.

Khamis, 21 April 2016

AMARAN - UBAH GAYA HIDUP





EMPANGAN BERIS
kawasan tadahan di sekitar empangan Beris dah kena gondol dek tangan mengganas.org kampong hanya boleh tengok ja.. on SATU AMARAN - UBAH GAYA HIDUP
Anonymous
on 4/20/16


SALAWAT YA HANANA
Hidop Kapitalisme, Hak Rakyat dirampas...1MDB, Parti dan cukong, Telco, Bauksit, Balak dan IPP dah jadi sarang kapitalis...Tahap air dan doa pon dah dikapitaliskan...belom lagi bacaan tajwid berlagu dan hapal Quran 30 juzuk...


siap ceramah, selawat ya hanana, solat hajat dan ruqyah dah jadi sumber kapitalis...jadi apo laie yang belom dikapitaliskan kat Malaysia ni? Filem porno Riza Ajis Pak Lebai bila nak buat bahan kempen...kahkahkah! on SATU AMARAN - UBAH GAYA HIDUP
Publish | Delete | Spam
paskiniCHAIpunya
on 4/20/16


HARGA PERLU DIBAYAR
Benar apa yg tuan tulis..ini lah harga yg perlu dibayar akibat kerakusan & ketamakkan manusia yg tidak memperdulikan alam...sesungguhnya semua manusia sekarang ini terpaksa menanggung keperitan yg berterusan..rasailah..nikmatilah..semua yg tuan surahkan adalah benar... on SATU AMARAN - UBAH GAYA HIDUP
Ana Fana
on 4/20/16




------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biasa lah Abang !!!!!


minum mineral pakai gallon saja lah gaya nya

Tanpa Nama berkata...

gila apa nak ubah gaya idup..panas kat msia ni cuma sikit je..tak caya cuba tanya ulama2 middle east..saudi tu sentiasa panas, berdebu, berpasir dan takda pokok..tp islam turun di sana..nabi idup dlm suasana mcm tu..utk merasai apa yg nabi lalui, maka hutan2 kelantan perlu dibotakkan, agar panasnya sama seperti panasnya saudi..di padang pasir tiada air atau kekurang air, jd elok la kalo msia ni pun ikut iklim yg sama, agar ulama2 serta umat islam semalaysia, dpt merasai dan mjiwai kesusahan yg nabi lalui..tp nabi tak naik vellfire , tak naik mini cooper..ana confuse la...arghh..janji imam mantap sudah..dengna anugerah syurga, jgn kan tgk porno, minta si mata biru jeli pun dpt on the dot....amennn..barakah..