.

Rabu, 4 Mei 2016

APA KHABAR KU LI




APA KHABAR

PAK UNGKU

ADA SEHAT

APA BERITA

SAJE TANYA

KHABAR 

MANA TAHU

KALAU KALAU













------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KuLi bakal jadi Timb. Menteri??

Cuba korang teka, kalau kuli umur panjang sampai cecah 150 tahun, agak-agak masa umur berapa KuLi akan jadi Perdana Menteri Malaysia?

Tekaan yang betul akan dapat hadiah melancong bersama TT ke Sg. Buloh.

#kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Jadilah dapat jadi TPM-2. Kalau jadi PM, tu dah kira jadi Tuan. Kuli mana boleh jadi Tuan, kan.

Saiful berkata...

Boleh blah lah..ni lah contoh melayu ckp byk aj.nato..eloklah dgn melayu2 yg diundi mamat nato ni..hg vkp apa pun la ambo tak cayoooo..geng kencing..Nato..nada..hablando only..

Tanpa Nama berkata...

Sorry lah

Tak boleh pakai ini orang

Buat habis beras saja

Hutan botak pun tak ambil pot

Hancur negara kalau jadi TPM

Tanpa Nama berkata...

Bakal Menteri Kewangan, fotfolio yang tak lama lagi akan di tinggalkan perompak nombor ono. Dah tempah kot baru nak pakai masa angkat sumpah nanti.