.

Khamis, 19 Mei 2016

MASIH TAK SEDAR KE?





FACE BOOK
HAPUS Subsidi Tepung.. sudah
HAPUS Subsidi Beras.. sudah
HAPUS Subsidi Minyak.. sudah
HAPUS Subsidi Gula.. sudah
HAPUS Subsidi Elektrik.. sudah
.. APA LAGI KORANG NAK !!!
Kenakan GST terhadap rakyat.. sudah
Berjaya kutip GST LEBIH RM30 BILION.. sudah..
... ITU PON MASIH TAK CUKUP2 LAGI KA !!!
Rakyat nak cari sumber pendapatan lebih kerana kos sara hidup tinggi di bawah kerajaan BN pon nak dicukainya ???
JANJI NEGARA AMAN, Rakyat WAJIB BERSYUKUR di bawah pemerintahan Najib Razak..





-----------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini strategi lah...semua kena cukai...masyuk lebih boleh shopping lebih kah kah kah apa nak susah bantuan akan diberikan satu persatu kepada mereka yang sokong...yang tak sokong duduk jauh jauh sebab negara ini milik empunya seorang dengan sanak saudara beb kah kah kah...kantung dah kosong kena cukai..semua barang kena cukai...tak kisah selagi mertabat melayu dan dasar ketuanan dijaga kah kah kah...majoriti melayu islam tidak suka rasuah tidak suka salah guna kuasa tapi masih sokong perompak kah kah kah...pi mampooos lah woit

Tanpa Nama berkata...

Setuju apa !!!!!!!

Habis kenapa bela BEWAK

Jadi bangkai lah gaya nya

Tanpa Nama berkata...

14 July 1789

Tanpa Nama berkata...

Memang marah ngan perompak ..penyamun...tapi korang dh makin kurang ajar ...nk hina2 ajaran agamaku..

Tanpa Nama berkata...

kesian org2 yg mau bangunkan Malaysia nk jadikan Malaysia maju dan makmur, nk jadikan rakyat semua pandai2 belaka , tapi buang masa je !!!!!!!!!! tak perlu la ,,,,,,,,,,,,,,,sebab rakyat Malaysia memang tak ade otak 70 %, padah muka mereka masih mundur kerana tak ade otak dan pengecut, ,,,,,,,mengapa saya ckp tu sebab senang settle mereka rm 20, rm 50 , rm 300, rm 500 boleh settle dan jual hak mereka ......itulah sebab saya ckp BODOH......dan pembangkang jgn harap boleh menang dgn mentality rakyat Malaysia ,,,,itu sebab saya ckp BUANG MASA JE

Tanpa Nama berkata...

Setuju setuju sgt sgt....yg lain bleh gie mampooooos....hihihihi...

Tanpa Nama berkata...

Alaaa menteri masak kt opis rupa nya kah kah kah kah