUA
Anonymous
on 3/13/16


SETUJU
sesuai tu...tt...nama pun punahsehat...kah kah kah .....mat setuju.sangat...macam punahsehat...agama...yang dari utara tu.....hahahaha selamat nanti harta petronas....ularmak katakan...tt setuju ker... on BERITA BERGAMBAR
usop ali
on 3/12/16

MAU JAWATANG
Haji Hadee presideng dia tak mau jawatang tu. Apa kata kalau menantu dia ding ayam yg jadi punasehat petolonas........baru kaw....pakar ekonomi islang tu. Logo petolonas pung tukar boh cap ayam. on BERITA BERGAMBAR
Boley Jalan
on 3/12/16

SEDANG KOSONG
saya ingin memohon utk jawatan yg sedang kosong ini sebab saya berpengalaman luas dlm industri ini dimana saya sebagai ketua jurupam minyak di petronas servis station kepada 8 orang jurupam minyak warga bangladesh dan nepal.. kahkzahkah on BERITA BAIK
Lanblack Lanblack
on 3/12/16

TAK SETUJU
Aku tak setuju hadi ketuai petronas. Hadi lebih sesuai terajui tabung haji sebab lebih dekat dgn Allah. Lagipun dia selalu online dgn yg maha esa. Mungkin boleh negotiate utk kuota tambahan jemaah haji serta dapat package haji yg lebih murah. Petronas sesuai dgn harun din sebab proses carigali minyak berlaku di laut. Di laut byk hantu dan jin jadi utk mudahkan proses carigali biar harun din arahkan jin untuk cari tempat tempat minyak, kos mencari telaga minyak boleh jimat. on BERITA BERGAMBAR
Anonymous
on 3/12/16

HASAN MALIK
TT... bagi peluang Hasan Malik jadi gabenur bank negara. Aku rasa dia manusia paling layak untuk jawatan tu... setuju? Angkat tangan! on SIAPA DICADANGKAN ZETI
Anonymous
on 3/12/16


LEMBAGA ITAM
Cuba peratikan gambar Tuang Guru tu bebetul.. lembaga itam kat belakang dia tu sapa??.. jin ke??. Phooh .. brutal betul Tuang Guru ni,bawak jin pi menjala. Jika Si Sotong ni jadi Panausehat Petronas .. bantuan 3,541 ekor jin akan digunakan untuk cari telaga minyak yang baru .. hemdulilah, kos akan dapat dikurangkan dengan banyaknya .. sebab tak perlu guna jurutera .. jin tak ambil upah .. tapi tuan pada jin mungkin kita boleh janjikan 70 bidadari untuk di entot lepas dia kiok nanti. Phooh. on BERITA BERGAMBAR
panglimo potaseh
on 3/12/16


-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku suka komen yg tajuk "TAK SETUJU " tu.. hadoila.. buleh putuih aku punya urat2 colon dan medula oblongata punya renggah gelak..

Teringat cerita Nabi Sulaiman suruh pindah istana Ratu Balqis.. ada jin buleh bawak dgn sekelip mata pun ada. kahkahkah.. nanti ada jin sedot minyak pulak.. ada jin jual minyak.. bertoah sungguh ada Harun Din ni.. nak gi Mekah.. xpayah ada segala kapai2 dah.. sekelip mata bleh kowtim apasaja yg diingini.. takat ubah quota haji tu... enteng ja bro.. yg aku takut.. dia ubah TT jadi mat pakai tie atau bubuh songkok tinggi di kepala secara kekal..

Tapi Jin ni ada kelemahan jugak.. xleh detect duit 2600 juta masuk akaun kawan kita tu.. apa punya cikai la bela jin bengong gini..

Tanpa Nama berkata...

Kenapa MELAYU nak bodoh kan bangsa sendiri

Otak BANGLA pun boleh pakai

Bodoh lah !!!