.

Ahad, 13 Mac 2016

INI AMAT JELAS







INi JELAS

AMAT JELAS




Maria Chin tandatangan Deklarasi Rakyat atas kapasiti peribadi, kata Bersih 2.0


Jawatankuasa Pemandu Bersih 2.0 menyokong tindakan pengerusinya Maria Chin Abdullah menandatangani Deklarasi Rakyat atas kapasiti peribadi sebagai aktivis yang lama bergerak dalam masyarakat.
Dalam kenyataan petang ini, jawatankuasa itu memberi syarat sokongan itu mestilah melangkaui hasrat menggesa peletakan jawatan Najib.
- See more at: http://www.unblockaccess.com/service/page.php?u=3P4OVYuYqbR2gojQHhd99h%2FNlV6E3%2BoLzC1CTYVQUBL9b%2F3o4B%2BF5DLplgk22ySue6yloe2wa4i7ZK5Xdp5QmlBR09tl%2FzJ7deuWoCHYX7dtHlaFpRE9AetDhWTY45PfLO8RO%2FSDLIizj5Oz3Zmh24YToLFO%2B3ZG7g%3D%3D&b=5#sthash.WkA3J0vs.dpuf


TAK CAYA

TANYA 

CIK GU PA

DIA PUN SAIN

SAJE NAK BERI

TAHU JANGAN

MARAH MARAH

KAH KAH KAH


-----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Xsabar nk tgk pas punya pakatan baru...sapa la biol nk join pas kluk klek tu...GENG2 baru pas nt sokong hudud x?saja nk tanya jgn mare yea...

Tanpa Nama berkata...

Tak kira lah dia sign atas nana peribadi nya atau atas nama Bersih, tak jadi hal, yg penting bersatu tenaga melawan penzalim yg satu ,Rosmah Najib dn kuncu2 nya sebelum habis licin khazanah negara, duit rakyat dsapu pasangan cilaka ini...Jangan dfokus perbezaan ideologi atau ape jadah pong: yg penting betina jantan dnyahkn segera : memng punah negara !!

Tanpa Nama berkata...

Tk jd umum pd 16 .... Mybe 16 bln dpn.... Sape yg nk bt pas abg besar silakan...

Tanpa Nama berkata...

Hadi mmg ketagih nak jadi ketua.. Sbb tu PAS x boleh tahan jadi ikut2 ja dlm PR.. Hadi nak PAS jadi ketua..

Walau jumlah kerusi sikit drpd PKR dan DAP.. PAS tetap kena jadi ketua.. ini baru betul..sbb Islam, PAS kenalah jadi ketua..

Tanpa Nama berkata...

Lain kali kalu ada apa2 nak sain bawak cop. Yg nak sain atas kapasiti freebodi, sain tanpa cop. Yg sain mewakili parti / persatuan, mesti cop dan taruh nama dan jawatan dlm parti / persatuan. Lagi molek bg yg nak sain atas kapasiti freebodi, toksah sain, pakai thumb print saje.

Tanpa Nama berkata...

Mana ada sama MASYOOOKKK

Dengan MELOPONG

Tak sama lah Abang

Satu kaya kaya ber gaya

Satu muka moncong papa kedana


Masyoookkkkkkkkkk !!!!!

usop ali berkata...

tepat bro...jangan sampai duit bank.negara abis...dah x bergunaa lagi..ayoh...pantas gerak...tangkap je pengkianat negara ni...