Khamis, 19 Mei 2016

SAMBUNGAN KESAH BENAR




DARI KILANG MANA?

korang ingat tokey kedai itu tak belaja semiotik..anda semua adalah lahir dari "kilang" jalanan, kilang yg mlahirkan pemikir2 kritis, dilarang melarang..anda bukan lahir dari graduan prof2 kangkung.dapur pun jalanan, muzik pun jalanan(jgn lupa pesta muzik jalanan di pj, gua ada masa tu).

tanpa anda semua, dunia sepi seakan arab saudi yg memutarkan bacaan quran selama 365hari seakan ada kerabat raja mati..atau seumpama islam di india dibawah studio lakonan zakar naik..gua cuma masuk lokap sekali je ketika disaudi tp bro isham masuk lokap lagi byk dari gua..gua malu..

siapa yg kata arab saudi itu islamic, itu hanya kata2 kosmetik dr vida je atau datuk terlajak laris..gua menyaksikan kwn ditahan di kuwait, gua juga berjumpa dgn seorg tahanan warga malaysia ketika perang kuwait iraq..so sedikit sebyk gua bole meresapi cerita2 bro tt..gua malu utk berjumpa dgn org2 hebat seperti anda semua..salute salute salute. on KESAH BENAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/18/16






-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa kebende nih ?????

Ada nilai ekonomi ke ????

Boleh bantu BAYAR HUTANG mat dah bahalol ke ????


nak kena tambah sedekah ke ????


SEDEKAH SEMIOTIK boleh pakai tak ???