.

Khamis, 21 April 2016

JIN PULAK SEKARANG







INI SUDAH

BERAT

AMAT BERAT

JIN SAMPAI

Histeria terjadi kerana ada jin

 | April 20, 2016
Ia boleh merebak kepada orang lain hanya dalam tempoh lima minit
PETALING JAYA: Gangguan histeria yang dialami oleh seseorang boleh merebak dengan pantas kepada 100 orang dalam tempoh lima minit.
Demikian kata Pengasas Pusat Rawatan Islam At-Tobibi, Shamsuri Shafie yang memberitahu, ia disebabkan gangguan mental itu melibatkan jin yang berpindah randah.
Menurutnya, seseorang itu mudah untuk diserang histeria apabila keadaan rohaninya lemah.
“Benda ini (histeria) berpindah-randah. Dia berjangkit. Yang mana lemah, dia akan mengikut,” katanya kepada Free Malaysia Today.
Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas mengenai insiden melibatkan lebih 50 orang pelajar di empat buah sekolah yang Kota Bharu, Kelantan yang diserang histeria sejak minggu lepas.

KAH KAH KAH

woit

macam mana ni

cakap al-nino

sekarang lain

ini cakap lain

jin dah sampai

kah kah kah

ya fulusikom

ya kuntum

ya tak maluun

JINAKOLOJIS

-----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sampai ke JIN pulak

nampak gaya SEKIM PAU PAU PAU sudah merebak

bukan tuk bebudak BOROI saja nak Pau Pau Pau

pak pak kantor kopiah pun nak ikut geng BOROI

hancur bumi lah gaya nya

panglimo potaseh berkata...

Ini lah contoh teori perniagaan yang klasik .. menjual ketakutan. Dalam kes ini, ia melibatkan tokeh tangkap jin dan hantu. Teori ni sama dengan kes tokeh jaga, yang takutkan komuniti tentang pecah rumah. Kalau lah upah tangkap sekor jin kena seratus hinggit .. empat ribu jin dah berapa pulak upahnya. Kah kah kah ..kayo kayo.

Pencolekhangek berkata...

Tak boleh ke mintak mana-mana orang yang boleh bercakap dengan jin supaya jin tu pindah ke Putrajaya ke atau duduk kat Kenny Hill ke atau tempat-tempat orang hidup mewah. Mengapalah bodoh sangat jin-jin ni asyik tibai orang susah saje. Try sekali rasuk orang dimahkamahke atau dimana-manalah asal jangan ganggu orang susah!!

paskiniCHAIpunya berkata...

Ekau cayo lah Pak Lobai pembongak tuu...cerito balak dio tahu la jang oiii...cerito sebona budak2 tu nampak sako belaan Rosmah Puako...ekau chek semuo kaunter tiket bas, bola, pilem bloo, kaunter pasarayo, pasput, tol, mesin ATM, sampai ko jamban...ado puako polosit ngisap nyawo 6%...muko penyamon samo hudoh tuan dio...gomuk membadak...pokak laie...abih dirompak sapo2 lalu...budak bolum lahir pon meletop nak C4...kahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

Woi TT.. kalo gini caranya, ini sudah bagus.. kita boleh tangkap dan bela.. kendian upah jin jaga bisnes kita. Jenis merebak exponential ni.. mmg syok la bela jin.. mcm reaktor nuklear pula duit kita nanti.. bleh jadi mcm Najib punya bisnes 1MDB..tetiba ada..tetiba hilang.. tetiba kaya bilyun2...itu sumer guna jin islam la..

Buat pa bela jin yg dapat penyakit?

Tanpa Nama berkata...

ketika anak2 sekolah diserang histeria, dimanakah ulama2 yg online dgn tuhan..nape dibenarkan bomoh2 mengubati..nape ulama2 tak bole ubati dgn air quran, air liur ceramah atau air pussy fullusikom..nape jin2 tak bole bedah harun jin, nape MB kelantan tak minta jin2 harun jin bedahkannnya..mana nik abduh..mana porno tantawi..mana media2 tv , mana tv al hijrah yg buat program khurafat..nape tak dikhurafat kan je bomoh2 yg mngubati anak2 sekolah yg histeria..atau nape tak dikhurafatkan je bomoh ji bomoh ji yg diupah oleh rosmah suami najib??