.

Ahad, 13 Mac 2016

LEDAKAN - INI AKAN TERJADI







BILA LEDKAN

BERLAKU

INI AKAN 

TERJADI



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ledakan pelir ko laaa...kepala butoooh ko tarak ke ? Keh keh keh..semalam ko tak jilat puki kelentik bini ko ke tukar tiub ? Butoh laaaa. Keh keh keh.

Tanpa Nama berkata...

Woit TT mana ADA bini. Dia dah muak dah ngan kelentit2 ni. Dia lebih selesa Pak cu ceng je. Ngok.

Tanpa Nama berkata...

Eh eh annon 12:14 tue mabuk ketum ke stim ganja..!? Or terlalu banyak tengok.porno..haha.. TQ Ron Jeremi..

Tanpa Nama berkata...

Komen mcm tu pun dh kira stu contoh ledakan juga gaknya...kahkahkah

tipah berkata...

Taik2 palat UMNGOK dah meroyan. Wei tak puas ke jilat taik palat kelentit Badak tu. Jangan berlakon lah .. hari2 dok merungut semua mahal tapi masih dok minum ayaq kencing jibun.