Khamis, 30 Jun 2016

NAJIB SELAMATKAN DIRI






TT TELAH

MENULIS

NAJIB AKAN

LAKUKAN APA

SAHAJA UNTUK

SELAMAT DIRI

TAK PERCAYA

LAGI KE?



'Bebas Guan Eng, Tangkap Najib' bergema di himpunan nyalaan lilin

Pemimpin dan ahli DAP berkumpul di luar ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Pulau Pinang malam tadi untuk menuntut pembebasan setiausaha agung parti itu, Lim Guan Eng.
Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng ditahan di premis itu bersama dengan Phang Li Khoon, pemilik sebelumnya banglonya di Jalan Pinhorn pada pukul 6 petang semalam.
Pemimpin utama DAP Pulau Pinang termasuk Timbalan Ketua Menteri II P Ramasamy dan Exco kerajaan negeri Chow Kon Yeow, Phee Boon Poh, Lim Hock Seng, Danny Law dan Chong Eng dilihat di kalangan orang ramai.
Naib Presiden Parti Amanah Negara,  Mujahid Yusof Rawa tiba selepas menghadiri majlis berbuka puasa di Bukit Gelugor, yang sepatutnya turut dihadiri Guan Eng.
Laungan "Bebaskan Guan Eng" dan "Hidup Guan Eng" kedengaran di kalangan orang ramai.
Mereka juga melaungkan "Tangkap Najib, tangkap Jho Low", merujuk kepada Najib dan rakan keluarganya, anak kelahiran Pulau Pinang yang dikaitkan dengan isu 1MDB, Low Taek-Jho.
SIAPA ADA

MIMPI MIMPI

SIAPA ADA

ANGAN ANGAN

NAK MENANG

PRU14?

SAJE TANYA

MANA TAHU

BULAN PUASA



----------

4 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Kan boto .. mulo nyo mufti pahang .. bukan nogori lain tapi pahang .. kato DAP kapir harbi .. lopeh tu kotuo kapir harbi ni kono cokau. Sapo molayu yang cubo nak nolong DAP, dio jatuh kapir.

Tanpa Nama berkata...

Najib ni bapa borek, anak rintik ke? Nak ikut orang tua dia mati sebagai perdana menteri ke?

Tanpa Nama berkata...

SAPUMAN bukan sebarang sampah boleh di sapu sapu wokay

NAJIS ini jenis power

Ada juta juta TAIK HIDUP merata rata ada

DOKONG CIUM TAIK lebih afdhal dari cecah ROTI NAN dengan kuah DHAL

Hidup TUN !!!!!!!!!!

Taik busok lah.

Tanpa Nama berkata...

gua doakan sejahtera buat lge.ketika mufti pahang mengKAFIR harbinya beliau, kemudian lge ditahan, didakwa namun popularitinya makin mengunung. ketika lge ditahan, ramai turun bersolidariti.malah mengatakan slogan tangkap najib, ini akan membuatkan najib rosmah makin mengila dan merakus. najib rosmah akan menggunakan taktik arab saudi yakni, sesiapa saja akan dianggap bersalah samada dia betul atau salah namun setaip warga saudi itu tetap betul walaupun bersalah kerana org selain dari arab itu adalah hamba, hamba kpd keturunan arab saudi kerana allah menjadikan nabi dari semenanjung hijaz ini dan mewariskan kedua rumah suci kpd al saudi..lge akan dipenjarakan..cuba bayangkan kalo najib rosmah yg kena tangkap, agak2 siapa yg nak dtg bersolidariti?malah ketika ini sudah ramai memutuskan silaturahim tambi chik dgn najib rosmah. yg ada pun cuma pemakan2 dedak yg cuma mahukan dedak yg lebih banyak sbg simpanan sekiranya bertukar perdana menteri.najib rosmah wajib diturunkan, didakwa dan dihududkan..