.

Khamis, 21 April 2016

TIM FBI SAMPAI









APA MAKNA

BERITA INI?

RIZA AZIZ

DIMANA?





1MDB sedia bantu siasatan pihak berkuasa asing



1Malaysia Development Bhd (1MDB) mengulangi kesediaannya untuk bekerjasama dengan pihak berkuasa asing bagi membantu sebarang siasatan berkaitan syarikat berkenaan.
Bagaimanapun, ketika ini syarikat itu belum dihubungi mana-mana pihak berkuasa asing berhubung siasatan itu," kata Presiden dan Pengarah Eksekutif Kumpulan, Arul Kanda Kandasamy.
"Kami secara jelas dan terbuka telah menyatakan yang jika kami dihubungi atau diminta untuk membantu, kami akan bekerjasama sepenuhnya, tertakluk kepada protokol antarabangsa berkaitan hal-hal seperti itu," katanya dalam temubual Bloomberg TV Malaysia pada hari Selasa.
KAH KAH KAH

woit

ini maknanya

tim FBI sampai

ini maknanya

tak dapat celah

yang dapat celah

cina tembam

dah blah awal

kah kah kah

CHA ALIF BOT




-----------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Apabila tamat perang dunia kedua, bangsa yahudi telah menyenaraikan berpuloh nama orang kanan Hitler, bagi tujuan menangkap mereka. Akhirnya, hemdulilah kesemua mereka berjaya di cekop dan di hoookom. Banyak cerita ala underground yang menarik dipaparkan semasa menjejaki mereka ini. Ironik nya orang kanan Hitler ini telah menyorok diserata pelosok dunia, tapi kena cekop jugak .. itu lah azam Sang Yahudi.

Kita cam mana pulak .. setakat nak cekop Si Cina Gendut dan Tokeh Filem Kongkek ni pon tak tau lagi hujung pangkalnya .. masalah nya ada buat kerja atau cerita je .. cilaka betul.

Tanpa Nama berkata...

bebudak FBI ini kemek kemek ke ?????

pendek pendek BOROI ke ?????

tak nampak pun....

tak cari LENDIR ke ?????????


jangan dah kena MAGIK sudah....

ada BON BON ??????????


chabut!!!!!!! chabut!!!!!!! chabut!!!!!!!