.

Jumaat, 27 Mei 2016

BERITA BAIK





BERITA BAIK

AMAT BAIK

TAPI...



Bos MCA serang terbuka Umno dalam akhbar Cina

Presiden MCA Liow Tiong Lai kini dilaporkan menyerang Umno secara terbuka dalam isu pembentangan rang undang-undang berkaitan hudud di parlimen.
Dalam wawancaranya dengan akhbar Cina, beliau menuduh Umno bersekongkol dengan PAS dan mengkhianati semangat BN.

“MCA akan bincangkan perkara ini dengan anggota komponen lain BN,” beliau dipetik sebagai berkata oleh Sin Chew Daily.
TAPI AWAS

DAN WASPADA

AKAN DICARI

PARTI CINA 

YANG BARU

kah kah kah

PARTI MANA?

LU CARI LAAA

KAH KAH KAH
-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GELAK-KAN

*
**

Tanpa Nama berkata...

dah biasa pun puak kapir tentang hukum hukum Islam yang nak dilaksankan
tak heran sikit pung
yang heran sikit kalu orang Islam sendiri pun tolak jugak
Islam buakn setakat solat puasas haji zakat
merangkumi sistem kehidupan manusia atas muka bumi ini
alam ni bukan mak bapak kita punya
sampai masa semua dimatikan tak kira sapa lu
ah puak kapir ppulak nak tentukan ajaran Islam mana yang boleh n tak boleh
bukan main kuarang ajar betul puak ni
pi mampuih la bagi yang menentang (semua bangsa)
pakat tengok amno nak buat apa nak sokong atau bersekongkol
denagn puak kapir yang menentang

Tanpa Nama berkata...

Burung tiong lai lai bijak. Lepas ni boleh negotiate mintak tambah kerusi bertanding. Tiong lai lai takkan mintak duit. Chukong dah kaya tak perlu duit. Chukong nak kepercayaan najib sebab tak perform dlm pru.

Tanpa Nama berkata...

Kalau DAP masok GOMEN macam PP elok lah

Ada HASIL kerja

Yang lain lain tu tau pau pau pau saja

MAGIK !!!!!!!!!