.

Rabu, 25 Mei 2016

NEGARA KAPIR - NEGARA ISLAM





CONTOH KERJA
NEGARA KAPIR
MAKAN BABI
MINUM ARAK
DENGAN KERJA
NEGARA ISLAM

FACE BOOK

WOWW !!
Gara-gara 1MDB cawangan Swiss Bank, BSI di republik itu DITUTUP kerana terkait dengan skandal pengubahan wang haram ‪#‎1MDB‬.
Apa kata BSI pindah beroperasi jer kat Malaysia..?? K'jaan pun memang tengah berusaha menarik syarikat luar beroperasi di negara ini.. pemegang akaun pertama.. Najeeb Razak... 


























-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan kijang (bnm logo) yg cakap dgn nabi muhammd tu ka?

Ka ini dah jadi babi jadian ke pulak? Kat mesia ni, babi bersepah2..terutama yg keje ngan gomen..yg jadi gomen sbg mp dan menteri, mmg jadi babi kekal.

Tanpa Nama berkata...

Muhammad Ibrahim nie aku harap sangat dapat jadi mcm APJ Abdul Kalam, mendiang presiden India. Muka pun photostat. Harap2 dia tak kecewakan aku.

Tanpa Nama berkata...

Abdul Kalam penamanyer??? X sampai sebulan naik pangkat, dah mcm2 hal dah kowtim cun punye.

Inilah Islam yg Zakar Naik mau..

Aku mula2..aku tgk lemak melilit di pipi dan kepala, pun dah tau hati camana.. tu blom tk bibir dan gigi lagi..

Pipi tembam, mmg kaki penipu. Dagu tembam, mmg xleh percaya.

Fungsi dagu dan pipi ini, tuhan dah design sbg tanda semiotik untuk kita pilih kawan. Dalam 10 juta, ada la sekor dua yg baik. Tambah pulak, perut boyot. Khatam quran 15 juta kali setiap hari pun, aku x percaya.

Nak urus perut sendiri bagi selim melim, pun x reti. Inikan nak jaga duit negara berbillion2.. aku berani bertaruh, aku mesti bunuh diri jika mamat ni integritinya tinggi.

Jadi pak hangguk, boleh la.