.

Rabu, 25 Mei 2016

BELI TOK PEKONG






SELESAI 

MACAM MANA

ENCIK RAZIF



Isu tukar MB Terengganu selesai

KUALA NERUS - Menteri Besar, Ahmad Razif Abd Rahman meminta agar isu pertukaran Menteri Besar Terengganu tidak lagi dibangkitkan kerana perkara itu telah dianggap selesai.

Ahmad Razif yang turut menyifatkan perkara itu telah selesai sepenuhnya kini sedang memberi fokus kepada usaha untuk menjalankankan tanggungjawab yang diamanahkan demi kepentingan rakyat secara keseluruhannya.

“Finish already...semua sudah berakhir (isu pertukaran menteri besar). Saya hendak buat kerja dan saya akan move foward,” katanya.


KAH KAH KAH

betul ke encik?

dah selesai ke?

istana dah okay?

jadi beli datuk

dari sultan sulu

kah kah kah

kalau tidak

datuk kamboja

atau datu laos

susah sesah beli

DATUK PEKONG


-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kat gambar bawah tu: najib kata, dah 5 minit enchik cium tgn saya, berilah peluang kt mat dgn Hasan malek pulak.... meleleh aik lior...
Jawab enchik razif...ala bkn selalu jumpa lagi pun tangan datok Seri lain macam je bau, salu bau Rosmah...ni bau lain ...

Tanpa Nama berkata...

Menongkat langit lupa terus seksa kubor

Bukan budak lagi pun

Jaga lah nama mak bapak kalau pun gila dunia sangat

Bila rakyat tak suka , bagi lah orang lain

Sultan tu wakil Rakyat Terengganu

Apa nak jadi bebudak NAJIS nih

OH MY SHIT !!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

minta la kerajaan zakir naik bagi dato..moga2 berkat serta sumber makmur tanah tasik kenyir..sapa suruh bawak zakir naik dtg tganu..atau minta bantuan mata2 zakir naik supaya henyak bekas mb..