.

Ahad, 13 Mac 2016

PERKEMBANGAN BARU





JENG JENG JENG

WOW !

INI HEBAT



Muhyiddin mungkin kemuka undi tak percaya Najib di Parlimen


Muhyiddin Yassin mungkin akan mengusulkan undi tidak percaya terhadap Najib di Parlimen bagi menyelamatkan Malaysia, lapor akhbar Sinar Harian.
“Itu salah satu daripadanya (usul undi tidak percaya) kalau jumlah bilangan memadai untuk membuat perubahan, tetapi saya lihat ia sukar dilaksanakan, kerana ahli-ahli Parlimen tidak bersedia dan berani menghadapi perkara itu sebagaimana banyak berlaku di negara maju.
- See more at: http://www.unblockaccess.com/service/page.php?u=F%2BSLegO0Cdzbg427NBAoJJjD0pkdu99hATxxrzFW9x%2BSmKrvGBiYBR7AUZ%2BYSoid%2BrmC1MgY%2FkgtMCtCozKSDWupV046D4wvvOlzOgu%2FTfTT4%2BIbiWcDPLASBwLxl2clUILBXlPR7UpovQ%3D%3D&b=5#sthash.ZNSBP7Nd.dpuf

KAH KAH KAH

woit
bukan senang wooooi
ramai yb makan dedak
ramai yb jadi hasan malek
ramai yb jadi mentol
kah kah kah
cuba jangan tak cuba
belum cuba belum tahu
kah kah kah
tok batin gua musang
apa cerita buah durian?

KU LI MANA?


-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tkpe Muhyidin..kau Bukan sahaja Melayu pertama yg bwk usul x percaya kat PM d parlimen...Alhamdulillah ada jugak Melayu berani mcm YB...mcm ni lh bebaloi masuk dlm hari ini paling bersejarah...permulaan kpd bntahan trhadap cilaka laki bini tk reti puas tu!

abrarmujahideen berkata...

Ku Li paling haprak

Tanpa Nama berkata...

Muhyiddin kena berani mcm Anwar Ibrahim.Dalam sejarah politik Malaysia Anwar shj orang yg berani dan dipenjarakan wpun tidal pernah nerompsk duit rakyat walau 2sen.

Tanpa Nama berkata...

Jk tsmy hebat mcm mat said dr teganu dia akan usulkan.... Tsmy wajib menchuba.... Mna tau....allah bolak balik aty aty ahli perlement malaysia...... Semuanya tau.... Semua ahli perlement tau 42 bilion imdb terhutang hasil salah urus dr PM. Pm dpt derma selepas duit KWAP kluar dr msia.... Terus dpt 2.6 bilion derma dr tok arab. Pm pon istihar GST.... Mcm rakyat pulak terpaksa byer utang yg pm buat.... Tsmy cuba sedaya yg boleh....mna tau yg di pertua bri laluan....undi tk percaya pd pm teruskan jee

Tanpa Nama berkata...

Muhyidin kena cipta sejarah. Sejarah bukan teori. Sejarah ialah apo yg berlaku secaro praktis. Kuli no princip. Dio nk jadi gurkha je dlm umno. Ketua bhgian g.musang brapo juta dio terima drp najib??? Go muhyidin go. Takbirrr

Tanpa Nama berkata...

Bukan SEMUA MELAYU BODOH

Tunggul bukan sebarang TUNGGUL

TUNGGUL PAGOH ber anai anai Pahlawan

GUA bukan sebarang GUA

GUA LOHE kolam BADAK

Kepala Otak !!!!!!

Rakyat papa miskin kedana

BEWAK di agong agong kan

Mana belajar ?????

Lahanat