.

Khamis, 19 Mei 2016

NIK ABDUH REKRUT ALLAH - SATU PANDANGAN










PERJUANGAN 


SUCI 

LEBIH SUCI 

DARI SABUN 

FAB

MABUK KETUM
mabuk ketum ke mamat tolol ni.. merepek kena histeria .. bapak presiden kata nk jadi penasihat . kalah takpe on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
mohd shahran
at 7:14 PM

AJARAN SESATMacam sudah jadi AJARAN SESAT saja Ada MASYOOOOOOKKKKK........ Nampak macam BANI LOL Abang Adik ke ???? on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous

at 7:00 PM

WAKIL ALLAH
Kata-kata macam inilah yang juga mempengaruhi pengikut al-pengganas. Semua jadi wakil Allah. * ** on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Anonymous
at 6:37 PM

BANGUN TIDO BAru bangun tido kot on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
Anonymous
at 6:13 PM

TAK BERANI KOMENG Ambo tak berani nak komeng. Lawang PAS makna lawang tuhang. Lawang PAS makna sembah setan. Ambo tak mau masuk neraka. Nak tanya. Hudud bila nak mula. Balak bila nak potong lagi. Rumah bantuan banjir bila nak siap.

 Gaji pemain bola bila nak bayar. Stadium bola bila nak cat hijau. Jangang cerita warna orang laing je, alih-alih stadium sendiri warna PINK .. warna pondan. Oh lupa gwa jangang tanya .. tanya tu ertinya lawang .. lawang PAS ertinya sembah syaitang .. macang Black Metal. on NIK ABDUH REKRUT ALLAH
panglimo potaseh
at 6:07 PM



------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berapi api cakap slps telepon Allah..

Tiap2 pagi, berkawat dan mereport dgn Allah sblm mendapat arahan terus selanjutnya. Tiada perantaraan Jibril bro..

Skrg WeChat, Wasap dgn Allah pun boleh.

Bercakap dgn umat Dunia Ketiga.. senang ja nak bodohkan manusia2 lembu jadian..

Tanpa Nama berkata...

Macham2 pun bolih cakap. Tentu otak dah hilang. Tak malu mesti robot bukan manusia.

Tanpa Nama berkata...

Kawe nok tanyo Abe Abduh. Nabi Adam dan Hawa telah ditakdirkan Allah untuk makan buah Khaldum di Syurga?

Tanpa Nama berkata...

ayat2 yg keluar dari mulut nik abduh dan seangkatan dgn nya adalah ayat2 biasa yg keluar dari mulut org2 arab terutama kelahiran india..ini la akibatnya belajar kat middle east.mulut2 hasilan middle aest ni tak keluar isu melawan kezaliman, tak keluar isu ekonomi. yg dikata buka dikota tapi di kotekan..nik abduh mahu myakinkan dunia bahawa beliau adalah org2 pilihan tuhan.kalo pilihan tuhan, nape menghilang ketika tentera amerika dtg??bertahun2 lamanya menghafal, kini masa utk meluahkan semula hafalan yg dibuat.islam nik abudh adalah islam dilarang berpikir..ikut je..tp yakin la, partinya akan semakin kuat dan berpendapatan tinggi sbyk duit 2.6 bilion belum abis lg..org seperti nik abduh ni bukan ada kemaluan sb dia duduk dikalagan teman2 yg tiada kemaluan..

Tanpa Nama berkata...

Keciannya bila pemimpin ckp lain pendokong ckp lain.....masing masing highway.... keta sama warna hiway lain lain bleh sampai ke ....? Ke putra jaya.....ikut hway btworh kulim nk ke putra jaya....byer rm 3.00 kt penchala link berhajat nk sampai putra jaya..... susah laa brooo....bru nk kna cari map.weze...