.

Khamis, 30 Jun 2016

APA KERJA MUFTI




APA TUGAS MUFTI
Boleh sapa2 terangkan bidang2 kuasa, senarai tugas mufti di peringkat negeri masing2..kelabu asap aku.. Sbb orang islam terutama bani tamim ni kenal mufti harussani tan sri, mufti perlis dr MAZA ja..selangor, kelantan kadang2, p.pinang jarang2 keluar klu x sabit dgn isu cina jadi ketua menteri SEJAK 2008..

lepas TS mohd kosukun kalah dan dilantik menteri KPI.. Atau jawatan mufti yg bergred 52, 54, jusa cba, turus 123 ni tempat buat duit, atau bg hukum yg kena dkt gerombolan saja.. on PEMBACA JANGAN BUAT KERJA KURANG SOPAN
Publish | Delete | Spam
AF Global
on 6/30/16





-----------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MOPTY ini macam HUMPTY DUMPTY lah

Buat BOROI saja LAHAP BUTA siang malam

Nak ganti SOTONG tak boleh

Nak tengok TV GERMAN tak boleh

Kerja kafir kafir sajalah


Bebudak malas pun

Tak bagi kerja nanti jadi wabak pulak

Tak boleh buat apa apa sudah

Tanpa Nama berkata...

Umat Islam seluruh Malaysia perlu tahu Mufti Pahang merupakan Mufti paling besar dan suci di negara ini.

Sebab selain daripada jawatanya sebagai Mufti Pahang..Beliau juga merupakan 'Penjaga Tanah Suci Genting Hiland'

kah3

Tanpa Nama berkata...

Mopti mano ado kojo.masuk opis tido smpi tghari.tgari g mkn pastu masuk opis kejap selak2 kertas sain mana borang2 yg ada duit, lepastu tido balik smpi ke petang.esoknya pun sama tu sbb eh otak mopti2 mesia ni masih dlm tempurung kelapa laie.internet it apa jadah mrk taktau,yg mereka tau tiba masa gaji jolok duit.kalau bos suruh cari2 ayat halalkan rasuah,baru diorang cari tu pun bukan pree dpt elaun tu tiket percuma g jerman main simulator golf pun buleh

Tanpa Nama berkata...

Nama pun moptea.keja ngemop lantai lepastu ngetea....lain apa pun tarak tau.mdb ka attuya ka Ekonomi lagi la bebal moptea apah tarak guna sesen pun.membazir duit rakyat aje bayar haji moptea taik mcm ni.baik bela kambing boleh jg mkn kalau moptea nk makan pun xselera.ptuih

cikmatgelap berkata...

klu ngko tengok betul2 muka maupitih musibat YG KATA KAPIR HARBI NI KAN.... ni....aku tengok muka dia kan kan kan....langsung takde nur......lebam2 se lebam2nya ...betul2 mcm laHANAT

Tanpa Nama berkata...

Lokonan tinggi geng ufti masuk pangung... muti utare, muti tengah dan muti tenggara... mari kita saksikan, kot tt boley jd saksi depan tuhan nnti...