.

Sabtu, 25 Jun 2016

BANGUN MELAWAN BUKAN JADI TUNGGUL





BERITA BAIK

UNTUK 

MALAYSIA


Kumpulan anti-Najib akan lebih banyak selepas raya – GKCM

 | June 24, 2016
Gabungan ketua cawangan percaya pemecatan Muhyiddin dan Mukhriz akan melahirkan lebih banyak kumpulan anti-Najib, selepas umat Melayu selesai menjalani ibadah puasa.






PETALING JAYA: Bulan Syawal mungkin menyaksikan kelahiran lebih banyak kumpulan-kumpulan anti-Najib Razak dalam Umno, kesan daripada pemecatan pemimpin Melayu Johor, Muhyiddin Yassin, dan Kedah,  Mukhriz Mahathir.
Gabungan Ketua Cawangan Umno Malaysia (GKCM) berpesan Presiden Najib Razak supaya jangan terlalu yakin kedudukannya selamat, walaupun keputusan pilihan raya Sarawak, Kuala Kangsar dan Sungai Besar memihak kepadanya.
KALAU TAK 

BANGUN 

MELAWAN

HANG BODOH

JADI TUNGGUL

KAH KAH KAH

BAKAR LAGI

BUBUH MINYAK

PERANG TERUS

MEREBAK


---------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Wah .. dah makin ramai nak tenyeh bini rosmah. Yang dah tenyeh bini rosmah sojak dulu lagi kono jojago dongan pendatang baru ni .. yolah bokeh ponyamun lah katokan.

Bokeh ponyamun ni tujuan eeaa hanyo nak londehkan kain bini rosmah jo. Di londeh sampai terlopong buntot, nak ditutoh bini oghang .. sobona eeaa tak do selero. Biar jo bokeh penyamun ni nutoh, yang buleh dek dio sumo halal.

Ingat kalau bini rosmah dah torlondeh habih lah modal pembangkang untuk PRU14. Isu Altantuya, kapasolam, biliyun-biluyun, jual tanah yang dah lamo dibino akan ghuntoh gitu jo.

Cukoplah tu kito kono fokus dongan matlamat kito .. jatuhkan UMNO, parti ketuanan molayu, hanyo molayu yang ado tuan jo dikayokan, dilambakan pink form, projek, tanah kerajaan.

Pembakang kono ingat kalau nak bocakar sosamo sendiri inilah maso eeaa .. jgn lak bilo dokek PRU sok baru nak keluarkan kuku .. jangan jadi banggang lagi.

kampong lad berkata...

2 prk baru2 ni - cuba banding dgn pru13, undi umno (baru) bertambah banyak mana.

Tanpa Nama berkata...

Mesti nak tunggu lepas raya? Bulan puasa semua sibuk nak kumpul pahala dan kumpul duit zakat. Mungkin jugak sibuk jual borang pahala. Org islam sibuk nak beramal tunjuk alim dan murah hati, derma sana sini. Penjual agama pun sibuk kutip hasil sana sini. Melayu umno pula sibuk nak bersedekah sana sini. Bulan puasa umat islam melayu jadi pasif, semua gerak kerja mesti lepas raya.

Harun jin pun nak kaji balik kerjasama dgn pkr selangor, keputusan lepas raya jugak... emmm

Tanpa Nama berkata...

Makin TUA Makin DOGOL

Itu lah Pemimpin Melayu Makan Gaji , Otak tuk Tong Sampah saja

Ini bukan Pemimpin , hanya Mat Pau saja

Dah puas pau pau pau bangsa sendiri sampai nak jadi Orang pun sudah tak tahu

Makin Tua Makin DOGOL

Malu kan bangsa saja

Tanpa Nama berkata...

GKCM = Geng Kin Ching Malaysia