.

Khamis, 21 April 2016

SEKOLAH TUTUP PANAS







TANDA TANDA

TELAH JELAS
KOMENTAR

sayangnya masih ada lagi
para saintis
para ilmuan cuaca
yang menafikan
pemanasan global
sedang berlaku
ini sama saperti 
pakar perubatan
doktor dan saintis
yang menafikan
hubungan rokok dengan barah
mereka ditaja oleh
syarikat tembaku
para saintis yang menafikan
global warming 
yang memusnahkan alam kita
ditaja oleh syarikat minyak



Sekolah di Kuala Krai, Jerantut ditutup 

dua hari
KAJANG: Kementerian Pendidikan mengumumkan sekolah di daerah Kuala Krai, Kelantan dan Jerantut, Pahang ditutup selama dua hari bermula esok berikutan cuaca panas melampau. 

Menterinya, Mahdzir Khalid, berkata pihaknya mengarahkan penutupan itu berikutan suhu di kedua-dua daerah itu mencecah sehingga 38 darjah Celcius.

 "Keadaan di daerah itu sangat panas hingga mencecah 38 darjah Celcius. Kementerian sudah mengarahkan sekolah di dua daerah itu ditutup selama dua hari.

 "Kementerian akan terus memantau cuaca di kawasan lain, selain arahan supaya aktiviti luar daripada bilik darjah dihentikan seketika dikekalkan buat masa ini," katanya.

 Beliau berkata demikian pada sidang media Majlis Perjumpaan Khas Menteri Pendidikan Bersama Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik di Kolej Vokasional Kajang di sini, hari ini.

BACA DISINI:
https://www.malaysiakini.com/columns/338522



-----------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sama la juga pakar2 yang menafi ada masalah 1MDB dengan Najib.

Tanpa Nama berkata...

bagi lah bebudak sekolah rehat rehat tengok tv kat rumah

masok sekolah dah besar jadi LOL jugak macam juta juta lain nun

bebudak tu tangkap PATIN pun elok jugak

AL PORNO AL PATIN nampak busy saja


biar lah bebudak tu belajar dari orang mulia dari jadi ULARMAMAK dan BON BON

boleh MAGIK tau....