Jumaat, 27 Mei 2016

BELOT JUAL AGAMA







BELOT

SEMAKIN JELAS



Ilham Centre dapati Pas tidak serius menentang BN

Pendirian Pas yang menyertai pilihan raya untuk mendapat keredaan Allah sebenarnya untuk melunakkan dan memainkan sentimen ahli parti itu sahaja, tegas Ketua Pegawai Eksekutif, Ilham Centre, Hisommudin Bakar.
Menurutnya, kenyataan Pas itu gagal meyakinkan rakyat untuk mengundi mereka sebaliknya hanya bagi memastikan supaya ahli parti tersebut tidak beralih kepada parti pesaing utama mereka, Amanah.
“Kenyataan (Pas) itu tidak serius untuk menentang BN. Sikap Pas hanya memecah ombak dan juga gelombang yang dibina oleh pakatan pembangkang untuk meraih lebih banyak undi,” ujarnya dipetik dalam satu program bual bicara di Astro Awani malam tadi.
PAS AKAN

BERI LALUAN

MUDAH UNTUK

GEROMBOLAN

WAJIB

TIGA PENJURU


-------------

3 ulasan:

Usop ali berkata...

ini dinamakan dulu kini n selamanya lebai malang tetap lebai malang....ada lebai kesah....kah kah kah...macam sama jer...cer korang fikir...

Tanpa Nama berkata...

3 penjuru pun boleh kautim punya. Buat 30 penjuru. 1 calon bebas kutip 50 undi sudah cukup.

kiedentech berkata...

Saya menyokong sepenuhnya hukum hudud supaya orang yang mencuri balak di kelantan sampai gondol hutannya dan menyebabkan banjir besar dipotong tangan kiri dan kanan agar tidak dapat lagi menandatangani dokumen pembalakan dan rakyat kelantan selamat dari banjir